AndroidHealthClinic

Amerikaanse jeugd gek op hormonen

FutureAbs

Cool Novice
Waardering
0
In Amerika gebruikt 1 op de 8 jongens hormonen om mooier te worden. Dankzij de hormonen worden ze sterker en krijgen ze meer spiermassa. Ik vraag me af of ze wel weten wat de gezondheidsrisico’s zijn? Of is uiterlijk alles in Amerika. Ze gebruiken proteinepoeders, groeihormonen en injecteerbaar spul. Is er daar op de televisie reclame voor hormonen ofzo? Want hoe kan het dat 1 op de 8 jongens zichzelf met een injectienaald steekt, alleen maar om mooi te zijn? Zelfs 1 op de 12 meisjes gebruikt hormonen voor spiermassa. Wat moet je als vrouw met grote spieren, dat ziet er toch niet uit?

http://jongeren.blog.nl/onderzoek/2005/08/02/amerikaanse_jeugd_gek_op_hormonen

ik vind dit niet goed maar, wat als ik nou een itsiebitsi
hormonen spul neem,,, om de puberteit in te komen .........

kheb geen bredere schouders, geen haargroei op andere plekken
geen baard in de keel, geen echte grow of the:penis:...
kheb al veel gehoord via andere fora:

je moet gewoon afwachten, het komt vanzelf...

mijn buurjongentje is 12 en heeft de baard in de keel, ik ben 15 en ben nog precies het zelfde als 4 jaar terug. behalve dat ik wat langer ben...

In Amerika gebruikt 1 op de 8 jongens hormonen om mooier te worden. Dankzij de hormonen worden ze sterker en krijgen ze meer spiermassa. Ik vraag me af of ze wel weten wat de gezondheidsrisico’s zijn? Of is uiterlijk alles in Amerika. Ze gebruiken proteinepoeders,

Uhuh, deze hormonen zorgen vooral voor de spiermassa :p zeeeer schadelijk (proteine poeder is gewoon eiwit, niks slecht aan.)

groeihormonen en injecteerbaar spul. Is er daar op de televisie reclame voor hormonen ofzo? Want hoe kan het dat 1 op de 8 jongens zichzelf met een injectienaald steekt, alleen maar om mooi te zijn? Zelfs 1 op de 12 meisjes gebruikt hormonen voor spiermassa. Wat moet je als vrouw met grote spieren, dat ziet er toch niet uit?

http://jongeren.blog.nl/onderzoek/2005/08/02/amerikaanse_jeugd_gek_op_hormonen

ik vind dit niet goed maar, wat als ik nou een itsiebitsi
hormonen spul neem,,, om de puberteit in te komen .........

kheb geen bredere schouders, geen haargroei op andere plekken
geen baard in de keel, geen echte grow of the:penis:...
kheb al veel gehoord via andere fora:

je moet gewoon afwachten, het komt vanzelf...

mijn buurjongentje is 12 en heeft de baard in de keel, ik ben 15 en ben nog precies het zelfde als 4 jaar terug. behalve dat ik wat langer ben...

En over die spiermassa: Heb geduld en ga gewoon even alle sticky's op dit forum doorlezen over trainen/voeding etc.

Je bent pas 15 je hoeft je nergens druk over te makenè

Je bent 15...dan hebben zoveel mensen nog geen baard in de keel en al die andere bende. Gewoon geduld hebben en zeker nog niet aan de AAS beginne zolang je er natural nog niet alles uit heb gehaald vind ik.

Met 17 veranderde ik opeens van een jochie in een kerel ,Niet zo transformers style ineens:D maar zo in een half jaar, paste bijna geen van mijn kleding meer, alles werd te klein.
was wel een moeilijke tijd, heel opgefokt en veel problemen gehad.

Dus chill out and wait!!! want het gaat echt wel gebeuren.
En als je nu hormonen gaat nemen krijg je je eigen kickstart mischien niet, doe het dan daarna als je het toch ooit wilt doen.

• Topic Starter Topic Starter
to cutler, nee ik ben hetero.

Je mag ook niet aan AAS gebruiken voor je 21 bent, klaar punt uit. Steroïden zullen je groei volledig stoppen.

1 op 8 geloof er niets van.

Dan zou daar het hormonen gebruik hoger liggen dan hier op het forum.

Waar hebben ze die test afgelegt ?

In de die-hard sportscholen ofzo ???

1 op 8 geloof er niets van.

Dan zou daar het hormonen gebruik hoger liggen dan hier op het forum.

Waar hebben ze die test afgelegt ?

In de die-hard sportscholen ofzo ???

Agreed, ik vond dat ook wel heel erg veel. En daarbij komt nog dat 79,8% van de bevolking christelijk is :rolleyes:

gehe wat een grappig topic!!Hoi jongetje!!!

Moet wel zeggen dat amerikaanse jongens van 16-20 er volwassener uitzien dan menig ander in europa, maar denk dat het komt doordat er gewoon veel hormonen in het voedsel daar zit(vlees enzo).

Please kom op zeg wees blij dat je geen haar hebt op bepaalde ongewenste/ gewenste plekken achteraf zul je er ongetwijfeld vanaf willen :P

• Topic Starter Topic Starter
Moet wel zeggen dat amerikaanse jongens van 16-20 er volwassener uitzien dan menig ander in europa, maar denk dat het komt doordat er gewoon veel hormonen in het voedsel daar zit(vlees enzo).

kijk naar die mensen van My sweet 16, ik ben binnekort ook 16, en lijk 3 - 4 jaar jonger xD

Nee hoor, juist het omgekeerde. Amerikanen lijken juist jonger dan ze werkelijk zijn. Waar jullie je blind op staren is de TV!!!
Zij gebruiken acteurs die laat in de twintig zijn, die dan een puber spelen..... Dat is nagenoeg altijd zo geweest in die series. Staar je daar niet blind op.
De jeugd in mediterane landen lijken wel snel ouder dan wij noorderlingen.

kijk naar die mensen van My sweet 16, ik ben binnekort ook 16, en lijk 3 - 4 jaar jonger xD

Ha , dat je 'my sweet 16' als referentiepunt gebruikt , wat een kneuzen zijn het ook. Ik had op m'n 17j ook al zware baardgroei terwijl andere leeftijdsgenoten nog steeds op dat eerste haartje moesten wachten. Beter ga je je niet blindstaren op anderen , iedereen is nu éénmaal verschillend.

Nee hoor, juist het omgekeerde. Amerikanen lijken juist jonger dan ze werkelijk zijn. Waar jullie je blind op staren is de TV!!!
Zij gebruiken acteurs die laat in de twintig zijn, die dan een puber spelen..... Dat is nagenoeg altijd zo geweest in die series. Staar je daar niet blind op.
De jeugd in mediterane landen lijken wel snel ouder dan wij noorderlingen.

True , bv romelu lukaku is 16.:roflol:

Terug
Naar boven