XXL Nutrition

Amerikaanse jeugd gek op hormonen

In Nederland wordt je vergruisd als je zegt dat je Bodybuilding doet, hier spreken we maar over krachtsport, om vreemde reacties te ontwijken. Dat is in Amerika echt wel anders.

Ik heb er geen bron voor maar sport staat vooral op scholen in de US veel hoger op de agenda dan bijvoorbeeld Nederland.

In Amerika is het inderdaad helemaal anders. Sport begeleiding trekt hier in België ook op niks. De reden waarom ze in Amerika zo goed zijn in sporten is omdat ze er al vroeg met bezig zijn (ook op scholen) en beter begeleid worden. Wellicht dat er in andere landen mensen rondlopen die beter kunnen zijn maar als je je talent niet ontdekt ben je er niets mee.

In Nederland wordt je vergruisd als je zegt dat je Bodybuilding doet, hier spreken we maar over krachtsport, om vreemde reacties te ontwijken. Dat is in Amerika echt wel anders.

Idd, in amerika krijg je complimenten en duimen.. In nederland kijken ze je vies aan en beginnen meteen over AAS (niemand die weet wat het is of wat het in je lichaam doet, maar over dit onderwerp heeft toch altijd iedereen zn mening klaar, weet niet wat dat is.. Meestal hou je je bek dicht als je ergens de ballen verstand van hebt, maar met AAS wil iedereen ineens interessant doen)

Idd, in amerika krijg je complimenten en duimen.. In nederland kijken ze je vies aan en beginnen meteen over AAS (niemand die weet wat het is of wat het in je lichaam doet, maar over dit onderwerp heeft toch altijd iedereen zn mening klaar, weet niet wat dat is.. Meestal hou je je bek dicht als je ergens de ballen verstand van hebt, maar met AAS wil iedereen ineens interessant doen)

Zelfde verhaal, maar dan over vrouwen en bodybuilding (in Nederland al snel krachttraining genoemd vanwege de minder negatieve bijklank...). Schijnbaar heeft iedere vrouw die serieus aan het ijzer hangt een vierkant kaak en zware stem :mad:

Ik heb er geen bron voor maar sport staat vooral op scholen in de US veel hoger op de agenda dan bijvoorbeeld Nederland.

Dat is misschien waar, maar om nou te stellen dat iedere jonge vent in Amerika 'zijn kippeborst al van jongs af aan vol met AAS spuit'....

In canada lopen veel vrouwen met dikke t**ten. Volgens insiders vanwege de hormonen in het vlees daar :P

jup squatreet :P

Moet wel zeggen dat amerikaanse jongens van 16-20 er volwassener uitzien dan menig ander in europa, maar denk dat het komt doordat er gewoon veel hormonen in het voedsel daar zit(vlees enzo).

roflol :hahaha:

ik ga me echt eens wat Amerikaans vlees beginnen aanschaffen! Daar groei je nog harder van, gewoon vol hormonen en shit!!

ontopic: maak je daar nog geen zorgen over. We spreken je over een jaartje of 6 wel weer :rolleyes:

Het is natuurlijk jouw mening... ik deel 'm niet!
Als jij vrouwen het liefste ziet een beetje mollig, altijd zeiken op hoe dik ze zijn en vragen of ze 'in deze broek een dikke kont hebben', dan kan dat natuurlijk - doe mij maar gewoon een pak spieren.

ALS het al puur cosmetisch is: hoeveel vrouwen heb je bij 'sweet 16' gezien met grote spieren?

vrouwen moeten gewoon strak in hun vel zitten

In Amerika is het inderdaad helemaal anders. Sport begeleiding trekt hier in België ook op niks. De reden waarom ze in Amerika zo goed zijn in sporten is omdat ze er al vroeg met bezig zijn (ook op scholen) en beter begeleid worden. Wellicht dat er in andere landen mensen rondlopen die beter kunnen zijn maar als je je talent niet ontdekt ben je er niets mee.

Klopt, in Nederland heb je als schoolvak gymnastiek, maar in de US heb je hele gyms in scholen. Daarbij ben je als jongen met honkbal, basketbal, american football of voetbal bezig, BINNEN school. Je wordt dus op school al een sterke vent.

Terug
Naar boven