Fitness Seller

Amerikaanse jeugd gek op hormonen

Nee hoor, juist het omgekeerde. Amerikanen lijken juist jonger dan ze werkelijk zijn. Waar jullie je blind op staren is de TV!!!
Zij gebruiken acteurs die laat in de twintig zijn, die dan een puber spelen..... Dat is nagenoeg altijd zo geweest in die series. Staar je daar niet blind op.
De jeugd in mediterane landen lijken wel snel ouder dan wij noorderlingen.
Toch raar dat meeste bekende bodybuilders en top atleten uit de VS komen. Ik blijf bij mijn standpunt dat er gewoon veel rotzooi in het voedsel zit daar.

gast die amerikanen geven die atleten vanaf jongs af aan al alle ruimte om zich volledig te ontwikkelen, die zijn gewoon keihard en al jaren lang aan het trainen die worden echt niet topatleten omdat ze daar wat 'meer' hormonen in de kippenborsten spuiten.

Jij bent volgens mij sniperx, op een nieuwe fake account..

Toch raar dat meeste bekende bodybuilders en top atleten uit de VS komen. Ik blijf bij mijn standpunt dat er gewoon veel rotzooi in het voedsel zit daar.

Bodybuilding en vele andere sporten leven in de US nou eenmaal veel meer dan hier. Er valt daar met vele categorieën van sport serieus geld en roem te verdienen. De samenleving is sport minded, al zou je dat aan al die dikke asses die je daar ziet lopen niet zeggen. :rolleyes:

Dus dat een welvarend en sportrijk land van 280 miljoen inwoners, zoveel kampioenen leverd, is voor mij geen bewijs dat er zooi in het eten zit.

280 Miljoen zeg jij? das veel:D
Nou en nederland heeft er hoeveel 16 a 17 miljoen?
of die amerikanen zijn dan slecht, of de nederlanders zijn gewoon goed.

tja, steeds meer chemische bestanddelen in de voeding kunnen de puberteit beiinvloeden.
maar ja, het is ook zo afhankelijk van jongen tot jongen he.
Ik zie het beste verschil tussen mezelf op die leeftijd en mijn zoon.
ik was vroeg erg lang, tot 14de niet echt mager, maar wel niet die puberveranderingen van idd bredere schouders, aanleg tot V-shape?enz? ik was op 14j 1m75, en op mijn 18 was ik dat nog, en toen zelfs magerder dan op 14, ik heb gegroeid in lengte tot 22/23j, iuiteindelijk 1m80 geworden, maar extreem ecto-type.
mijn zoon is nu 12j, is eerder bij de kleinere groep voor leeftijd te rekenen, is ook wel mager ( doet veel aan sport ook) maar het laatste jaar valt het enorm op dat hij wel veel bredere schouders gekregen heeft, hij heeft duidelijke aanleg tot V-shape, hij toont nog niks van andere tekenen van naderende puberteit, enkel die lichaams( skelet)bouw verandert al.
hiermee wil ik aanduiden dat je voor je 17/18j nog met niks moet inzitten, het is mssn beter wat later te groeien zoals mijn zoon, dan te vroeg zoals ik

dit is hetzelfde als dat ze in amerika denken dat elke nederlander dagelijks een blow rookt, ik ben daar in 4 staten geweest en de enige plek waar er beesten rondliepen was venice beach.

Je mag ook niet aan AAS gebruiken voor je 21 bent, klaar punt uit. Steroïden zullen je groei volledig stoppen.

Gelukkig kun jij dat voor de rest van de wereld uitmaken.:roflol:

gast die amerikanen geven die atleten vanaf jongs af aan al alle ruimte om zich volledig te ontwikkelen, die zijn gewoon keihard en al jaren lang aan het trainen die worden echt niet topatleten omdat ze daar wat 'meer' hormonen in de kippenborsten spuiten.

Uhm.....bron? Of levensverhaal van iemand??:rolleyes::rolleyes:

Wat moet je als vrouw met grote spieren, dat ziet er toch niet uit?
Het is natuurlijk jouw mening... ik deel 'm niet!
Als jij vrouwen het liefste ziet een beetje mollig, altijd zeiken op hoe dik ze zijn en vragen of ze 'in deze broek een dikke kont hebben', dan kan dat natuurlijk - doe mij maar gewoon een pak spieren.

ALS het al puur cosmetisch is: hoeveel vrouwen heb je bij 'sweet 16' gezien met grote spieren?

Als jij vrouwen het liefste ziet een beetje mollig, altijd zeiken op hoe dik ze zijn en vragen of ze 'in deze broek een dikke kont hebben', dan kan dat natuurlijk - doe mij maar gewoon een pak spieren.

ALS het al puur cosmetisch is: hoeveel vrouwen heb je bij 'sweet 16' gezien met grote spieren?

Haha, goeie reactie.... :thumbs:

Micheal Jackson gebruikte Testo Sting , Kijk wat er gebeurt.!

wb sniper haha , future abs :roflol:

gewoon "ietsiebietsie hormonenspul" nemen. Dan ben je pas een echte kerel zoals wij allemaal.

Met stevig squatten krijg je anders ook een flinke ass dame ;)

Gelukkig kun jij dat voor de rest van de wereld uitmaken.:roflol:

Uhm.....bron? Of levensverhaal van iemand??:rolleyes::rolleyes:

In Nederland wordt je vergruisd als je zegt dat je Bodybuilding doet, hier spreken we maar over krachtsport, om vreemde reacties te ontwijken. Dat is in Amerika echt wel anders.

Ik heb er geen bron voor maar sport staat vooral op scholen in de US veel hoger op de agenda dan bijvoorbeeld Nederland.

Terug
Naar boven