AndroidHealthClinic

aminozuren

malacoesa

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
beste Bbers,

Ik ben aan het cutten en was vandaag bij een vriendin die vie een dieet door een prof. dieet kliniek succesvol afgevallen was.
Zij kreeg om spier te behouden aminotabletten mee die ze 1 maal daags moet slikken.
Nu mijn vraag zou ik dat ook moeten doen? doel is natuurlijk meer vet dan spier te verbranden. Ik heb verder een prima schema en een prima eetschema. Door jullie als voldoende beoordeeld.

kan je prima doen, maar je voeding blijft altijd belangrijker dan supps!
Als je besluit het te kopen, kies dan voor een pure aminipoeder, dus waar geen suiker e.d. bijzit. Ik prefereer poeder boven tabs omdat tabletten stukken duurder zijn..

Ja is zeker een goede toevoeging aan een goed eetschema. Ik heb er zeer goede ervaringen mee.

Is het niet beter om BCAA's te nemen als je vet aan het verbranden bent?

beste Bbers,

Ik ben aan het cutten en was vandaag bij een vriendin die vie een dieet door een prof. dieet kliniek succesvol afgevallen was.
Zij kreeg om spier te behouden aminotabletten mee die ze 1 maal daags moet slikken.
Nu mijn vraag zou ik dat ook moeten doen? doel is natuurlijk meer vet dan spier te verbranden. Ik heb verder een prima schema en een prima eetschema. Door jullie als voldoende beoordeeld.

Deed ze ook krachttraining (in opdracht van die kliniek) ?

In vlees, vis en zuivel zitten in principe voldoende eiwitten. (als je schema een beetje klopt). amino's zijn in wezen niet anders dan opgeknipte eiwitten.

Terug
Naar boven