Fitness Seller

Ampul afbreken

hollowdadon

Novice
Waardering
0
heb een probleempje...

bij mijn laatste 2 ampules heb ik geen afbreekpuntje..

normaal zit er een blauwe puntje wat aanduid waar je het moet afbreken...

bij 2 van mijn ampules heb ik dat dus niet... heb ze ook gwn proberen af te breken zoals ik dat bij de rest doe.. heb steeds een stukje gedraaid en geprobeert maar met geen succes...

mijn vraag is of er een andere manier is om ze veilig af te breken?

bedankt!!!

heb een probleempje...

bij mijn laatste 2 ampules heb ik geen afbreekpuntje..

normaal zit er een blauwe puntje wat aanduid waar je het moet afbreken...

bij 2 van mijn ampules heb ik dat dus niet... heb ze ook gwn proberen af te breken zoals ik dat bij de rest doe.. heb steeds een stukje gedraaid en geprobeert maar met geen succes...

mijn vraag is of er een andere manier is om ze veilig af te breken?

bedankt!!!

Is er geen zaagje bijgeleverd?

Ik draai er altijd een papieren zakdoekje omheen, op de een of andere manier breken ze dan altijd zonder problemen af.

Ik breek ze gewoon tussen men duim en wijsvinger? Zou net vijlen ..

Ik breek ze gewoon tussen men duim en wijsvinger? Zou net vijlen ..

Je moet ze niet volledig overvijlen :) Gewoon paar keer over en weer. Bij sommige ampules vroeger zat er een klein vijltje/zaagje bij.ne cm of 3 lang

Als hij ze gewoon gaat breken zou ik toch een doekje ofzo gebruiken. Heb al mensen geweten die het zo deden bij ampules die moeilijk braken en de bovenant versplinterde en het glas zat in hun duim.

Achterkant van een pen eraf draaien en dat hulseltje om je ampul

Idd dik stuk papier of een kleine handdoek tussen de ampul en je vingers. Dan kun je veilig wat meer kracht zetten en als je de bovenkant perongeluk doorknijpt zit glas niet in je vingers.

Gebruik een spuit zonder plunger als hefboom. Werkt perfect!!

De dbb-knutselploeg at your service!

Een bankvijs of iemand met stalen zenuwen en een heel scherp zwaard. Dan kan je de ampul sabreren.

Vind t zelf verdomd handig, zeker nu ik met m'n parkinson klauwen van de clen nog wel eens wat wil breken

b39077ea510840cf69f6aa3c9c38d505.jpg

Echte mannen doen het met hun tanden.

Ik nam altijd een steakmes (met tanden dicht tegen elkaar) en rits een paar keer over de hals van de ampullen.
Ookal staat er een breuklijn op dan deed ik het nog. Dan breekt het gwn van zelf met weinig kracht.
Als ik dit niet deed zat er altijd glas mee in de ampulle...

Pennendop is idd ontzettend handig.

Zit vaak al een snee aan een kant miss dat je die wel kan zien ?

Terug
Naar boven