MuscleMeat

ampullen die moeilijk open gaan

gerardus

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Toen ik gister een ampul sustanon wou open maken ,brak die in honderd stukjes.
Het gevolg was dat mijn duim en 2 vingers nu in het verband zitten :sob:
Ik snap het niet:al die weken ervoor had ik er geen problemen mee die krengen open te krijgen .
De tweede erna ging ook al niet al te best open .
Het zijn ampullen met een breekstreep ,dus die hoef je toch niet intezagen ?
Hebben meer mensen daar wel eens problemen mee ,of doe ik iets niet goed?

gebruik effe een vijl.....

ps doe er ook een zakdoek omheen, als ie dan breekt verneuk je je vingers niet!

jep, een handdoek er om hoog en beetje inzagen met een klein zaagje of vijl.

Ik heb een ampullen opener geritseld (zie foto).

Daarvoor gebruikte ik altijd een hard plastic dopje of een open geschroefde balpen in combi met handoek na 1x de boel goed los gehaald te hebben..
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Waar heb je die geritseld Slabek ?

Van mijn huisarts :D

Hij had hem op zijn behandeltafel liggen.. mocht hem zo hebben. Persoonlijk denk ik dat ze deze dingen bij elke apotheek hebben liggen of wel kunnen bestellen. Mijn doc vertelde me dat hij veel van dat soort dingen krijgt opgestuurd als reclame.

slabek zei:
Van mijn huisarts :D

Hij had hem op zijn behandeltafel liggen.. mocht hem zo hebben. Persoonlijk denk ik dat ze deze dingen bij elke apotheek hebben liggen of wel kunnen bestellen. Mijn doc vertelde me dat hij veel van dat soort dingen krijgt opgestuurd als reclame.

Nou mocht ie dr nog 1 overhebben dan hou ik me aanbevolen :D

Wat is er mis met een beetje vijlen en wat luchte druk? :)

Ik heb iig nog nooit issues met ampuls gehad.

Weet je wat ik doen, ik gebruik een kleine dremel slijptol en slijp het in.
Daarna een oude pen los schroeven en een deel over de kop van de ampul doen en breken maar.

Zal wel Iraanse/Egyptische zooi zijn.

De Galenika amps hebben nog steeds geen breekring maar gaan tegenwoordig wel een stuk makkelijker open. Vroeger moest je er een half uur in zagen, nu maar een paar seconden :D

Ampullen waren van organon,pakistan ,toen ik de scherven nakeek bleek de dikte van het glas aan een kant veel dikker te zijn dan aan de andere kant,vandaar dat het openen niet ging zoals het hoort
Zal inieder geval voortaan ze iets inveilen dan.
In een verleden had ik altijd ampullen waar er aan een kant al een klein krasje in zat.

Ik mag binnenkort ook voor t eerst met mn ampulletjes gaan kloten...ik wil een ijzerzaagje gaan gebruiken om iets in te zagen en verder gewoon met lichte druk af te breken.

Zelf gebruik ik een zaagje van 15 cm..en altijd een doekje om de kop er af te breken.

Works 4 me !

Na geexperimenteerd te hebben met veilen zagen ed,blijkt dat een simpele glassnijder het beste werkt ,een klein krasje in de ampul en hij breekt zonder moeite netjes open.

gerardus zei:
Na geexperimenteerd te hebben met veilen zagen ed,blijkt dat een simpele glassnijder het beste werkt ,een klein krasje in de ampul en hij breekt zonder moeite netjes open.

Die indruk had ik ook al, ik heb gister ook nogal wat moeite gehad met n ampul ( Nile sustanon). Ik ga ook maar n glassnijder gebruiken.

Navy zei:
Je hebt zeker susta van Nile?? soms ontbreken de breekringen.

tis niet de geprintebreekring hoor waardoor de amp wel of niet open gaat!
bij de apotheek kun je die kleine vijltjes gewoon los halen die vroeger in de doosjes zaten van de spaanse testoviron en primobolan.
in sommige doosjes pregnyl zitten ze nog gewoon.

pipo zei:
tis niet de geprintebreekring hoor waardoor de amp wel of niet open gaat!
bij de apotheek kun je die kleine vijltjes gewoon los halen die vroeger in de doosjes zaten van de spaanse testoviron en primobolan.
in sommige doosjes pregnyl zitten ze nog gewoon.
In de jintropin zit een mooie rond schuursteentje

adrbeest zei:
In de jintropin zit een mooie rond schuursteentje

hhaha,

ja we zijn allemaal begonnen met het openen van die klote ampullen gelukkig zijn er nu andere middeltjes die een groot deel van dat gekloot uit handen neemt :D :D :D

Ik breek die dingen gewoon open.....boven en onderkant wat wat papier omheen en voorzichtig spanning opvoeren.

DBC01 zei:
Zal wel Iraanse/Egyptische zooi zijn.

De Galenika amps hebben nog steeds geen breekring maar gaan tegenwoordig wel een stuk makkelijker open. Vroeger moest je er een half uur in zagen, nu maar een paar seconden :D

sorry, maar die Iraanse zooi gaat perfect open hoor!!
en de iraanse zijn niet onder gedoseerdt zoals de Galenika zoals je op de boards leest dat die enkele maar 174mg test per ml schijnen te bevatten.
maar ja daar ging het eigenlijk niet over dat klopt!!
de gene die ik vindt dat het vervelendste open gaan zijn de sustanons uit karachi met de gele inprint!! die kloot dingen zijn echt verrot!!

Terug
Naar boven