MuscleMeat

Ampullen openen?

Growing_strong

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Bij de ampullen die ik heb zaten in de originele verpakking een soort zaagjes waarmee je ze makkelijker open kon maken. Helaas heeft de persoon die ze uit het buitenland mee genomen heeft alleen de ampullen mee genomen en nu mis ik dus die zaagjes :(

Ik ben al bij de apotheek geweest, maar die verkochten niks om ampullen mee open te maken :(

(op soortgelijke zaagjes na dan die bij hun alleen in de originele verpakkingen zitten en dus niet los verkocht worden)

Het zou dus wel mooi zijn wanneer er hier mensen zitten met bruikbare tips inzake het openen van ampullen.

Je kunt eventueel de breekring een stukje invijlen. Dat maakt het breken gemakkelijker.

Zelf vind ik dat niet nodig. Ik breek ze in een doekje, gaat ook goed :cool:

Gewoon een klein stalen vijltje gebruiken die gebruik ik ook gaat perfeckt ,kun je in een goedkope bouwmarkt kopen .succes

Je kunt ze ff invijlen en het makkelijkste is om online wat wegwerp ampullenbrekers te kopen zodat er niks gebeurt tijden het opene Het kost in totaal niet meer dan een wodka-jus

Growing_strong zei:
Bij de ampullen die ik heb zaten in de originele verpakking een soort zaagjes waarmee je ze makkelijker open kon maken. Helaas heeft de persoon die ze uit het buitenland mee genomen heeft alleen de ampullen mee genomen en nu mis ik dus die zaagjes :(

Ik ben al bij de apotheek geweest, maar die verkochten niks om ampullen mee open te maken :(

(op soortgelijke zaagjes na dan die bij hun alleen in de originele verpakkingen zitten en dus niet los verkocht worden)

Het zou dus wel mooi zijn wanneer er hier mensen zitten met bruikbare tips inzake het openen van ampullen.

men nemen een pen. draaien deze los en gebruiken het achterste deel om over de ampul te schuiven.....breek...krak...klaar.

Heb laatst ampullenopener meegekregen uit ziekenhuis toen ik er was :)

Makkelijk, snel, safe en simpel

De eerste keer, destijds nog zonder ampullenopener had ik een keer twee vingers open. :D

Ik doe het met een mesje ff inzagen,en breken. werkt goed :D

Echte bikkels bijten er een stuk af! :cool:

Moet je ampullen breken dan?? ik doe ze altijd in mijn spuit en injecteer ze zo :o

Veel ampullen kun je gemakkelijk met je handen breken. Lukt dit niet (zoals de aburain test) dan kun je een ampullen opnener gebruiken of idd een dop van een pen. Maar met een beetje oefenen kun je ze ook gewoon met je handen openen.

Pumpin' zei:
men nemen een pen. draaien deze los en gebruiken het achterste deel om over de ampul te schuiven.....breek...krak...klaar.

hé zo doe ik het ook altijd, gaat echt perfect

:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Dus eventueel de ampul een klein stukje in vijlen en dan met de achterkant van een pen afbreken .... bedankt voor de tips :)

Maar bij dat vijlen moet je hem niet helemaal in vijlen neem ik aan?
(om te voorkomen dat er glas in de ampul komt)

Tegenwoordig zitten er bij GH en IGF1 kits van GenScie steentjes, waarmee je in de ampul kan zagen, en dan tik je hem er netjes en rond af, duurt max 5 seconden.

Maar bij dat vijlen moet je hem niet helemaal in vijlen neem ik aan?
(om te voorkomen dat er glas in de ampul komt)[/QUOTE]

nee man , gewoon voorzichtig vijlen dan zie je vanzelf een scheurtje ontstaan.
dan kun je hem gewoon breken.
de rest lukt dat je wel of moeten we daar ook mee helpen?

Mensen met beetje lef en brains verzamelen gewoon alle moed en stappen een apotheek binnen en vragen daar GEWOON om een ampullenvijltje NO PROBLEM :) :)
De tips die ik hierboven las waren ook goed trouwens met de achterkant van een pen!! daar had IK nog nooit van gehoort toppie.

mzll,

Pipo®

Wellicht kan het dopje van Junior Hair Glue (gel in een lijmflesje) uitkomst bieden. Dopje loopt spits toe en past hierdoor bijna altijd.

lol eerste post....wat een epic kick.
zowieso p*ssy topic als je zaagjes nodig hebt voor je ampuls.
meestal kan je ze gewoon makkelijk bereken, zo niet dan tik je de bovenkant paar keer aan en probeer je weer.

Wellicht kan het dopje van Junior Hair Glue (gel in een lijmflesje) uitkomst bieden. Dopje loopt spits toe en past hierdoor bijna altijd.

Welkom op dit forum.
Ik heb nog een vraag;

Als je die Junior Hair Glue in je haar doet, maak je dan eerst je haar (half)nat en doe je dan de gel erin? Of maak je je handen nat en doe je dan gel op je handen en smeer je het dan in je (droge)haar?
Of doe je eerst de gel in je droge haar, en ga je er dan nog eens met natte handen doorheen om het in model te brengen?

ik bijt die amps zo der kop deraf,das pas cool

Welkom op dit forum.
Ik heb nog een vraag;

Als je die Junior Hair Glue in je haar doet, maak je dan eerst je haar (half)nat en doe je dan de gel erin? Of maak je je handen nat en doe je dan gel op je handen en smeer je het dan in je (droge)haar?
Of doe je eerst de gel in je droge haar, en ga je er dan nog eens met natte handen doorheen om het in model te brengen?

En wat als je net uit de douche komt? Droog je et dan eerst of hou je et nat voordat je et in je haar doet?

Terug
Naar boven