XXL Nutrition

Amsterdam Dance Event

Tractortje

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Zag nog helemaal geen topic hierover?

Ik sta op donderdag bij Zeezout en zaterdag bij de Exploited label night. Vrijdag heb ik een kaartje voor Maceo Plex, maar weet nog niet zeker of ik ga. Woensdag is ook nog twijfelachtig.

Jullie?

Waarschijnlijk naar Chris Liebing op de zaterdag

Wilde aanvankelijk erg graag naar Amsterdam Music Festival, maar kon nog niet echt mensen meekrijgen en nu is het uitverkocht :( Misschien dat ik nog naar Kings of Ace ga of heel misschien een technofeestje.

Ik ga naar Amsterdam music festival , echt zin in :D

Hardwel en AMF echt ****ing zin in!!! :D

Ga woensdag naar Paul Oakenfold/Astrix.

Eerste keer ADE en eerste psy-trance feestje. Heel erg benieuwd.

ADE niet echt populair onder de dbb'ers? :P

Carl Cox, 1 van mijn helden. Morgen in de Gashouder Westergasfabriek. Samen met Dosem, Marco Baily, Jon Rundell, Nicole Moudaber en Tomy Declerque.

Ik ben er bij! Als bezoeker ;-)

Volgende week helaas tentamens :(

Hoe was AMF jongens? Ben zelf gister naar Kings of Ace geweest en dat was echt heel dik! :)

Heb een stukje van W&W terug geluisterd, willekeurig paar stukjes uit de liveset gepakt .. serieus allemaal dezelfde nummers als in het begin van het jaar tijdens de A State of Trance afleveringen. Heb ze ook op Tomorrowland gezien. Is dikke muziek, dat sowieso, maar wel heel erg veel van hetzelfde.

Hoe was AMF jongens? Ben zelf gister naar Kings of Ace geweest en dat was echt heel dik! :)

Was op zich dikke prima, behalve dat de sets veel te kort waren en het redelijk leeg liep toen Armin begon te draaien. Zelfde bij de sexy by nature stage waar echt 60% weg ging na de laatste track van Angello zonder te weten dat daarna z'n broertje AN21 redelijk vergelijkbaar en goed draait.

Moest wel lachen na wat ik net hoorde. Toen ik naar buiten liep kwam ik Martin Garrix gewoon bij de "normale mensen" ingang en vroeg me af wat die er deed. Hoor ik net dat die die Sem Voks kwam vervangen omdat die te erg liep te stuntelen als afsluiter.

Was op zich dikke prima, behalve dat de sets veel te kort waren en het redelijk leeg liep toen Armin begon te draaien. Zelfde bij de sexy by nature stage waar echt 60% weg ging na de laatste track van Angello zonder te weten dat daarna z'n broertje AN21 redelijk vergelijkbaar en goed draait.

Moest wel lachen na wat ik net hoorde. Toen ik naar buiten liep kwam ik Martin Garrix gewoon bij de "normale mensen" ingang en vroeg me af wat die er deed. Hoor ik net dat die die Sem Voks kwam vervangen omdat die te erg liep te stuntelen als afsluiter.

Die set van Armin was anders stukken beter dan die van Hardwell. Ik vind die Hardwell sowieso overrated.
Armin is een technisch veel betere dj.

Terug
Naar boven