Fitness Seller

Amsterdam Dance Event

• Topic Starter Topic Starter
Zeezout in Chicago Social Club (Huxley, Dusky en George Fitzgerald) was echt te druk. Pas na 3.30 werd het iets rustiger toen alle Amsterdamste k*thipsters weer de blits hadden gemaakt en naar huis gingen.

Exploited labelnight was erg druk en warm, maar werd al rond een uur of 2.30 rustiger en koeler. Uiteindelijk tot 6.30 gestaan. Fantastische avond gehad. Mooie locatie ook in de Balie.

Was op zich dikke prima, behalve dat de sets veel te kort waren en het redelijk leeg liep toen Armin begon te draaien. Zelfde bij de sexy by nature stage waar echt 60% weg ging na de laatste track van Angello zonder te weten dat daarna z'n broertje AN21 redelijk vergelijkbaar en goed draait.

Moest wel lachen na wat ik net hoorde. Toen ik naar buiten liep kwam ik Martin Garrix gewoon bij de "normale mensen" ingang en vroeg me af wat die er deed. Hoor ik net dat die die Sem Voks kwam vervangen omdat die te erg liep te stuntelen als afsluiter.

Huh leegloop toen Armin begon?! Hij begon om 01:00 toch? Een set van Armin missen lijkt me toch doodzonde... :o Steve Angello eindigde om 05:00 dus wel logisch dat de meeste drukte dan weg is ja..

Bij Herfstkriebels in Utrecht laatst draaide Martin Garrix van 00:00 tot 01:00 en daarna stond hij ook gewoon in het publiek, heb nog even met 'm staan praten was echt een chille kerel zonder kapsones.
Ik las op Partyflock ook allemaal negatieve berichten over die Sem Vox, ook nog nooit gehoord van die kerel, snap niet dat als je zo'n dikke line-up hebt, je zo'n iemand laat afsluiten in de RAI...

Volgend jaar ben ik er hopelijk wel bij! :)

Meeste mensen daar kunnen trance niet waarderen. Alleen de korte harde drops zoals hardwell enzo doen, m.a.w. de commerciële house.

Naja na angello gingen ze naar Showtek, die het gewoon wagen om te beginnen met hun 4 radio hits zonder enige edit of iets. Dan was AN21 toch een stuk leuker.

Maarja is ook typerend voor de dj mag lijst waar dimitri Vegas en like mike op 6 staan door waarschijnlijk vrijwel alleen tomorrowland, showtek op 27 door hun radio hitjes en nog typischer martin Garrix die binnen komt op 40 alleen maar door zn grote zomerhit animals.

Grappig is ook dat Avicii nog steeds op 3 staat terwijl die door iedereen om zn sets werd afgezeken

Meeste mensen daar kunnen trance niet waarderen. Alleen de korte harde drops zoals hardwell enzo doen, m.a.w. de commerciële house.

Naja na angello gingen ze naar Showtek, die het gewoon wagen om te beginnen met hun 4 radio hits zonder enige edit of iets. Dan was AN21 toch een stuk leuker.

Maarja is ook typerend voor de dj mag lijst waar dimitri Vegas en like mike op 6 staan door waarschijnlijk vrijwel alleen tomorrowland, showtek op 27 door hun radio hitjes en nog typischer martin Garrix die binnen komt op 40 alleen maar door zn grote zomerhit animals.

Grappig is ook dat Avicii nog steeds op 3 staat terwijl die door iedereen om zn sets werd afgezeken

Ik ben ook geen trance fan, maar met de juist ingrediënten zou ik me daar een hele nacht goed op vermaken.. :D Lijkt me sowieso bruut om een set van Armin live bij te wonen, lees vaak dat hij echt goed op het publiek in kan spelen en goed opbouwt etc.

Als ik moet kiezen tussen Showtek of AN21 zou ik ook direct voor Showtek kiezen to be honest :o

Die hele DJ mag lijst is toch ook een lachtertje..

Las op partyflock trouwens ook dat het spacers gehalte echt ziekelijk hoog was, en er ook heel veel mensen afgevoerd werden:rolleyes:

Was op zich dikke prima, behalve dat de sets veel te kort waren en het redelijk leeg liep toen Armin begon te draaien. Zelfde bij de sexy by nature stage waar echt 60% weg ging na de laatste track van Angello zonder te weten dat daarna z'n broertje AN21 redelijk vergelijkbaar en goed draait.

Moest wel lachen na wat ik net hoorde. Toen ik naar buiten liep kwam ik Martin Garrix gewoon bij de "normale mensen" ingang en vroeg me af wat die er deed. Hoor ik net dat die die Sem Voks kwam vervangen omdat die te erg liep te stuntelen als afsluiter.

Idd, AN21 was wel genieten. Steve Angelo heb ik maar een klein stuk kunnen zien, daarvoor W&W.

Las op partyflock trouwens ook dat het spacers gehalte echt ziekelijk hoog was, en er ook heel veel mensen afgevoerd werden:rolleyes:

Idd, dat was wel hoog, voornamelijk ook veel buitenlandse trippers gezien haha. Spijtig dat er tegenwoordig niet meer gefeest kan worden zonder drugs. Licht aangeschoten of nuchter is veel leuker.

Laatst bewerkt:
Die ruimtes waar mensen zaten te chillen leek ook wel een vluchtelingenkamp in Darfur. Wtf man mensen betalen dik voor zo'n feest gaan ze lamlendig op de grond stil zitten en voor zich uit staren

Die ruimtes waar mensen zaten te chillen leek ook wel een vluchtelingenkamp in Darfur. Wtf man mensen betalen dik voor zo'n feest gaan ze lamlendig op de grond stil zitten en voor zich uit staren

Je bedoel buiten de mainstage? Daarbinnen was wel een verhoging waar mensen vanaf zaten te kijken.
Armin maakte trouwens met die set een klein kind van Hardwell. In iedergeval, heb aardig gebeukt tot 5 uur. Daarna moest ik ook zitten bij AN21 haha.

Je bedoel buiten de mainstage? Daarbinnen was wel een verhoging waar mensen vanaf zaten te kijken.
Armin maakte trouwens met die set een klein kind van Hardwell. In iedergeval, heb aardig gebeukt tot 5 uur. Daarna moest ik ook zitten bij AN21 haha.

Bedoel buiten mainstage bij die gangen idd.

Ik snap dat ook nooit. Even vijf minuutjes uitrusten, oke. Maar veel lui gaan daar gewoon een half uur of langer zitten. Leuk man, lekker feesten.

Als je waus bent, heb je de tijd echt niet door:D

Als ik waus ben wil ik echt alleen maar lekkere muziek horen en ervan genieten op de dansvloer. Maar dat zal voor iedereen verschillend zijn. Ik snap er in ieder geval geen klote van.

Terug
Naar boven