AndroidHealthClinic

Anabolen 21

Bezoekers in dit topic

Kans is niet geheel onbestaand. Zou ook niet algeheel onverwacht zijn als zijn personal trainer daar Amir is.
 
Hahaha ... Je bent volledig op de hoogte...NOT...waar men (ex)collega's zich hebben gevestigd is bij niemand bekend en jij beweert maar wat.

Zelf de president weet niet waar ze zitten...

Als je zo op de hoogte bent, wanneer kwamen "ZE" voor het laatst in Europa in aktie?

Zoek ze...

De SF in BE zijn gelukkig veel discreter dan jij :D
 
Gewoon niet geloven, want bij bijna elke post kraam ik volgens de "meesten" onzin uit en de kenners staan wel achter mij.


Maar war voor zin heeft het om zoiets te claimen...steek ik mezelf toch de gek aan en maak ik L.É. belachelijk .

Dus...
niet mijn insteek , niet mijn zaak of je gediend heb of niet .
Petje af :) voor het feit dat je gediend heb
 
Amir? Die kerel van die winstrol only kuurtjes bedoel je?
Nee die kerel die hier overal iedereen tren ligt aan te raden vanwege al zijn ervaring daarmee maar slechtere stats heeft als iemand die gewoon niet traint (denk ook een troll)
AB98C251-294E-4872-AEA3-A407E348E051.png
Monasir bedoelde ik :)
 
Hahaha ... Je bent volledig op de hoogte...NOT...waar men (ex)collega's zich hebben gevestigd is bij niemand bekend en jij beweert maar wat.

Zelf de president weet niet waar ze zitten...

Als je zo op de hoogte bent, wanneer kwamen "ZE" voor het laatst in Europa in aktie?

Zoek ze...
Mythomaan eerste klas, dat ben jij. Je kan niet eens zeggen in welke eenheid je zat. Legionairs behoren tot een bepaalde eenheid en dat zijn helemaal geen onbekende kazernes op geheime plaatsen. Dat zijn gewone kazernes zoals andere kazernes. Ik heb ook gasten gekend die legionair geweest zijn. Ene die bij het 2REP (regiment etranger parachutistes) gezeten heeft in Calvi op Corsica. De elite eenheid waar de besten van de kepi blanc opleiding naartoe gaan. En nog een andere die bij het 3REI (regiment etranger infanterie) in Frans Guyana zat. Waar ze overal in aktie zijn, hoef ik niet te weten maar jij kent blijkbaar het verschil niet tussen in actie zijn en gekazerneerd zijn bij een eenheid of regiment. Waarom? Omdat je uit je nek lult en nooit bij het vreemdelingenlegioen gezeten hebt. Je hebt er trouwens de stats niet voor want je komt met die stats nooit door de opleiding op de ferme blanche in Castelnaudary. Met vetzakken van 135kg kunnen ze daar niets doen.

Ik wou vooral duidelijk maken dat je een leugenaar bent en daarom bleef ik erover doorbomen. Iedereen weet dat nu en dat is voor mij genoeg. Het is tenslotte een BB forum en geen forum over het Franse leger. Nu weet iedereen ook dat ze geen enkel bericht van je au serieus moeten nemen maar dat was eigenlijk hiervoor ook al redelijk duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven