AndroidHealthClinic

Anabolen 21

Bezoekers in dit topic

Mentaal weet ik niet of ik door de opleiding kom fysiek zeker wel ik kan 100 pushups zonder rust en goeie vorm helemaal uitgestrekt. Ik loop 3km binnen 12 minuten en voor de rest spreekt vanzelf. Ik train nu al 1,5 tot 2 jaar cardio en ben van 90kilo naar 65 kilo gegaan omdat ik het korps in wilde. De term "zulke types" vind ik ook een beetje misplaatst maar ik snap dat je door deze vraag een slecht voor oordeel hebt. Verder ben ik inderdaad serieus want ik ben gewoon zoveel afgevallen dat ik bang ben dat als ik ga bulken dat ik weer veel vet ga aankomen. Wat ik er na weer af moet zien te krijgen....

Als je op een goede manier bulkt én traint, hoef je geen vet aan te komen?!!
 
Je zal vrijwel altijd vet aankomen :p
 
Wat is LMB? Is dat geen eenheid van het Nederlandse leger ipv Franse leger?

NL .... Lucht Mobiele Brigade...Oranje Kazarne Schaarsbergen

Heb bij de 11e infanteriebatalion Charly cmpany gezeten
 
Ik snap hem niet, hoezo dan onder de Franse vlag?
 
"Légionnaire d'un jour, Légionnaire toujours!" :schoot::evil2:
 
"Légionnaire d'un jour, Légionnaire toujours!" :schoot::evil2:
Deze versta ik niet. Je hebt toch niets met het legioen te maken gehad. Je bent met je eenheid in Frankrijk geweest zoals ik ooit ook met mijn eenheid in Frankrijk ben gaan parachutespringen. Maar wat heeft dit te maken met onder Franse vlag dienen.
 
Deze versta ik niet. Je hebt toch niets met het legioen te maken gehad. Je bent met je eenheid in Frankrijk geweest zoals ik ooit ook met mijn eenheid in Frankrijk ben gaan parachutespringen. Maar wat heeft dit te maken met onder Franse vlag dienen.

Zoals ik vermelde: eerst onder de Nederlandse vlag gediend en nadien onder de Franse vlag...gestationeerd in Noord-Afrika. ;)
 
Zoals ik vermelde: eerst onder de Nederlandse vlag gediend en nadien onder de Franse vlag...gestationeerd in Noord-Afrika. ;)
't Is dat wat mijn eerste vraag was: welk regiment in het Franse leger. En dan kom je af met waar je in Nederland in het leger gezeten hebt, wat er totaal niets mee te maken heeft. Je kan als Nederlander enkel onder Franse vlag dienen bij het vreemdelingenlegioen, en die hadden de laatste decenia één eenheid die tot 2016 in Djibouti gestationeerd was. In Noord Afrika hebben ze voor de rest geen andere eenheid. Al de andere eenheden zitten in Frankrijk of één van hun overzeese gebieden.
 
niet dat ik je niet geloof , maar is wel ff een claim om te maken .

Gewoon niet geloven, want bij bijna elke post kraam ik volgens de "meesten" onzin uit en de kenners staan wel achter mij.

Maar daarna hoor ik niets meer van de P.N....:D

Dus denk maar, wat je ervan vind...want het maakt niet uit wat je 'claimt', serieus wordt je toch al niet genomen.

Maar war voor zin heeft het om zoiets te claimen...steek ik mezelf toch de gek aan en maak ik L.É. belachelijk .

Dus...
 
't Is dat wat mijn eerste vraag was: welk regiment in het Franse leger. En dan kom je af met waar je in Nederland in het leger gezeten hebt, wat er totaal niets mee te maken heeft. Je kan als Nederlander enkel onder Franse vlag dienen bij het vreemdelingenlegioen, en die hadden de laatste decenia één eenheid die tot 2016 in Djibouti gestationeerd was. In Noord Afrika hebben ze voor de rest geen andere eenheid. Al de andere eenheden zitten in Frankrijk of één van hun overzeese gebieden.
Dit gaat een moeilijke worden om
Iets op te verzinnen :)
 
Zoals ik vermelde: eerst onder de Nederlandse vlag gediend en nadien onder de Franse vlag...gestationeerd in Noord-Afrika. ;)
IN welke Franse eenheid zat je?

Niet in welke kazerne en niet met welke Franse eenheid je hebt samen gewerkt.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon niet geloven, want bij bijna elke post kraam ik volgens de "meesten" onzin uit en de kenners staan wel achter mij.

Maar daarna hoor ik niets meer van de P.N....:D

Dus denk maar, wat je ervan vind...want het maakt niet uit wat je 'claimt', serieus wordt je toch al niet genomen.

Maar war voor zin heeft het om zoiets te claimen...steek ik mezelf toch de gek aan en maak ik L.É. belachelijk .

Dus...
Rare kerel die Ramonster. ???
 
't Is dat wat mijn eerste vraag was: welk regiment in het Franse leger. En dan kom je af met waar je in Nederland in het leger gezeten hebt, wat er totaal niets mee te maken heeft. Je kan als Nederlander enkel onder Franse vlag dienen bij het vreemdelingenlegioen, en die hadden de laatste decenia één eenheid die tot 2016 in Djibouti gestationeerd was. In Noord Afrika hebben ze voor de rest geen andere eenheid. Al de andere eenheden zitten in Frankrijk of één van hun overzeese gebieden.

Hahaha ... Je bent volledig op de hoogte...NOT...waar men (ex)collega's zich hebben gevestigd is bij niemand bekend en jij beweert maar wat.

Zelf de president weet niet waar ze zitten...

Als je zo op de hoogte bent, wanneer kwamen "ZE" voor het laatst in Europa in aktie?

Zoek ze...
 
Back
Naar boven