Fitness Seller

Anabolen 21

En weer een die bij het korps mariniers wil ..
zorg eerst maar eens dat je de KMA afrond .. 99,9 procent faalt op niet op het fysieke vlak maar op het mentale vlak ..

Je hebt jarenlang een zelfbeeld gehad van 0 procent .. doorgaans zijn mariniers vaak haantjes , popiejopies , vaak de pestkoppen en de kijk mij eens gastjes ..

Iemand met een laag zelfbeeld hebben ze daar niet nodig en zal je na je mentale test afvallen ..
Mentale test bij defensie stelt geen kut voor hoor.

Mentale test is gewoon de psychologische keuring....is defensie breed nagenoeg t zelfde. Behalve een aantal competenties die wss worden gekoppeld aan wat hogere functies.

Komen genoeg halve garen doorheen hoor.

Hoe kwamen we hier ook alweer zo op?

O ja, zijn post:

159059.png

"Hoe begin ik veilig en verantwoordelijk met anabolen op mijn 21e??"

• Topic Starter Topic Starter
En weer een die bij het korps mariniers wil ..
zorg eerst maar eens dat je de KMA afrond .. 99,9 procent faalt op niet op het fysieke vlak maar op het mentale vlak ..

Je hebt jarenlang een zelfbeeld gehad van 0 procent .. doorgaans zijn mariniers vaak haantjes , popiejopies , vaak de pestkoppen en de kijk mij eens gastjes ..

Iemand met een laag zelfbeeld hebben ze daar niet nodig en zal je na je mentale test afvallen ..
gehad ja kan je niet lezen?

En trouwens ik ga niet aan kuren beginnen als iedereen het afraadt. Ook vind ik het raar dat kuren word gezien als iets wat mensen doen die mentaal niet sterk zijn en je meteen word gezien als iemand die geen moeite wilt doen ofzo. Ik ben trouwens mentaal sterk hoor ik weet alleen niks over anabolen en ik dacht misschien is het een optie.

En trouwens ik ga niet aan kuren beginnen als iedereen het afraadt. Ook vind ik het raar dat kuren word gezien als iets wat mensen doen die mentaal niet sterk zijn en je meteen word gezien als iemand die geen moeite wilt doen ofzo. Ik ben trouwens mentaal sterk hoor ik weet alleen niks over anabolen en ik dacht misschien is het een optie.
Zeer slimme reactie en tof dat je de tips volgt.
Mensen die kuren zijn inderdaad regelmatig mentaal niet ijzersterk (en dan praat ik ook over mezelf)
Hier zijn enkele echt goede tips gegeven. Werk hard en geloof in jezelf. Goede kans dat je dan ver geraakt in je opleiding.
Ik wens je alle succes.

Als je nu op jouw leeftijd al informeert naar AS om je doel te halen, ben je mentaal te zwak alhoewel het voor een normale sportieve gast gemakkelijk haalbaar is. Dat je 100 push up's zonder rust kan doen, geloof ik niet. Ik doe al jaren geregeld push up's en ik kan het niet. Ik wou verleden jaar meedoen aan die wedstrijden die Sanca op dit forum organiseert en daar had de winnaar er (denk ik) ongeveer 60 gehaald. Ik was daarvoor aan het mastruberen maar had mij toen geblesseerd aan mijn schouder maar ik zou niet aan 60 geraakt zijn. Ik vroeg mij toen ook af "waar zijn nu die gasten die beweren dat ze 100 push up's kunnen doen". Er heeft alleszins nog nooit iemand aan mij getoond dat hij 100 deftig uitgevoerde push up's kan doen.
Hoe komt dat woord mastruberen in mijn tekst ???. Oorspronkelijk stond daar iets anders. Er schijnt een probleempje te zijn met DBB.

• Like
Waarderingen: Xrp
Terug
Naar boven