XXL Nutrition

Anabolen om vet kwijt te raken, een goede optie voor mij?

Zstealth

Novice
Waardering
0
In midden 2011 was ik rond de 160 kg en 200 cm, zit nu ongeveer op de 110 kg en op dezelfde lengte. Ik zit al een paar maanden in een plateau en kan maar geen vet verliezen. Ik train al ongeveer 6 maanden en zit dus al langer dan een jaar onder m'n calorieen verbruik. Toch heb ik wat gains kunnen maken maar niet heel veel natuurlijk. Mijn doel op dit moment is om helemaal droog te worden (rond de 10%) en om daarna langzaam aan te bulken (op een natuurlijke manier.)

Nu las ik laatst over een anabool genaamd Anavar dat goed zou zijn om te cutten, maar dat je al op bijvoorbeeld 9% BF moet zijn om eraan te beginnen. Ik weet niet hoe hoog mn BF is maar ik zit zeker boven de 20 procent.

Ik ben een hardcore endo met extreem slechte genetics. (hele familie lijdt aan overgewicht/diabetes, etc) Ik doe nu al een jaar dagelijks cardio, leef low carb, etc. Ik heb m'n dieet al meerdere malen aangepast, dat heeft gewerkt totdat ik 50 kg ben afgevallen, maar het werkt nu dus niet meer.

Wat kunnen jullie mij aanraden om te doen?

Als je nog boven de 20% vp zit heb je echt geen aas nodig. Enkel het juiste dieet is dan genoeg om procenten te verliezen.

Kerel anavar doet helemaal niets voor je.
Probeer je goede weg te vervolgen met het beste wat je tot nu toe gebruikt heb, dat heb je imo in huis .... Karakter, goede resultaten iig.

110 op 2 meter is nog niet zo heel belabberd hoor. Maak een logje aan, zat mensen welke je hier nog extra motiveren. Stel een doel (Bijvoorbeeld nog 5KG er af), dan misschien ECA. Zolang je nog 0,5KG per week afvalt zou ik het niet doen.

Terug
Naar boven