Fitness Seller

anabolen poli verplaatst naar kennemer gasthuis en toen gesloten

CoronaChris

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
353
Lengte
1m83
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Beste Bodybuildende Broeders,

Ik kreeg een mail van de anabolen poli waarin ze aangeven tot 8 oktober dicht zijn. Iemand enig idee waarom, waar nu terecht etc.?

anabolen poli <anabolenpoli@KG.NL>
de anabolenpoli is gesloten tot maandag 8 oktober. Tot die tijd worden uw emails niet gelezen en beantwoord. Excuses voor het ongemak.

Het is voor een onderzoek.

Groetjes chris

8 oktober valt in 2013 op een dinsdag (2012 op een maandag), denk oude melding nog?

Of Dr. de Ronde heeft een leuke reis geboekt.:)

Of hij is zelf aan het kuren.

of hij is dood, en moet opnieuw gekloont worden in een geheim nazi experiment om de volgende olympische spelen te beinvloeden

???

Laatst bewerkt:
hehe out of office reply nog aan :D

Oude melding. Ze zijn ook verder niet heel actief per mail.

zit nu geloof ik in haarlem

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
ik heb bericht gehad over mijn interview voor het onderzoek. Ze reageren idd niet vaak via de mail vanwege tijdgebrek. Interview word binnekort afgenomen.

Ps. voor degene die interesse hebben mijn onderzoek gaat over spierdysmorfie(bigorexia): een stoornis in de lichaamsbeleving waarbij de patient in de beleving is dat hij of zij te weinig spiermassa bevat en teveel aan vet heeft. Dit gaat vaak gepaard met comorbiditeit(hebben van meerdere stoornissen tegelijk).
(mssn niet interessant maar wilde het toch even melden:P)

ik heb bericht gehad over mijn interview voor het onderzoek. Ze reageren idd niet vaak via de mail vanwege tijdgebrek. Interview word binnekort afgenomen.

Ps. voor degene die interesse hebben mijn onderzoek gaat over spierdysmorfie(bigorexia): een stoornis in de lichaamsbeleving waarbij de patient in de beleving is dat hij of zij te weinig spiermassa bevat en teveel aan vet heeft. Dit gaat vaak gepaard met comorbiditeit(hebben van meerdere stoornissen tegelijk).
(mssn niet interessant maar wilde het toch even melden:P)

Klinkt als de gemiddelde bodybuilder haha

Terug
Naar boven