AndroidHealthClinic

Anabolen vrij verkrijgbaar in Lorret de Mar of omstreken?

Bezoekers in dit topic

Zoek een supermercado daar ligt het spul gewoon in de schappen.
 
Relaxed, zal morgen ff een adresje posten hier. Whaha
 
Als jij je euros showt in een spaanse apo, echt wel dat je de gear krijgt.
Je moet gewoon durven te vragen, weet je het gelijk.

dikke zever. ik heb al wat Spaanse apothekers afgelopen mijn laatste twee vakanties.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 11:56 ----------

Zoek een supermercado daar ligt het spul gewoon in de schappen.

wat ligt er in de supermercado? hetzelfde als in Belgie en Nederland. Je mag mij toch is vertellen welke spullen je daar dan vindt.
 
dikke zever. ik heb al wat Spaanse apothekers afgelopen mijn laatste twee vakanties.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 11:56 ----------



wat ligt er in de supermercado? hetzelfde als in Belgie en Nederland. Je mag mij toch is vertellen welke spullen je daar dan vindt.

Ik denk dat hij hier toch een grapje maakte ;)
 
dikke zever. ik heb al wat Spaanse apothekers afgelopen mijn laatste twee vakanties.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 11:56 ----------



wat ligt er in de supermercado? hetzelfde als in Belgie en Nederland. Je mag mij toch is vertellen welke spullen je daar dan vindt.

Lol, supermercado is supermarkt.:D
 
Ik denk dat je in sportscholen meer resultaat zal hebben, dan dat je apotheken gaat aflopen.
Juist in de toeristische plaatsen zoals lloret is dit allang niet meer, als het daar ooit geweest is... waren juist meer andere plaatsen waar dat kon.
 
Lol, supermercado is supermarkt.:D

I know it. Ik zit regelmatig in Spanje. Ik dacht dat je het serieus meende omdat er zoveel geluld wordt over anabolen in Spanje. Sommigen denken echt nog dat Spanje gelijk is aan Egypte.
 
ik heb als proef op de som gisteren 3apotheken bezocht in Barcelona en dan niet in de touristische wijken. Kreeg niets mee. Gevraagd naar Nolvadex maar zonder recept van de dokter niets.
 
ik heb als proef op de som gisteren 3apotheken bezocht in Barcelona en dan niet in de touristische wijken. Kreeg niets mee. Gevraagd naar Nolvadex maar zonder recept van de dokter niets.

Verdomme, weer voor niets op reis geweest. :p
 
ik heb als proef op de som gisteren 3apotheken bezocht in Barcelona en dan niet in de touristische wijken. Kreeg niets mee. Gevraagd naar Nolvadex maar zonder recept van de dokter niets.

Dat is dus ook al veranderd. Twee jaar geleden was dat geen enkel probleem. En sommige apothekers gaven mij ook proviron. Ik deed de apothekers in Figueras en Rosas.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het buiten de grote steden om makkelijker is. Is mij vroeger ook weleens gelukt. Maar wordt steeds lastiger.
 
't Zal altijd moeilijker worden. De voorlaatste keer kreeg ik bij 9 van de 10 apothekers een slaapmiddel (Imovan) dat ik voor een kameraad meebracht. De laatste keer heb ik dit middel nog maar bij 1 apotheker gekregen. En ik had dezelfde apothekers als het jaar voordien bezocht.
 
Zag dat t slecht weer ging worden dit weekend, dus ben maar ff naar Barcalona gevlucht, maar volgens mij kennen ze geen eens anabolen hier.
Ben serieus de enige BBer hier, ze kijken me hier aan alsof ze Beatrix in dr naakie zien lopen.
 
jonges in spanje krijg je gewoon niks meer in de apotheek of je moet geluk hebben dan koop je mischien nog wat maar 3 keer zo duur dan normaal
 
Over Strong reading skills gesproken.. Hij nam aas mee VANUIT Thailand ;)

In Thailand is het volgens mij gewoon legaal dus in de gevangenis daarvoor zal je dan niet belanden. In nederland kun je dan wel gepakt worden, maar dan zul je een boete ofzo kijgen (uiteraard afhankelijk van de hoeveelheid)
 
Uit maroko eens test e laten meebrengen,4 euro het stuk androthardyl noemde het geloof ik.Goed spul
 
In Thailand is het volgens mij gewoon legaal dus in de gevangenis daarvoor zal je dan niet belanden. In nederland kun je dan wel gepakt worden, maar dan zul je een boete ofzo kijgen (uiteraard afhankelijk van de hoeveelheid)

Het probleem is als je gepakt wordt bij de Nederlandse of Belgische douane. Egypte idem.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jul 2012 om 07:02 ----------

Zag dat t slecht weer ging worden dit weekend, dus ben maar ff naar Barcalona gevlucht, maar volgens mij kennen ze geen eens anabolen hier.
Ben serieus de enige BBer hier, ze kijken me hier aan alsof ze Beatrix in dr naakie zien lopen.

Zeer raar want in Spanje zijn juist veel bb'ers en die zitten juist goed aan de AS.
 
Het probleem is als je gepakt wordt bij de Nederlandse of Belgische douane. Egypte idem.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jul 2012 om 07:02 ----------



Zeer raar want in Spanje zijn juist veel bb'ers en die zitten juist goed aan de AS.

Hier in Barça nogsteeds niemand gezien verder.
 
Ga maar ff naar het gay strand :)
 
Jonge testosteron is egt niet goed voor je als je het injecteert. Kun je niet beter proberen je voeding aan te passen? Er zijn bepaalde soorten voeding die testosteron verhogen en oestrogeen verlagen.

Als je het inspuit kun je volgens mij vrij snel kanker krijgen.
 
Back
Naar boven