Fitness Seller

Anabolen vrij verkrijgbaar in Lorret de Mar of omstreken?

Bezoekers in dit topic

Zeer raar want in Spanje zijn juist veel bb'ers en die zitten juist goed aan de AS.

Is correct, ben onlangs naar Tenerife geweest (Spaans eiland) en zag daar heel wat lokale BB'ers !!! Ben er in een lokale, totaal niet-toeristische Gym gaan trainen, en daar liepen echt wel wat boenkers rond hoor !!
En ik had de indruk dat er heus wel wat gejuiced wordt daar !!!
Ik vermoed dat je, via de juiste dokter en de nodige eurootjes, makkelijk aan HG spul kan geraken daar...
 
Jonge testosteron is egt niet goed voor je als je het injecteert. Kun je niet beter proberen je voeding aan te passen? Er zijn bepaalde soorten voeding die testosteron verhogen en oestrogeen verlagen.

Als je het inspuit kun je volgens mij vrij snel kanker krijgen.

jaja, verhoog jij maar je testosteron met voeding. die sprookjes zijn aan mij niet besteed. dat het beter is om niet gebruiken, is waar. dat weet iedereen. maar dat is geen antwoord op de vraag van de topicstarter.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 11:39 ----------

Is correct, ben onlangs naar Tenerife geweest (Spaans eiland) en zag daar heel wat lokale BB'ers !!! Ben er in een lokale, totaal niet-toeristische Gym gaan trainen, en daar liepen echt wel wat boenkers rond hoor !!
En ik had de indruk dat er heus wel wat gejuiced wordt daar !!!
Ik vermoed dat je, via de juiste dokter en de nodige eurootjes, makkelijk aan HG spul kan geraken daar...

zo is het ook. vroeger waren de apothekers nogal gemakkelijk. nu wordt dat steeds moeilijker maar de dokters kunnen daar zonder problemen voorschrijven.
 
Jonge testosteron is egt niet goed voor je als je het injecteert. Kun je niet beter proberen je voeding aan te passen? Er zijn bepaalde soorten voeding die testosteron verhogen en oestrogeen verlagen.

Als je het inspuit kun je volgens mij vrij snel kanker krijgen.

Bedankt voor je nuttige bijdrage!

Now, GTFO ;)
 
Hier in Barça nogsteeds niemand gezien verder.

Had ik in Calella ook. Was srs veruit de bufste daar. Een portier vroeg me zelfs of ik wat gebruikte..
Nuja, Calella is ook een apenbuurt natuurlijk, ziek veel dealers en misdaad. :')
 
Nou dankjewel voor deze nuttige bijdrage. Gelukkig voegt dit veeeeel meer toe.:D

Graag gedaan!

Dit is de aas sectie, wat had je gehoopt bij te brengen met je verhaal?
 
Laatst bewerkt:
Jonge testosteron is egt niet goed voor je als je het injecteert. Kun je niet beter proberen je voeding aan te passen? Er zijn bepaalde soorten voeding die testosteron verhogen en oestrogeen verlagen.

Als je het inspuit kun je volgens mij vrij snel kanker krijgen.
Klopt, je lul valt er ook af door de juice.

Daarnaast, dat je Oestrogeen verlaagd?
Zag ook al zoiets staan bij een supplement! "wil jij erbij lopen als het alfa-mannetje van de gym? Dit goedje verlaagd je oestrogeen"

Sorry, maar als je geen oestrogeen in je lichaam meer hebt, krijg je je pik niet eens meer hard.

Had ik in Calella ook. Was srs veruit de bufste daar. Een portier vroeg me zelfs of ik wat gebruikte..

Bij jou vragen ze tenminste OF je wat gebruikt. :D

Altijd als ik in Griekenland ben zie ik een hoop wedstrijd builders. Vooral in de gyms daar. 1 keer zelfs een super pro gezien van 140kg.
Beetje alla Jay Culter in z'n grote jaren.
 
Tja met dwazen kun je niet dicuseren. Ik weet wel dat ik er een opleiding voor gehad en jij niet.
 
:roflol: grappige troll dit

Tja idd niet zo aardig van mij. Laten we er maar over ophouden voordat mensen nog boos worden ofzo. Geef ze wel gewoon gelijk.
 
Volgens mij heb ik nooit beweerd breed te zijn ofzo....
 
Tja idd niet zo aardig van mij. Laten we er maar over ophouden voordat mensen nog boos worden ofzo. Geef ze wel gewoon gelijk.

huh, je wilt dus echt menen dat voeding die je testosteron verhoogd en oestrogeen verlaagd nuttiger zouden zijn in bodybuilding dan steroiden omdat steroiden volgens jou vrij snel kanker veroorzaken?

Dude weet je dat die spullen als medicatie in de apotheek verkrijgbaar zijn?
Sigaretten zijn dat niet hoor....

Je laat merken dat je er totaal geen verstand van hebt, met je; volgens mij uitspraken,
en vervolgens zeg je dat je er een studie voor gedaan hebt :roflol:
 
huh, je wilt dus echt menen dat voeding die je testosteron verhoogd en oestrogeen verlaagd nuttiger zouden zijn in bodybuilding dan steroiden omdat steroiden volgens jou vrij snel kanker veroorzaken?

Dude weet je dat die spullen als medicatie in de apotheek verkrijgbaar zijn?
Sigaretten zijn dat niet hoor....

Je laat merken dat je er totaal geen verstand van hebt, met je; volgens mij uitspraken,
en vervolgens zeg je dat je er een studie voor gedaan hebt :roflol:

Weetje wat. Ik geef je gewoon gelijk en dan ben ik ook weer van jou gezeur af. Ik wou gewoon duidelijk maken dat er wegen zijn waardoor je minder risico's loopt. Als jij je daar zo boos, opgefokt of weet ik veel wat je bent nu over maakt. Dan is dat jou probleem want ik wil helemaal jou gezeur niet om me heen.

En ja dat past op dit forum want veel mensen weten dat niet en gaan dan dingen doen waar ze spijt van kunnen krijgen als niemand dat verteld.

Verder klopt het dat het als medicatie aangeboden wordt. Maar jij hebt duidelijk geen idee waarom dat wordt aangeboden.

Verder zeg ik inderdaad veel "volgens mij". Dit is omdat elk ligaam anders is en niet iedereen reageert hetzelfde. hiervoor moet je echt bij iemand langs gaan. Want ik heb het tweede jaar afgemaakt en toen ben ik wat anders gaan doen omdat ik moe werd van zulke mensen als jou die altijd maar gelijk willen ook al is het nog zo dom wat ze zeggen.

Ik zeg alleen wat ik uit boeken haal en als je je daar niet bij neer kunt leggen mag je mij best negeren hoor. Las dat dr ergens een knop voor was hier.
 
Laatst bewerkt:
Weetje wat. Ik geef je gewoon gelijk en dan ben ik ook weer van jou gezeur af. Ik wou gewoon duidelijk maken dat er wegen zijn waardoor je minder risico's loopt. Als jij je daar zo boos, opgefokt of weet ik veel wat je bent nu over maakt. Dan is dat jou probleem want ik wil helemaal jou gezeur niet om me heen.

En ja dat past op dit forum want veel mensen weten dat niet en gaan dan dingen doen waar ze spijt van kunnen krijgen als niemand dat verteld.

Verder klopt het dat het als medicatie aangeboden wordt. Maar jij hebt duidelijk geen idee waarom dat wordt aangeboden.

Verder zeg ik inderdaad veel "volgens mij". Dit is omdat elk ligaam anders is en niet iedereen reageert hetzelfde. hiervoor moet je echt bij iemand langs gaan. Want ik heb het tweede jaar afgemaakt en toen ben ik wat anders gaan doen omdat ik moe werd van zulke mensen als jou die altijd maar gelijk willen ook al is het nog zo dom wat ze zeggen.

Ik zeg alleen wat ik uit boeken haal en als je je daar niet bij neer kunt leggen mag je mij best negeren hoor. Las dat dr ergens een knop voor was hier.

Je kan wel wat gelezen hebben, but your apparantly to dumb to connect the dots.
 
Je kan wel wat gelezen hebben, but your apparantly to dumb to connect the dots.

Het zal wel. Ga maar lekker tegen iemand anders dom doen. Ik blijf bij reactie #48.
 
Laatst bewerkt:
Het zal wel. Ga maar lekker tegen iemand anders dom doen. Ik blijf bij reactie #48.

wat zit jij hier eigenlijk te zoeken. dit is de anabolensectie. als je niets met AS wil te maken hebben, blijf dan uit deze sectie weg, maar kom hier toch de betweter niet uithangen. iedereen hier weet dat kuren niet gezond is en wat de voor-en nadelen zijn. heeft de topicstarter gevraagd naar je mening. ik dacht het niet. hij vroeg gewoon of het vrij verkrijgbaar is in....
 
En zoals je kon lezen zij ik dat er andere mogelijkheden zijn. Zeg niet dat die dat moet ofzo.

Ik heb ook niet gevraagd om jou mening en toch geef je hem. Verder interesseert het me ook niet echt zo wat jij allemaal voor kromme gedachten hebt. Als je dus weer aan het denken bent (wat ik betwijfel gezien je opmerking) heb ik liever dat je die gedachten in je hooft houd en mij er niet mee lastig valt.
 
Laatst bewerkt:
Jonge testosteron is egt niet goed voor je als je het injecteert. Kun je niet beter proberen je voeding aan te passen? Er zijn bepaalde soorten voeding die testosteron verhogen en oestrogeen verlagen.

Als je het inspuit kun je volgens mij vrij snel kanker krijgen.

:roflol::roflol:
 
Weetje wat. Ik geef je gewoon gelijk en dan ben ik ook weer van jou gezeur af. Ik wou gewoon duidelijk maken dat er wegen zijn waardoor je minder risico's loopt. Als jij je daar zo boos, opgefokt of weet ik veel wat je bent nu over maakt. Dan is dat jou probleem want ik wil helemaal jou gezeur niet om me heen.

En ja dat past op dit forum want veel mensen weten dat niet en gaan dan dingen doen waar ze spijt van kunnen krijgen als niemand dat verteld.

Verder klopt het dat het als medicatie aangeboden wordt. Maar jij hebt duidelijk geen idee waarom dat wordt aangeboden.

Verder zeg ik inderdaad veel "volgens mij". Dit is omdat elk ligaam anders is en niet iedereen reageert hetzelfde. hiervoor moet je echt bij iemand langs gaan. Want ik heb het tweede jaar afgemaakt en toen ben ik wat anders gaan doen omdat ik moe werd van zulke mensen als jou die altijd maar gelijk willen ook al is het nog zo dom wat ze zeggen.

Ik zeg alleen wat ik uit boeken haal en als je je daar niet bij neer kunt leggen mag je mij best negeren hoor. Las dat dr ergens een knop voor was hier.

Daar had je het bij moeten laten :o .

Je kan beter naar het scooter forum gaan en daar gaan zeiken over dat scooters verboden moeten worden want daar krijg jij kanker van omdat zij er mee rijden. Van bodybuilders die AAS gebruiken krijg jij geen kanker dus ook geen reden om je druk over te maken lijkt mij?
 
Back
Naar boven