Fitness Seller

anabolen ?

2viknfb.gif

Dr. Phil ofwat.......

kijk iedereen kan wel dom reageren maar deze man heeft wel gelijk.
veel van jullie jongen gasten hebben geen idee waar je aan begint.
maar daar komen jullie wel achter.
je rommelt wel met je hormoon huishouden, en denk maar niet dat dat geen gevolgen heeft waneer je daar te jong mee begint.
dus noem hem maar een trol of een sukkel .........

je rommelt wel met je hormoon huishouden, en denk maar niet dat dat geen gevolgen heeft waneer je daar te jong mee begint.

:haha:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

TS heeft wel gelijk,
Alleen ik vind het soms wel overdreven dat veel mensen tegen mij bv zeggen dat ik beter geen whey of bcaa of creatine mag gebruiken.

Jij ook bedankt voor je bijdrage.

Dat dit topic nog steeds niet op slot zit.:rolleyes:

Hij heeft wel gelijk. Anabolen gebruiken is een teken van zwakte en luiheid. Bovendien brengt het de mannen die echt veel moeite doen voor een gespierd lichaam in diskrediet.

Ik meen het. Wat nu als jij 3 jaar hebt getraind voor een mooi fysiek en een mannetje gebruikt anabolen en heeft in 5 maanden tijd een nog mooier fysiek, frustrerend toch? ???

Hij heeft waarschijnlijk geen dicipline dus hij is het zo weet kwijt, don't worry

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Sommige mensen gebruiken AAS om voorbij hun natuurlijk max. gewicht te komen..
Niet persee alleen voor een mooi fysiek hoor

Ik meen het. Wat nu als jij 3 jaar hebt getraind voor een mooi fysiek en een mannetje gebruikt anabolen en heeft in 5 maanden tijd een nog mooier fysiek, frustrerend toch? ???

Niet echt, je traint toch voor jezelf en niet voor iemand anders? Het deel dat anabolen een teken zijn van zwakte en luiheid slaat al helemaal nergens op. Tuurlijk gain je harder, maar als jij eet als een Keniaan, helemaal na je kuur, blijft er vrij weinig van je over. Alle kuurders over 1 kam scheren is nogal kort door de bocht, aangezien kuurders meestal meer dedicated zijn dan ieder ander. Tuurlijk hou je altijd debielen ertussen die zonder benul de spuit erin rammen, maar daar moet je niet je hele conclusie mee trekken.

Niet echt, je traint toch voor jezelf en niet voor iemand anders? Het deel dat anabolen een teken zijn van zwakte en luiheid slaat al helemaal nergens op. Tuurlijk gain je harder, maar als jij eet als een Keniaan, helemaal na je kuur, blijft er vrij weinig van je over. Alle kuurders over 1 kam scheren is nogal kort door de bocht, aangezien kuurders meestal meer dedicated zijn dan ieder ander. Tuurlijk hou je altijd debielen ertussen die zonder benul de spuit erin rammen, maar daar moet je niet je hele conclusie mee trekken.

Sorry, waar heb ik het over kuurders? En sorry, wat zijn kuurders?

who cares? Lekker beta, jezelf minder voelen omdat iemand anders breder is.

punt compleet gemist, het punt is dat hij een beetje belerend komt doen terwijl as bij tieners hier op dit forum wordt afgeraden(staat in zowat elke AS sticky), + dan nog in het verkeerde forumonderdeel.
Komt niet echt snugger over, en het resultaat is dat je hard langs achter genomen wordt. Moraalriddervlees lusten we hier rauw.

Vergelijk het met iemand die je huis komt binnenvallen terwijl je je vrouw aan het nken bent en begint te roepen "ROKEN IS SLECHT VOOR JE LONGEN KINDEREN".

Laatst bewerkt:
Het blijft oneerlijk vind ik :p Gespierd moet gelijk zijn aan hard werken en veel moeite doen.

Terug
Naar boven