MuscleMeat

anabolen ?

Dat is mijn mening ja, ik ben niet zo iemand die zegt iedereen doet maar waar hij zin in heeft. Maarja wat doe je eraan? :p

Leuke post, zo out of the blue jouw nutteloze mening verkondigen.

Misschien is twitter wat voor je?

mooie log heb jij...

aas ftw of niet dan?

Ecto ftw

Het blijft oneerlijk vind ik :p Gespierd moet gelijk zijn aan hard werken en veel moeite doen.

Haha bro je mist drie belangrijke punten:

- De meeste serieuze juicers (en dan heb ik het niet over 16 jarige knulletjes die een jaar trainen en een dbol oral kuurtje pakken) werken dubbel zo hard als gasten die dat niet doen.. En dat is ook nodig, anders verlies je het evenhard weer :)

- Een AAS fysiek ziet er in de meeste gevallen veel bruter uit dan een natural fysiek.. Met name de schouders, borst en traps die zo kenmerkend zijn voor een juice fysiek zul je natural nooit zo krijgen..

- Sommige gasten willen gewoon in een aantal jaar, natural een mooi lichaam opbouwen.. Mooi op het strand, prima.. Andere mensen (waaronder ik) hebben een heel ander doel, zo groot en monsterlijk mogelijk worden.. Het grootste compliment wat je kunt krijgen is dat de doorsnee burger op straat zich omdraaien en tegen elkaar fluisteren: "Gadver! Zag je dat?! Dat is toch niet mooi meer?".. Misschien een lichtelijk overdreven voorbeeld, maar misschien dat zo duidelijk word dat er ook mensen met een totaal ander doel trainen..

Dus blijf jij lekker 60 kilo squatten, dan doen andere mensen het echte werk :thumbs:

Het is heel makkelijk wanneer je aan de aas gaat is voor iedereen anders mij boeit het nog niet al ben je 15 als je daar een reden voor hebt doen.En bijwerkingen mn reet bijna 80% gebruikt en ik heb op de gym nog niemand dood zien neervallen naturel is voor mensen die veel te veel tijd hebben en dus ook niks willen bereiken.Als miss een gezonde uitsraling ja tuurlijk doe je best een naturel zal er nooit zo uitzien als een aas gebruiker naturel is juist de makkelijke weg he want ja waarom dan de voeding goed aub zeg wat kan mij het verrekke dat tieners gebruiken ik hoop veel en achterelkaar

Het is heel makkelijk wanneer je aan de aas gaat is voor iedereen anders mij boeit het nog niet al ben je 15 als je daar een reden voor hebt doen.En bijwerkingen mn reet bijna 80% gebruikt en ik heb op de gym nog niemand dood zien neervallen naturel is voor mensen die veel te veel tijd hebben en dus ook niks willen bereiken.Als miss een gezonde uitsraling ja tuurlijk doe je best een naturel zal er nooit zo uitzien als een aas gebruiker naturel is juist de makkelijke weg he want ja waarom dan de voeding goed aub zeg wat kan mij het verrekke dat tieners gebruiken ik hoop veel en achterelkaar

:roflol:

En die verkoopt babykleren blijkt uit dat webshop topic :D

'Wat kan het mij schelen wat uw baby aantrekt ik hoop veel en over elkaar'

Hij heeft wel gelijk. Anabolen gebruiken is een teken van zwakte en luiheid. Bovendien brengt het de mannen die echt veel moeite doen voor een gespierd lichaam in diskrediet.

Je maakt jezelf echt belachelijk met je posts, net alsof mensen die aas gebruiken er geen moeite voor hoeven doen :roflol:

Hij heeft wel gelijk. Anabolen gebruiken is een teken van zwakte en luiheid. Bovendien brengt het de mannen die echt veel moeite doen voor een gespierd lichaam in diskrediet.

tumblr_lm0f01OBud1qdlkgg.gif

Terug
Naar boven