Greenmonkey
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 343
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe vlog. Mijn 2 cent over een optimale manier van kuren.
"[...] ik heb namelijk gezegd in mijn vorige vlog dat ik zou aangeven wat ik denk dat een optimale manier van kuren is [...] en die belofte maak ik waar in deze kuur" xD ?
Nieuwe vlog. Mijn 2 cent over een optimale manier van kuren.
Heel erg bedankt voor het delen van de kennis!
Adviseer je eenzelfde nakuur van 12 weken na 6 weken op 250mg test en 20mg anavar?
Al je vlogs tot nu toe gezien en ze zijn erg duidelijk en informatief! Ook leer je zo weer nieuwe dingen die niet hier op het forum te vinden zijn, altijd handig!
Zo ook over de kickstart. Heb het zelf nooit gebruikt omdat ik het niet nodig vond en je verhaal is erg logisch. Maar de reden dat mensen er naar grijpen is denk ik niet omdat ze denken dat bijv test e pas werkt na 4 weken maar omdat de groei van spiermassa pas komt na 4 weken. Het nemen van een kickstart zou ook gelijk het gevoel geven 'on' te zijn. Persoonlijk merk ik idd na een week al flinke toename van gewicht maar dat is geheel vocht. Dan blijft het even stabiel en na 4/5 weken ongeveer begint het gestaag te stijgen en ik ga ervan uit dat dit spiermassa betreft.
Het gebruik van Clomid zoals jij schetst is ook nieuw voor mij maar klinkt ook erg logisch. Ben alleen benieuwd of er dan totaal geen nadelen zitten aan het langdurige gebruik ervan? Waarom wordt er altijd gezegd dat je het maar enkele weken moet gebruiken en niet langer?
Ben erg benieuwd naar je vlog over de bijwerkingen en hopelijk weer wat nieuwe inzichten en kennis! Zou je naast de bijwerkingen van het langdurig kuren ook de (lange termijn) bijwerkingen kunnen geven van matig kuren. Zoals bijv 2x per jaar max 1gr pw voor max 12w.
Je verteld in je vlog dat onderzoek aantoont dat cardio goed is voor je hart, was dit onderzoek uitgevoerd bij mensen die on waren?