Fitness Seller

Anabolenvlog

Wnneer komt next vlog dan

Top, duidelijk verhaal weer.

"[...] ik heb namelijk gezegd in mijn vorige vlog dat ik zou aangeven wat ik denk dat een optimale manier van kuren is [...] en die belofte maak ik waar in deze kuur" xD ?

• Like
Waarderingen: Myo
  • Topic Starter Topic Starter
"[...] ik heb namelijk gezegd in mijn vorige vlog dat ik zou aangeven wat ik denk dat een optimale manier van kuren is [...] en die belofte maak ik waar in deze kuur" xD ?

Eén van de vele versprekingen van deze keer. Keeping it real...zoiets.

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt voor het delen van de kennis!

Adviseer je eenzelfde nakuur van 12 weken na 6 weken op 250mg test en 20mg anavar?

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt voor het delen van de kennis!

Adviseer je eenzelfde nakuur van 12 weken na 6 weken op 250mg test en 20mg anavar?

Als je 6 weken kuurt dan is 12 weken nakuren wellicht wat lang, maar het gaat meer om het principe dat je met een lage dosering clomid je eigen aanmaak ondersteunt en dat je dit moet doen tot je terug op niveau bent.

Dus 4, 6, 8, 12 weken who knows. Testje doen en vergelijken met je waarde voor je ging kuren. Waarden onder de 20nmol zijn voor de grootste groep gebruikers onder de 30 jaar gewoon te laag.

Het lijkt mij dan beter je axis wat langer te ondersteunen met clomid, dan vanuit een hele lage aanmaak te herstellen. Dat laatste is mentaal zwaar na een kuur.

Het beste advies is meten en op basis daarvan beslissen.

Al je vlogs tot nu toe gezien en ze zijn erg duidelijk en informatief! Ook leer je zo weer nieuwe dingen die niet hier op het forum te vinden zijn, altijd handig!

Zo ook over de kickstart. Heb het zelf nooit gebruikt omdat ik het niet nodig vond en je verhaal is erg logisch. Maar de reden dat mensen er naar grijpen is denk ik niet omdat ze denken dat bijv test e pas werkt na 4 weken maar omdat de groei van spiermassa pas komt na 4 weken. Het nemen van een kickstart zou ook gelijk het gevoel geven 'on' te zijn. Persoonlijk merk ik idd na een week al flinke toename van gewicht maar dat is geheel vocht. Dan blijft het even stabiel en na 4/5 weken ongeveer begint het gestaag te stijgen en ik ga ervan uit dat dit spiermassa betreft.

Het gebruik van Clomid zoals jij schetst is ook nieuw voor mij maar klinkt ook erg logisch. Ben alleen benieuwd of er dan totaal geen nadelen zitten aan het langdurige gebruik ervan? Waarom wordt er altijd gezegd dat je het maar enkele weken moet gebruiken en niet langer?

Ben erg benieuwd naar je vlog over de bijwerkingen en hopelijk weer wat nieuwe inzichten en kennis! Zou je naast de bijwerkingen van het langdurig kuren ook de (lange termijn) bijwerkingen kunnen geven van matig kuren. Zoals bijv 2x per jaar max 1gr pw voor max 12w.

Met een lage dosis clomid bedoel je dan 25-50 mg?

Met een lage dosis clomid bedoel je dan 25-50 mg?

50mg per dag laat in onderzoeken geen meerwaarde zien in relatie tot je testosteronspiegel tov van 25mg, dus 25 mg is genoeg. Aangezien clomid veelal in 50mg tabletten komt is 50mg eod ook prima.

Na een tijdje kun je zelfs 25mg eod gebruiken. Ik leg het wel uit in 1 van de eerdere vlogs over nakuren.

Al je vlogs tot nu toe gezien en ze zijn erg duidelijk en informatief! Ook leer je zo weer nieuwe dingen die niet hier op het forum te vinden zijn, altijd handig!

Zo ook over de kickstart. Heb het zelf nooit gebruikt omdat ik het niet nodig vond en je verhaal is erg logisch. Maar de reden dat mensen er naar grijpen is denk ik niet omdat ze denken dat bijv test e pas werkt na 4 weken maar omdat de groei van spiermassa pas komt na 4 weken. Het nemen van een kickstart zou ook gelijk het gevoel geven 'on' te zijn. Persoonlijk merk ik idd na een week al flinke toename van gewicht maar dat is geheel vocht. Dan blijft het even stabiel en na 4/5 weken ongeveer begint het gestaag te stijgen en ik ga ervan uit dat dit spiermassa betreft.

Het gebruik van Clomid zoals jij schetst is ook nieuw voor mij maar klinkt ook erg logisch. Ben alleen benieuwd of er dan totaal geen nadelen zitten aan het langdurige gebruik ervan? Waarom wordt er altijd gezegd dat je het maar enkele weken moet gebruiken en niet langer?

Ben erg benieuwd naar je vlog over de bijwerkingen en hopelijk weer wat nieuwe inzichten en kennis! Zou je naast de bijwerkingen van het langdurig kuren ook de (lange termijn) bijwerkingen kunnen geven van matig kuren. Zoals bijv 2x per jaar max 1gr pw voor max 12w.

Gebruik van clomid bij mannen om de testosteronspiegel te verhogen is veel onderzocht en veilig bevonden. Al die onderzoeken duren 12 weken of langer.

En waarom mensen slechte adviezen geven weet ik niet. De oude manier van clomid gebruiken is met een front load van 100mg of meer. Wellicht dat de ervaring daarmee zo slecht is dat men het gebruik kort wil houden.

He Richard, wat voor soort training (en intensiteit) raad jij aan in de periode vlak na een kuur? Gr

Nu lees ik her en der verhalen dat zelfs na een eenmalige cycle het risico bestaat dat je test levels nooit meer herstellen als vanouds. Wat is jouw praktijkervaring?

1-5 test/deca 250/400mg
6-10 test/mast 250/400mg
Is 5 weken deca niet aan de korte kant voor deca?
Heb ook het gevoel dat 1-6/7-10 of zelfs 1-7/8-10 misschien wel effectiever is..
Hoe denk jij hierover?(even uitgaand dat je alles hebt liggen en niet voor een makelijke aanschaf gaat van 3 vials gaat)

1 keer per jaar een kuurtje van 8 weken, milde doseringen. (totaal max 800 mg AAS per week ) kan weinig kwaad toch?

Terug
Naar boven