MuscleMeat

Anabolic Xtreme 3-AD

KDM

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
ik was aan het zoeken en toen zag ik Top Secret Information Anabolic Xtreme.

en dit verhaaltje staan...

Anabolic Xtreme (AX) has established this link to provide the public with an overview of 3-AD. Due to strict guidelines within the United States Hardcore Athlete Security Mandate (HASM), parts of this document cannot be released to the public and are censored accordingly. HASM was set in place to mitigate over-stimulation of the athletes psyche and limit uncontrollable pre-order spending due to extreme anticipation. A substantial amount of 3-AD information has been released and can be viewed following the attached weblink. More information will be released in accordance with HASM. As the release date nears for 3-AD you can expect this document to be extended and grey lines to be slowly removed. If you are interested in the most classified product Anabolic Xtreme has ever released, then check back frequently.

3-AD is the "pro-hormone" you have been waiting for!

Top Secret - Anabolic Xtreme's 3-AD

is dit al bekend bij iemand?? isIk heb met gasten van A.X. zitten mailen en die zeggen. P.H. Results zonder bijwerkingen. To good to be true. wat denken jullie.

Laatst bewerkt:
Het staat wel duidelijk vermeld in die online documenten dat een pct nodig is.

Je zal moeten wachten tot er logs verschijnen Massive voor meer info.

Meestal is het zo dat producten, waar zo'n soort marketing voor nodig is, niet werken....

Beetje overhyped...

• Topic Starter Topic Starter
ik snap wat je bedoelt. maarja. ff reviews afw8en..

Het word gezien pagina 3 iig geen methylated variant. Ben erg beniewd :D Nog wel ff w8en tot juni..

Het word gezien pagina 3 iig geen methylated variant. Ben erg beniewd :D Nog wel ff w8en tot juni..

Stoffen die niet gemethyleerd zijn blijven meestal niet stabiel in het lichaam na orale inname.

Misschien hebben ze een andere manier bedacht om de stof stabiel te houden? Maar dat betekend wel dat het levertoxisch is...

Ik begrijp wat je bedoeld en had je normaal gesproken gelijk gegeven maar zie deze tabel:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In dit geval gaat het niet op dus. Vraag me alleen af wat het gaat doen voor ervaren gebruikers: 70% as anabolic as testosteron.

Welke tabel??

Op de bijgeposte afbeeldingen natuurlijk!

Ziet er wel goed uit dat product

Ziet er leuk uit op papier, maar als dit een test is van de fabrikant zelf kan je hem net zo goed niet gebruiken.Is natuurlijk niet objectief en alleen maar marktgericht.

Ze hebben wel het voordeel van hun reputatie, ze hebben al heel wat toppers uitgebracht.

Ik wacht toch tot de logs er zijn.

Kwa bijwerkingen vind ik het er leuk uitzien. Echter wat ik al eerder zei, vraag ik mij af in hoeverre dit iets gaat opleveren bij diegene die al eens gezondigt hebben... 70% zo anabool als testosteron is niet echt veel, zkr niet als je het met veel huidige designers sups vergelijkt.

3-AD is voorlopig niet te krijgen, 11-OXO (Ergopharm van patrick Arnold) is vanaf maandag te koop en is hetzelfde product.
Beetje duur alleen.

3-AD is voorlopig niet te krijgen, 11-OXO (Ergopharm van patrick Arnold) is vanaf maandag te koop en is hetzelfde product.
Beetje duur alleen.

Hoezo, en van waar heb je dat ?

Het enige wat je op de site van Ax 3-AD kunt vinden is dat het Adrenodione of zo is.

11 Oxo is een cortisol blokker, 3-AD een prohormoon.

Het is beide hetzelfde. 3-AD heeft nog een 'absorptie matrix' toegevoegd waarvan de effectiviteit twijfelachtig/omstreden is.
Alleen omdat P.A. (Patrick Arnold) na zijn gevangenisstraf extra op moet letten verkoopt hij het product als een cortisolblokker.
11-OXO is ook lager gedoseerd, 75mg tegen 150mg 3-AD.
De anabole effecten van dit spul wordt merkbaar vanaf 400mg per dag. Daaronder kan het goed gebruikt worden om te cutten.
Dus hetzelfde product maar een verschillende marketing.
Bron is de vele drama threads op bb.com (goed voor uren gniffel plezier).

Dus al je klaar bent met de Havoc/Epistane drama threads kun je naadloos doorgaan met 11-OXO/3-AD ;)

Wat bedoel je met "drama threads"

In a nutshell:

Een hoop drama, over wie het het eerst op de markt bracht en wie de ripoff uitbracht want de producten zouden hetzelfde (moeten) zijn, maar bij tests bleken het verschillende compounds. Epistane had 1 peak van geloof 280, Havoc had twee peaks waarvan de hoofdpeak op 270 uitkwam. De tweede peak zou vervuiling zijn, een onschuldige alpha variant van het hoofdbestandsdeel of een bijverschijnsel van de meetmethode...

Dat ontaarde in een ellenlange discussie met een hoop ruzie tot 'bans' aan toe over welke nu het echte was, en wat het andere dan kon zijn. Dat alles ondersteund door (al dan niet externe) chemische tests en een hoop chemische vakpraat over meetmethodes en eigenschappen van atomen etc.
Nauwelijks te volgen, leerzaam, zeer onderhoudend en een eyeopener voor wat betreft de werkwijze van de supplementen industrie.

Bottomline: beide producten werken, maar niemand weet precies wat hij slikt.

De ellende dreigt nu opnieuw te beginnen want AX die 3-AD uitbrengt heeft een patent aangevraagd voor de werkzame stof waarvan ze eerst zeiden dat ze die uitgevonden hadden waarop PA (Ergopharm, 11-OXO) melde dat hij ook op het punt stond om hetzelfde uit te brengen vanuit een andere hoek (cortisol inhibitor) en de stof al tientallen jaren bekend was en onder andere ook in gewoon voedsel voorkomt...

Saillant detail wat voor olie op het vuur zorgt is dat degene die dit product verkocht heeft aan AX dezelfde is die de ripoff van Havoc (epistane) verkocht aan IBE, ene Dr. D die inmiddels dus voor AX werkt, gebanned werd op BB.com, inmiddels terug is onder een nieuwe naam en ook nog eens geen echte Dr. bleek etc...

Drama dus..:D

:cool:
Ok dan

• Topic Starter Topic Starter
ok..

Terug
Naar boven