MuscleMeat

Anabolic zma - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Anabolic ZMA
    Body & Fit Sportsnutrition

    ZMA is een compleet natuurlijk product en stimuleert hormoonspiegels, vooral bij sporters.


    Kenmerken Anabolic ZMA:
    -33,5% meer vrij testosteron
    -2,5 maal meer kracht
    -Betere slaap
    -Gezonde hormoonspiegels
    -Veilig en zonder bijwerkingen
    -Spieropbouwend


    Anabolic ZMA, een wetenschappelijk samengestelde, specifiek geformuleerde mineralen formule.
    ZMA bevat Zinc Monomethionine Aspartate, Magnesium Aspartate en vitamin B-6.

    ZMA; voor gezonde hormoonspiegels
    Testuitslagen vermelden een toename in vrij testosteron van 33,5%!

    ZMA is een compleet natuurlijk product en stimuleert gezonde hormoonspiegels, vooral bij sporters.
    Verschillende studies geven sterke indicatie dat juist deze specifieke formule de testosteronspiegel bij trainende atleten kan verhogen.

    De studie die de meest sterke aanwijzingen geeft, is de studie gedaan aan de Western Washington University, waarin een duidelijke verhoging van de vrije testosteron spiegels bij American Football spelers werd aangetoond, 33,5% stijging in vrije testosteron spiegels vergeleken met een 10,2% verlaging in de placebo groep.
    Inname van ZMA resulteerde ook in een lichte stijging van insuline-achtige groei factor-1 (IGF-1) spiegels vergeleken met een 20 procent daling in de placebo groep.

    Deze studieresultaten werden gepresenteerd door Dr. Brilla en zijn gepubliceerd in het officele ACSM journal.
    (Medicine and Sceince in Sports and Exercise Vol. 31, No5, May 1999)

    2.5 maal meer spierkracht dankzij ZMA:
    In dit onderzoek rapporteerd Dr. Brilla een tevens vooruitgang in spierkracht bij NCAA football spelers welke 2.5 maal groter is dan een placebo groep. (Dit betekent 250% meer resultaat!).

    Een ander voordeel van ZMA is dat je beter slaapt.

    Deze uitslagen zijn waarschijnlijk te wijten aan het feit dat bij veel bodybuilders en andere intensief trainende sporters er door het intensieve traingsprogramma een tekort onstaat aan zinc, magnesium en b6.

    De dosering is bij dit product erg belangrijk. Je kunt niet zomaar een multi-vitamine nemen, wil je echt resultaten behalen.

    Met Anabolic ZMA weet je zeker dat je resultaat behaalt:
    Anabolic ZMA bevat precies de juiste doseringen.
    (Vitamin B6: 10.5mg, Magnesium: 450mg, Zinc: 30mg)

    Anabolic ZMA is een zeer veilig product zonder bijwerkingen. Elke verpakking is voldoende voor 30 dagen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 30 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? capsules dus meeeeh
  • Welke dosis heb je gebruikt? Aanbevolen dosis = 3 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker + whey sachet
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9.90Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jup

Mijn review:

Had een potje gekregen van een mattie van me omwille dat zijn ouders nogal moeilijk deden, de naam 'anabolic' is natuurlijk niet iets dat ouders graag zien in het oog springen.


Had er niet z'n grote verwachten van, want de meeste test-boosters doen voor een leeftijd tussen 18-25 niet veel bijzonders. Toch de (kleine) sprong gewaagd en om eerlijk te zijn merkte ik er toch wel voordeel van.

-Product zegt dat je er een betere slaap van krijgt, zelf heb ik dit zeker ondervonden; Ik slaap beter + word voeger wakker met een meer uitgerust gevoel = win win situatie zoals ik het zie.
-Ook het verbeterd herstel merkte ik ook wel, het is niet baanbrekend maar ik merk het wel. Vooral na een zware been training kan dit supplement er wel eens voor zorgen dat je de volgende dag niet brak op de trap gaat :)
-Over de toename van kracht kan ik moeilijker oordelen, ik had namelijk net een nieuw schema dus kan hier geen objectieve mening over geven. Aangezien men herstel beter is denk ik dan ook dat er miss een minieme krachttoename zal aanwezig zijn.

Prijs = 9.90euro voor een maand. Best wel weinig vind ik persoonlijk.


Nu laatst zelf een potjé besteld, voor mij persoonlijk is het best wel een handig product omwille van de betere kortere slaap omdat ik vaak wel rare shiften draai.


Overall: 8.5/10


Link naar het product:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma/

anabolic_ZMA.jpg
 
Gebruik het nu zelf al dik een maand. Geen spierkrampen meer en ik ben ook van mijn slaapmedicatie af.
Zalig spul. 2 weken terug weer 2 potjes besteld. :)
Goed om te horen dat je weer op een goede manier nachtrust hebt kunnen bevinden. Tevens zorgt ZMA voor een goede ontspanning van je spieren, waardoor je lekker slaapt en goed hersteld :)

Ralf
 
Heel goed product maar kunnen jullie (B&F) er niet voor zorgen dat er gewoon ZMA op het potje staat ipv "Anabolic" ZMA want dit wordt niet zo goed ontvangen door ouders etc...
 
als je 22 jaar bent zou je toch wel iets te zeggen hebben in huis? als je nou 14 was oke, maar als je 22 bent kun je toch wel uitleggen dat het zinc, magnesium en vit b is? show ze de achterkant van het potje
 
Ik heb het vanacht voor het eerst gebruikt, maar ik had juist het gevoel dat ik er alleen maar slechter van ging slapen.
Ik heb heel de nacht niet langer dan een uur aan één stuk geslapen en heb ook periodes wakker gelegen.

Precies hetzelfde meegemaakt en heb het ook vaker een kans gegeven. Als ik het pak dan zie ik gewoon ieder uur van de nacht op de klok. Voor mij persoonlijk een afrader.
 
Hey, merken jullie ook of je minder acne krijgt van Zma ?
 
Komt door de zink.
 
is het ook verstandig om na enige tijd het product ook een tijd niet te gebruiken?
 
is het ook verstandig om na enige tijd het product ook een tijd niet te gebruiken?

Volgens mij maakt dat niet zo veel uit. Alhoewel ik wel af en toe ermee stop.

Nam vroeger los Vitamini D3 en Zink, sinds een tijdje deze ALL-IN supp, moet je zeggen dat het EN een stuk makkelijker is, en sneller lijkt te werken.
Merk het echt wel in mijn libido en feelgood.
 
hmm die testlevel verhalen zijn onzin hoop ik, ik wil het puur nemen voor de slaap.
Er zit ook b6 + zink in wat goed is voor acné heb ik gelezen, nu heb ik er niet veel last van. Maar wel meeeters op mn rug en schouders, hopelijk verdwijnen die :D
 
Ik gebruik het nu een week en ik ga ermee stoppen. De gehele week kom ik niet goed in slaap en word ik snachts 1 a 2 keer wakker wat gewoon niet prettig is. Sochtends voel ik me wel fit en wakker.
 
Ik gebruik het nu een week en ik ga ermee stoppen. De gehele week kom ik niet goed in slaap en word ik snachts 1 a 2 keer wakker wat gewoon niet prettig is. Sochtends voel ik me wel fit en wakker.

Balen! Wellicht dat melatonine beter is voor jou?
 
Ik gebruik het nu een week en ik ga ermee stoppen. De gehele week kom ik niet goed in slaap en word ik snachts 1 a 2 keer wakker wat gewoon niet prettig is. Sochtends voel ik me wel fit en wakker.

Neem je het wel in de ochtend?
 
Zolang je rondom de inname niet eet moet het gewoon werken is mijn ervaring hiermee :)
 
gebruik deze nu een kleine maand, slaap er dieper door en word uitgeruster wakker.
 
Je krijgt er indd goed diepe dromen van
 
Back
Naar boven