XXL Nutrition

Anabolic zma - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Anabolic ZMA
    Body & Fit Sportsnutrition

    ZMA is een compleet natuurlijk product en stimuleert hormoonspiegels, vooral bij sporters.


    Kenmerken Anabolic ZMA:
    -33,5% meer vrij testosteron
    -2,5 maal meer kracht
    -Betere slaap
    -Gezonde hormoonspiegels
    -Veilig en zonder bijwerkingen
    -Spieropbouwend


    Anabolic ZMA, een wetenschappelijk samengestelde, specifiek geformuleerde mineralen formule.
    ZMA bevat Zinc Monomethionine Aspartate, Magnesium Aspartate en vitamin B-6.

    ZMA; voor gezonde hormoonspiegels
    Testuitslagen vermelden een toename in vrij testosteron van 33,5%!

    ZMA is een compleet natuurlijk product en stimuleert gezonde hormoonspiegels, vooral bij sporters.
    Verschillende studies geven sterke indicatie dat juist deze specifieke formule de testosteronspiegel bij trainende atleten kan verhogen.

    De studie die de meest sterke aanwijzingen geeft, is de studie gedaan aan de Western Washington University, waarin een duidelijke verhoging van de vrije testosteron spiegels bij American Football spelers werd aangetoond, 33,5% stijging in vrije testosteron spiegels vergeleken met een 10,2% verlaging in de placebo groep.
    Inname van ZMA resulteerde ook in een lichte stijging van insuline-achtige groei factor-1 (IGF-1) spiegels vergeleken met een 20 procent daling in de placebo groep.

    Deze studieresultaten werden gepresenteerd door Dr. Brilla en zijn gepubliceerd in het officele ACSM journal.
    (Medicine and Sceince in Sports and Exercise Vol. 31, No5, May 1999)

    2.5 maal meer spierkracht dankzij ZMA:
    In dit onderzoek rapporteerd Dr. Brilla een tevens vooruitgang in spierkracht bij NCAA football spelers welke 2.5 maal groter is dan een placebo groep. (Dit betekent 250% meer resultaat!).

    Een ander voordeel van ZMA is dat je beter slaapt.

    Deze uitslagen zijn waarschijnlijk te wijten aan het feit dat bij veel bodybuilders en andere intensief trainende sporters er door het intensieve traingsprogramma een tekort onstaat aan zinc, magnesium en b6.

    De dosering is bij dit product erg belangrijk. Je kunt niet zomaar een multi-vitamine nemen, wil je echt resultaten behalen.

    Met Anabolic ZMA weet je zeker dat je resultaat behaalt:
    Anabolic ZMA bevat precies de juiste doseringen.
    (Vitamin B6: 10.5mg, Magnesium: 450mg, Zinc: 30mg)

    Anabolic ZMA is een zeer veilig product zonder bijwerkingen. Elke verpakking is voldoende voor 30 dagen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 30 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? capsules dus meeeeh
  • Welke dosis heb je gebruikt? Aanbevolen dosis = 3 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker + whey sachet
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9.90Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jup

Mijn review:

Had een potje gekregen van een mattie van me omwille dat zijn ouders nogal moeilijk deden, de naam 'anabolic' is natuurlijk niet iets dat ouders graag zien in het oog springen.


Had er niet z'n grote verwachten van, want de meeste test-boosters doen voor een leeftijd tussen 18-25 niet veel bijzonders. Toch de (kleine) sprong gewaagd en om eerlijk te zijn merkte ik er toch wel voordeel van.

-Product zegt dat je er een betere slaap van krijgt, zelf heb ik dit zeker ondervonden; Ik slaap beter + word voeger wakker met een meer uitgerust gevoel = win win situatie zoals ik het zie.
-Ook het verbeterd herstel merkte ik ook wel, het is niet baanbrekend maar ik merk het wel. Vooral na een zware been training kan dit supplement er wel eens voor zorgen dat je de volgende dag niet brak op de trap gaat :)
-Over de toename van kracht kan ik moeilijker oordelen, ik had namelijk net een nieuw schema dus kan hier geen objectieve mening over geven. Aangezien men herstel beter is denk ik dan ook dat er miss een minieme krachttoename zal aanwezig zijn.

Prijs = 9.90euro voor een maand. Best wel weinig vind ik persoonlijk.


Nu laatst zelf een potjé besteld, voor mij persoonlijk is het best wel een handig product omwille van de betere kortere slaap omdat ik vaak wel rare shiften draai.


Overall: 8.5/10


Link naar het product:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma/

anabolic_ZMA.jpg
 
SUPERPRODUCT! En van die toename van vrije testosteron merk ik ontzettend veel. ---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ---------- Hmmm... Volgens mij heeft calcium een neutraliserend effect op ZMA. Ik heb het niet zelf getest, maar ik weet zeker dat ik dat ergens uitgelegd heb gezien. Maar goed, als het voor jou werkt: doorgaan! ---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ---------- Echt waar? Wauw! Van ZMA wist ik het wel, maar van D3 nog niet. Ik neem beide al een hele lange tijd. Ik dacht al die tijd dat mijn test toename geheel te wijden was aan ZMA, maar blijkbaar is dat dus het gevolg geweest van het synergetische effect van ZMA en D3. Top!
Ik neem er zelf ook vaak nog eens D-Aspartic Acid bij. Dan heb je dus ZMA, D3, DAA. Ik zal eens een bloed test laten doen voor en na gebruik. Echt duidelijke verhoging van je Test voel je daar door man.

In America zijn er een paar die dit ook getest hebben. It works!
 
Ik neem er zelf ook vaak nog eens D-Aspartic Acid bij. Dan heb je dus ZMA, D3, DAA. Ik zal eens een bloed test laten doen voor en na gebruik. Echt duidelijke verhoging van je Test voel je daar door man.

In America zijn er een paar die dit ook getest hebben. It works!
ZMA wordt ontzettend veel gebruikt onder krachtsporters, dat is natuurlijk niet voor niets:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heerlijk die marathon van jullie, deze ook maar weer meegenomen, heerlijk product :D
 
Heb vandaag ook dit besteld. Hopelijk morgen in huis.

Ik hoop dat het kan in combinatie met Tribulus Max en Vitamine D3-5000IU

Of is die tribulus max er te veel aan?
 
Ik heb dit een tijdje gebruikt voor het slapen, ik sliep dan van 11 tot 4 uur snachts heel diep en lag van 4 tot 7 klaarwakker, het soort oude jack3d wakker met plafonddienst ;) voor mijn slaap en herstel was het niet echt bevorderend. GABA werkt beter naar mijn idee.

Iemand anders hier ook last van?
 
Ik heb dit een tijdje gebruikt voor het slapen, ik sliep dan van 11 tot 4 uur snachts heel diep en lag van 4 tot 7 klaarwakker, het soort oude jack3d wakker met plafonddienst ;) voor mijn slaap en herstel was het niet echt bevorderend. GABA werkt beter naar mijn idee. Iemand anders hier ook last van?

Hoor je wel eens vaker hoor, hele zware dromen etc.

Je kan het dan gewoon in de ochtend nemen. Werkt trouwens ook echt bizar goed voor je libido als je het in combinatie met Vitamine D3 neemt...

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Heb vandaag ook dit besteld. Hopelijk morgen in huis. Ik hoop dat het kan in combinatie met Tribulus Max en Vitamine D3-5000IU Of is die tribulus max er te veel aan?

Kan prima man!
 
Anabolic ZMA nu in de weekdeal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu slechts 7,50!
 
Het werkt prima voor mij, alleen ik zie nu overal staan dat de -aspartaten die erin zit basically aspartaam zijn en heel ongezond schijnen te zijn.
Vind het na het hele eiwitschandaal ook vrij verdacht moet ik zeggen dat de prijs ongeveer de helft is van andere Zma supplementen op andere sites en dat deze allemaal geen aspartaten bevatten.
 
Ik heb echt mijn vraagtekens bij deze ZMA... en dan vooral de waardes/kwaliteit van de producten die erin zit. Met de ZMA van ON merk ik namelijk echt een wereld van verschil. Op die van ON slaap ik veel dieper en wordt ik veel uitgeruster wakker. Placebo? denk het niet want ik heb het wisselend geprobeert.
Zelfs op M3 van PurePharma slaap ik nog beter dan op deze ZMA. Zeker geen 9 sterren waard als je het met andere producten vergelijkt.
 
Ik heb echt mijn vraagtekens bij deze ZMA... en dan vooral de waardes/kwaliteit van de producten die erin zit. Met de ZMA van ON merk ik namelijk echt een wereld van verschil. Op die van ON slaap ik veel dieper en wordt ik veel uitgeruster wakker. Placebo? denk het niet want ik heb het wisselend geprobeert.
Zelfs op M3 van PurePharma slaap ik nog beter dan op deze ZMA. Zeker geen 9 sterren waard als je het met andere producten vergelijkt.

Bij deze wordt aspertaat gebruikt waar je lichaam niet veel meee kan in vergelijking met andere merken, vandaar het verschil.
 
Ah, meer mensen die de werking nu wat tegen vinden vallen..
Had jaren terug altijd dat ik echt vast sliep en had de wildste dromen die ik ook goed onthouden kon.
Overdag had ik ook af en toe een dipje toen, en had het idee dat dat van de ZMA kwam. Nu zelden nog een dip.
Had het nog staan en gebruik het alweer een aantal weken maar merk er weinig meer van eerlijk gezegd. En eten doe ik niet meer 2 uur voordat de luiken dichtgaan.
 
Ik heb het vanacht voor het eerst gebruikt, maar ik had juist het gevoel dat ik er alleen maar slechter van ging slapen.
Ik heb heel de nacht niet langer dan een uur aan één stuk geslapen en heb ook periodes wakker gelegen.

Na een tijdje terug de zma gebruikt, maar 2 capsules inplaats van 3 een half uurtje voor het slapen gaan ingenomen. Merkte gisteren al dat ik dikwijls wakker was en nu vandaag bevestigd. Het komt dus echt van dit product. Wellicht kan mijn lichaam er niet goed tegen want ik heb net zoals jij het tegenovergestelde effect en daarbij nog eens lichte hartkloppingen dus helemaal niet leuk. Ik vorige keer maar denken dat het aan de unstoppable lag .. Maar die neem ik niet meer in.. Morgen nieuwe kans met 1 tablet en anders helaas niets voor mij. Ben wel overtuigd dat het voor anderen wel het gewenste effect bied.
 
We hebben Anabolic ZMA in de Supersale :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
No
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer van de aspartate, waarom geen citraten..? Maargoed daar betaal je ook voor
 
Back
Naar boven