AndroidHealthClinic

anabolics2006

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
Hallo allemaal.

Ik heb hier het boek anabolics2006 met achterin een mooi overzicht met fotos van zon beetje alles wat er in omloop is op AS-gebied.

Hier vind je fotos van originele en fake producten.

In welke mate zou zon boek als anabolics2006 betrouwbaar zijn als het gaat om fake of echt?

Grtz.

Hallo allemaal.

Ik heb hier het boek anabolics2006 met achterin een mooi overzicht met fotos van zon beetje alles wat er in omloop is op AS-gebied.

Hier vind je fotos van originele en fake producten.

In welke mate zou zon boek als anabolics2006 betrouwbaar zijn als het gaat om fake of echt?

Grtz.

Zeker op het gebied van counterfits geven ze veel info.
Veel zaken waar je als leek niet op zou komen kan je hier toch zeker wel uithalen.
Drukfouten verpakkingen lotnummers enz
Maar naast het feit dat ze gedetaillieerd over fakes praten zijn ook de hooftstukken over chemische samenstellingen en werking een must voor diegene die zich er meer in wilt verdiepen.

Naar mijn mening zeker wel betrouwbaar,maar voor de volle 100% weet je het nooit.

In hoge mate betrouwbaar als je het mij vraagt...een aanwinst voor in mijn collectie iig!

• Topic Starter Topic Starter
vijftig euro heb ik er voor betaald maar daar gaat dit topic nu niet over.

En doe wat aan je sig;)

vijftig euro heb ik er voor betaald maar daar gaat dit topic nu niet over.

En doe wat aan je sig;)

thx, en wat moet verandert worden volgens jou??

OT: ik denk dat het wel degelijk betrouwbare info is, want het is toch wel HET boek over anabolen, en dus denkik niet dat ze fouten kunne make, das slecht voor hun reputatie, en als die weg is zijn er ook geen hoge verkoopscijfers meer;)

• Topic Starter Topic Starter
thx, en wat moet verandert worden volgens jou??

OT: ik denk dat het wel degelijk betrouwbare info is, want het is toch wel HET boek over anabolen, en dus denkik niet dat ze fouten kunne make, das slecht voor hun reputatie, en als die weg is zijn er ook geen hoge verkoopscijfers meer;)

al het gekleurde.

Maargoed on-topic blijven svp

scan het es in, ik zal het voor je checken ;)

heb zelf de 2005 versie hier nog , ik vind het een erg goed boek :D heel betrouwbaar volgens mij ! en echt alles staat erin.. zit nog te twijfelen of ik de 2006 versie erbij wil halen...

Mja....zonde van je geld...

Maar lijkt me wel betrouwbaar,gab.

Ik heb eens gehoord dat er via anabolics (2003 of 2004 geloof ik) van bepaalde UG batches werd beweerd dat ze nep waren, terwijl dat niet het geval was. Een vriendje van de redactie had zelf ook een UG label, en wilde wat concurrentie uit de weg ruimen. Of het waar is? Geen idee, het leek mij een beetje een cowboyverhaal..

ik heb um ook maar helaas vind je er niets van epl en gg en Han seo mijn favoriet!
maar voor de rest leuke info :cool:

heb zelf de 2005 versie hier nog , ik vind het een erg goed boek :D heel betrouwbaar volgens mij ! en echt alles staat erin.. zit nog te twijfelen of ik de 2006 versie erbij wil halen...

Ik heb ook die van 2005.
Het enige wat ik jammer vindt is dat er geen apart stuk is over IGF1_LR3
alleen GH en Slin.
Hoop dat ze er in het 2006 boek wel aandacht aan hebben besteed.

Ik denk dat de info daar snel achterhaald is dat wel... Sommige fakes zijn oude afbeeldingen. Vaak herken je fake's alleen als je het origineel in je hand hebt ernaast..

heb dezelfde boek heel betrouwbaar heb er zelf veel aan gehad

Of dit scenario:

Nu een foto maken van een goed origineel product en daarna meteen in het boek publiceren.

Over 2 weken verandert de fabrikant of een lokale importeur een label of verpakking. Volgens het boek zou je dan een fake hebben..........

Tja, wat is dan fake.......

Ik denk dat de info daar snel achterhaald is dat wel... Sommige fakes zijn oude afbeeldingen. Vaak herken je fake's alleen als je het origineel in je hand hebt ernaast..

Terug
Naar boven