MuscleMeat

Anabolisch Breed...

Ziet eruit als iemand, die nodig een kilo H in zijn aderen moet spuiten. Zou iig wel opruimen.:D

vandaar komt dus de uitdrukking 'gespierde potlood' :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap alleen de vergelijking niet die meerdere mensen maken tussen gabbers en racisten. Gabbers en racisten zijn 2 heel verschillende groepen. Dat is iets wat nog steeds niet iedereen door heb.

ma kik is iets zeggen deze flodder is zowel racist als gabber kijk maar ééns na op zijn profiel, je ziet hem op zelfgemaakte 'stoere' foto's met een white pride teken naast zen kop... en dan ga jij mij even zeggen dat het géén racist is.... komaan !!! :mad:

ma kik is iets zeggen deze flodder is zowel racist als gabber kijk maar ééns na op zijn profiel, je ziet hem op zelfgemaakte 'stoere' foto's met een white pride teken naast zen kop... en dan ga jij mij even zeggen dat het géén racist is.... komaan !!! :mad:

En dan? wtf boeit jou het nou wat de kerel doet. Snap niet dat je je daar zo druk over kan maken.

Ps. cursusnederlands.nl

Ik vind hem best stoer anders :rolleyes:

Is hij niet lid met een account genaamd ''StillStrong''?:D

is tookie williams, leider van berruchte bende de crips in la... is geliquideerd in de gevangenis van LA...

ik haat zo'n ****in' flodders... tandestoker gabbers

Ik haat mensen die andere mensen bedreigen via mail omdat ze zeggen dat het dom is dat je benen niet traint. Wie is hier zielig?

OT:
Rascisten zijn gewoon achterlijk. Of het nu marokanen, belgen of weet ik wat voor mensen zijn. En niet alleen blanken zijn rascistisch hé dat vergeten er ook velen...

Zie nergens WPWW logo's of iets dergelijks en lonsdale betekent niet meteen racist.

De eerste skins waren trouwens een paar donker getinte mensen, voor die wie het interesseert.

* Je benen niet trainen is niet dom, maar achterlijk ;) .

:)

Laatst bewerkt:
Zie nergens WPWW logo's of iets dergelijks en lonsdale betekent niet meteen racist.

De eerste skins waren trouwens een paar donker getinte mensen, voor die wie het interesseert.

* Je benen niet trainen is niet dom, maar achterlijk ;) .

kijk goed op alle foto's je ziet een foto met white power in koeien van letters en een gast zen foto erop....

wat is DITTTT ??????????????

LookNmeet.com : Bekijk foto (5 Year Anniversary)

NEEE VOOORAL GEEN RACISME...

**** racisme en al die flodders die zogenaamd skins zijn...

lol, wat een stoere jongen

altijd motha****asss

Volgens mij ben jij vroeger gepest door skins dickske

hahaha nee wij shqiptars pesten hun... zo gaat dat éénmaal in onze stad... hahah wa gaan die mij pesten...

Terug
Naar boven