MuscleMeat

Anavar & Beta Alanine?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Syn3rgy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
92kg
Vetpercentage
24%
Ik ben gister begonnen met een anavar kuur, elke dag 50mg inname
20 Smorgens 8 uur later weer 20mg en voor t slapen 10mg
En toen ben ik er achter gekomen dat ik nog een box had met een potje Beta Alanine, Whey Shake en Aminozuur ( Weet niet welke )
Dus mijn vraag is is het wel goed om gebruik te maken van shake, beta alanine, aminozuur en een var kuur tegenlijk?

Ja geen probleem.

• Topic Starter Topic Starter
Of is het misschien beter om deze dingen pas na de kuur te gebruiken
Zo nee hoeveel beta alanine capsules en aminozuur raad je me aan per dag te nemen?
Shake gebruik ik alleen na de training.
Train 4 dagen in de week

Kan tijdens de kuur ook. Kun je gewoon blijven gebruiken. Hoeveelheid neem je aan de hand van wat je nodig hebt.

Je weet niets over supplementen, je bent 18 jaar, je verpercentage is 24% en je bent bezig met een var kuur?

Oke dan.

• Topic Starter Topic Starter
Ach een var kan toch geen kwaad wil alleen een vooruitgang boeken zodat ik een beetje op gang kom
Daarna gewoon natuur

Ach een var kan toch geen kwaad wil alleen een vooruitgang boeken zodat ik een beetje op gang kom
Daarna gewoon natuur

Dat gebeurt alleen vrijwel nooit. Als je eenmaal weet hoe het met roids is dan doe je dat makkelijker weer. Verder ben je inderdaad wel veelste jong ervoor.

Aan de begin post te lezen weet je helemaal niet waar je mee bezig bent, en dan heb ik het niet alleen over die Var.
Lekker laten staan en wachten tot je jou voeding in orde hebt en ook jou Leeftijd, helaas ben je al begonnen dus succes.

Als je dit soort dingen leest snap ik wel dat iedereen BB'ers/AAS-gebruikers als achterlijke mensapen ziet.

Als je dit soort dingen leest snap ik wel dat iedereen BB'ers/AAS-gebruikers als achterlijke mensapen ziet.

Helemaal mee eens...

Ik hoop voor je dat je in de toekomst niet te veel lichamelijke problemen gaat krijgen. Maar ben er bang voor :/

Te jong, lees de regels van het subforum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven