AndroidHealthClinic

Anavar bijwerkingen

Ik ben ook goed ziek geworden toen ik dat merk anavar gebruikte.

Van eeb bepaald merk heb ik ook Zelf aan de anavar gezeten en heb totaal geen (negatieven) bijwerkingen gehad.

- Kracht winst
- Spier toename (een beetje)
- Pomp :P

Met een ander merk die ik toen heb genomen heb ik enorm last gehad van maagzuur..
Iemand die dit kent of herkent?

Heb tijdens mijn laatste kuur ook anavar toegevoegd. Ik had al last van maagzuur van tren ace maar met de anavar ineens nog weer... Was niet echt fijn die 12 weken.
Merkte wel direct overdreven pomp toen ik het erbij ging nemen pfff haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit de eerste dat je kuurt? 80mg lijkt me dan een beetje teveel van het goede. 50mg tot 60mg is een prima dosering.

• Topic Starter Topic Starter
Nope, troep is gewoon niet goed, kuurt ongeveer een jaar of 6.

@ ts,
Hoe gaat het nu? Voel je je beter,althans geen klachten meer.
neem aan dat je gestopt bent met anavar

Ik zou haast denken dat je winstrol neemt aangezien dat onrustige/angstige gevoel dat jij beschrijf ik ook heb met winstrol.

jij ook al , dit hoor je wel heel vaak de laatste tijd . Hoe zou dat toch maar komen?Paar jaar terug hoorde je hier niks van .
Ik heb het ook laatste tijd en paar jaar terug helemaal niet.

jij ook al , dit hoor je wel heel vaak de laatste tijd . Hoe zou dat toch maar komen?Paar jaar terug hoorde je hier niks van .
Ik heb het ook laatste tijd en paar jaar terug helemaal niet.

ik zit nu aan de anavar van het bekende merk.nergens last van en heb ook anvar van een bekend hg lab gebruik ik ook totaal geen rare bijwerkingen

Anavar van hg.... Vertel

Anavar hg wordt toch niet meer gemaakt , sinds..... Of heb ik iets verkeerd gelezen op i-net.

ik heb 6 weken anavar genomen op 50mg per dag

niks gemerkt qua sides

alleen op het einde wat vocht in mijn enkels omdat mijn lever ging protesteren

extreem veel kracht gewonnen (op compound PR's sowieso 30kg per oef), flink wat massa en wat droger geworden. Maar goed ik nam het naast wekelijks 250mg test-e

Ik heb geen enkele side gehad van Anavar, geen puistje, geen haartje die uitviel, geen opvliegers zoals jij beschrijft. Wel inderdaad die extreme pomp en reps kunnen blijven maken.

Misschien heb je slechte tabs? Ik had ze van EPL en ze waren top qua kwaliteit.

is anavar van alpha farma heet oxanabol,zit een kras laag aan de zijkant met een code die heb ik ingevoerd op de site van ze en stond dat het product oke was.

IMG_4539.jpg

IMG_4540.jpg

IMG_4541.jpg

• Topic Starter Topic Starter
@ ts,
Hoe gaat het nu? Voel je je beter,althans geen klachten meer.
neem aan dat je gestopt bent met anavar

Ik voelde mij weer beter na ongeveer 2 week niets te hebben gehad.
Ik heb er verder geen klachten aan over gehouden. Tot nu toe verder ook niets anders weer gebruikt want wil goed herstellen.

Nu ga ik wel binnenkort (na de vakantie) starten met een nieuwe stack, ook met anavar van een ander merk.
Deze keer doe ik wel voorzichtiger, vanaf 40mg en dan opbouwen naar 80mg als het moet. Ik ga het nu opbouwen
omdat ik het niet meer vertrouwen
Eerder had ik wel een tot 100mg var gehad, en toen had ik totaal nergens last van. Echter was dat wel van
een ander merk.

Laatst bewerkt:
@ts wel beter ja ,licht opbouwen zodat je weet hoe je lichaam op reageerd, gelukkig alles goedgekomen.ga je je ook waardes teste voor je gaat kuren ? Na deze nare ervarring. Oja had je anavar only gekuurd of in combo?.iedergeval succes met de nieuwe kuur.

@johannes ik dacht dat alpha ook een underground was. Maar ik kan het ook fout hebben

@ts wel beter ja ,licht opbouwen zodat je weet hoe je lichaam op reageerd, gelukkig alles goedgekomen.ga je je ook waardes teste voor je gaat kuren ? Na deze nare ervarring. Oja had je anavar only gekuurd of in combo?.iedergeval succes met de nieuwe kuur.

@johannes ik dacht dat alpha ook een underground was. Maar ik kan het ook fout hebben

Ik weet het niet cker ziet er zo professioneel uit met die site enzo. Mischien weet iemand het andwoord hier op.

Ik heb altijd al twijfel gehad of dit daadwerkelijk hg is. Het wordt zeer professioneel gepresenteerd.

Echter bepaalde a.a.s. lijken me totaal niet relevant in de geneeskunde.

heb op hun site lopen kijken maar daar staan producten bij waar van je dat inderdaat denkt.

Mischien weet iemand andwoord op me vraag.heb berry blaster gekocht zit per glas 500 mg mariadistel extract in.nu vraag ik me af kan ik het beste tijdens me kuur of na me kuur nemen.

Ik heb eens een kuur anavar kuur gedaan met 40mg per dag,
de bijwerkingen die je beschrijft had ik ook maar in mindere mate.
Ook had ik last van maagzuur en het duursporten kon ik wel vergeten met
dit middel.
Met hardlopen bijvoorbeeld of buikspieroefeningen liepen mijn spieren binnen de korste
keren pijnlijk vol ( niet de lekkere pijn van fitnessen).

Het enige voordeel vond ik de merkbaarheid van dit middel (enorme pump) en snelle kracht toename maar ik ga dit zeker niet nog eens doen.

Op het internet wordt er best wel luchtig over dit middel gedaan maar ik denk er inmiddels anders over.

(En by the way 80 mg is best veel, ik zou het eens met 40 - 50mg per dag proberen als je niet wilt stoppen daar haal je zat resultaat mee voor dit middel).

Bij mij waren de ' geestelijke problemen' binnen 2-3 dagen weg maar lichaamelijke problemen hebben zeker 2 weken aangehouden (pijnlijk vollopen van spieren bij duursporten).

Ik heb altijd al twijfel gehad of dit daadwerkelijk hg is. Het wordt zeer professioneel gepresenteerd.

Echter bepaalde a.a.s. lijken me totaal niet relevant in de geneeskunde.

is een gewone steroiden producent, alpha pharma.

MAAR aangezien dat in India legaal is, kunnen zij met veel zorg en professionialiteit hun product in de markt zetten.

dus in feite, ja, het is een HG. het is niet een A-merk, zoals organon of pfizer.

ben sinds een paar dagen begonnen met anavar. ook ik heb last van heel veel maagzuur. iemand tips hiervoor? Ook het onrustige gevoel bemerk ik en moeilijk in slaap kunnen komen. Ben begonnen met 50 mg. Heb anavar van epl trouwens. 3x 's ochtends rond 9 u en om 15.00 u nog eens 2x

doe je anavar only? of neem je nog andere dingen erbij?

Terug
Naar boven