MMAknoepert
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van eeb bepaald merk heb ik ook Zelf aan de anavar gezeten en heb totaal geen (negatieven) bijwerkingen gehad.
- Kracht winst
- Spier toename (een beetje)
- Pomp
Met een ander merk die ik toen heb genomen heb ik enorm last gehad van maagzuur..
Iemand die dit kent of herkent?
Ik zou haast denken dat je winstrol neemt aangezien dat onrustige/angstige gevoel dat jij beschrijf ik ook heb met winstrol.
jij ook al , dit hoor je wel heel vaak de laatste tijd . Hoe zou dat toch maar komen?Paar jaar terug hoorde je hier niks van .
Ik heb het ook laatste tijd en paar jaar terug helemaal niet.
@ ts,
Hoe gaat het nu? Voel je je beter,althans geen klachten meer.
neem aan dat je gestopt bent met anavar
@ts wel beter ja ,licht opbouwen zodat je weet hoe je lichaam op reageerd, gelukkig alles goedgekomen.ga je je ook waardes teste voor je gaat kuren ? Na deze nare ervarring. Oja had je anavar only gekuurd of in combo?.iedergeval succes met de nieuwe kuur.
@johannes ik dacht dat alpha ook een underground was. Maar ik kan het ook fout hebben
Ik heb altijd al twijfel gehad of dit daadwerkelijk hg is. Het wordt zeer professioneel gepresenteerd.
Echter bepaalde a.a.s. lijken me totaal niet relevant in de geneeskunde.
Ik heb altijd al twijfel gehad of dit daadwerkelijk hg is. Het wordt zeer professioneel gepresenteerd.
Echter bepaalde a.a.s. lijken me totaal niet relevant in de geneeskunde.