Fitness Seller

Anavar bijwerkingen

ben sinds een paar dagen begonnen met anavar. ook ik heb last van heel veel maagzuur. iemand tips hiervoor? Ook het onrustige gevoel bemerk ik en moeilijk in slaap kunnen komen. Ben begonnen met 50 mg. Heb anavar van epl trouwens. 3x 's ochtends rond 9 u en om 15.00 u nog eens 2x

heb een anavar only kuurtje

Eerste week Anavar achter de rug en moet zeggen dat ik weinig bijwerkingen ervaar. Wel schijt ik minimaal 4x pd, maar dat kan natuurlijk ook komen door de extra voeding en whey die ik erin gooi. Wel heb ik een halfuur na inname een licht euforisch (strak) gevoel. Echter, ebt dit in de loop van de dag weer weg. Ook geen moeite met slapen. Ik slik oxandrolone van Bayer Thailand. Weet dat dit hoogstwaarschijnlijk een imitatie is, maar zie en hoor er in mijn omgeving goeie verhalen over. Iemand vragen? Hoor ze graag! Trainse allemaal!

Dikke bump:o

:roflol: yooooo Nondeju !!!

Eerste week Anavar achter de rug en moet zeggen dat ik weinig bijwerkingen ervaar. Wel schijt ik minimaal 4x pd, maar dat kan natuurlijk ook komen door de extra voeding en whey die ik erin gooi. Wel heb ik een halfuur na inname een licht euforisch (strak) gevoel. Echter, ebt dit in de loop van de dag weer weg. Ook geen moeite met slapen. Ik slik oxandrolone van Bayer Thailand. Weet dat dit hoogstwaarschijnlijk een imitatie is, maar zie en hoor er in mijn omgeving goeie verhalen over. Iemand vragen? Hoor ze graag! Trainse allemaal!
Goede eerste post.

Bayer produceert sowieso geen Oxandrolone..

Imitatie is iets kopiëren van een originele bron/maker. Als het niet gemaakt wordt door die bron of maker, dan is het een verzinsel, iets uit utopia.. Je kunt niet iets namaken wat niet bestaat... :rolleyes:

Ik heb wel echte Bayer acetylsalicylzuur, moet je me even pmen.

Mag trouwens hopen dat je een meid bent, op 18% en 70kg bij 1.74 hoor je nog geen var te snoepen, want waarschijnlijk is je dieet gewoon shit. Anavar gaat dat niet beter maken.

Ik heb wel echte Bayer acetylsalicylzuur, moet je me even pmen.

Mag trouwens hopen dat je een meid bent, op 18% en 70kg bij 1.74 hoor je nog geen var te snoepen, want waarschijnlijk is je dieet gewoon shit. Anavar gaat dat niet beter maken.

Oeee doe mij er een paar :o

Even off topic, maar aangezien jullie het over anavar van bayer hebben.. Iedereen beweert dat dit fake is maar niemand daarvan heeft er ervaring mee ?
Ik heb zelf contact opgenomen met bayer schering ... in nederland en hierover meer informatie gevraagd. Ze ontkennen niet dat ze het produceren wanneer ik vroeg of het gewoon een UG lab was die hun logo gewoon gebruikte. Wel zeiden ze dat er veel fake in de omloop is maar hij vroeg me om een foto door te sturen van een verpakking en dan kon hij misschien zien of hij " er iets over kon zeggen ". Ook zei hij dat oxandrolone niet is geregistreerd in nederland. ???

Ik vind je verhaal maar vreemd. Bayer produceert naar mijn weten gewoon helemaal geen Oxandrolone.

Raar antwoord.. Het staat op geen 1 van de internationale bayer sites vernoemd onder de producten die ze fabriceren

Raar antwoord.. Het staat op geen 1 van de internationale bayer sites vernoemd onder de producten die ze fabriceren
Bayer produceert zeker wel Var! Maatje van me heeft m gehad. 50 eu voor 50x 10 mg tabs. Nu heb ik het niet naar een lab opgestuurd om het te testen maar kan wel met bijna 100% zekerheid zeggen dat het echt was.

Ik heb nog steeds geen bewijs gezien van echte Bayer oxa. Tot die tijd blijven het fabeltjes voor mij.

Legit Hg oxa is overigens vele malen duurder.

Ik heb nog steeds geen bewijs gezien van echte Bayer oxa. Tot die tijd blijven het fabeltjes voor mij.

Legit Hg oxa is overigens vele malen duurder.
UG var is de helft dus vind het niet goedkoop. Wat is volgens jou de prijs van HG var dan?

Ik ben er 100% zeker vn dat ze het maken . Wat ik niet weet is of die bayer wat je hier kan kopen wel vn hun is. Neem zelf contact op met bayer en kijk wat ze zeggen

Die doosjes zoals afgebeeld zijn er identiek voor winny (stanozolol), terwijl Bayer dit nooit heeft geproduceerd. In de USA wordt stanozolol sinds 2014 niet meer gemaakt door een grote pharma. In de EU is het alleen nog op de markt voor dieren. Eerst door Pfizer, later door zoetis.

Terug
Naar boven