AndroidHealthClinic

Anavar: met of zonder test? En hoe zit het met PCT?

johnnie

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben me aan het orienteren op Anavar als eerste kuur, omdat ik heb begrepen dat het zowel mild als veilig is (al zij het wat duur). Uiteraard ben ik lekker op het internet aan het rondzoeken naar info, maar zoals gewoonlijk kom ik erg veel conflicterende informatie tegen. De een zegt dat Anavar je ballen niet platlegt en dat je dus niet aan de test hoeft, de ander zegt van wel. De een zegt dat je wel moet nakuren, de ander niet. Uiteraard hangt eea samen, maar al met al word ik niet echt wijzer van hetgeen ik online vind.

Wat is het nu?

• Moet je bij anavar aan de test?
  • Moet je bij anavar nakuren?

• Topic Starter Topic Starter
Met deze zin wil je dus eigenlijk zeggen dat test helpt tegen het platleggen van je ballen?
Nee. Test gebruik je als kuurbasis om je natuurlijke T te vervangen die je verliest ten gevolge van het door een andere compound stilleggen van je Leydig cellen.

Wat wil je met deze insinuatie bereiken?

Nee. Test gebruik je als kuurbasis om je natuurlijke T te vervangen die je verliest ten gevolge van het door een andere compound stilleggen van je Leydig cellen.

Wat wil je met deze insinuatie bereiken?

Fout. Ga maar weer opnieuw beginnen met informatie vergaren.

De kans dat je echt anavar hebt is sowieso praktisch 0,0

Fout. Ga maar weer opnieuw beginnen met informatie vergaren.
Wat is dit voor zinloze reactie. Er is overal onzin te vinden ('ga maar opnieuw -verkeerde- informatie vergaren'?) en door alleen maar hooghartig 'fout' te roepen, help je helemaal niemand.

Je hoeft me geen problemen aan te leveren; daar heb ik niet zo veel aan end aar wordt niemand wijzer van.

Oplossingen daarentegen en antwoorden op mijn vragen, daarvoor kom ik hier. Dus als jij mij klaarblijkelijk haarfijn kunt uitleggen wat WEL de bedoeling is, zou ik dat graag horen. Of als je daar geen zin hebt, stuur me dan in ieder geval de juiste richting in met een linkje naar een correct artikel oid.

Waarom fout? Als je aan een synthetische steroide gaat, gaan je ballen plat. Aangezien je wel test nodig hebt in je lichaam (voor zowel je gains als je libido enz), injecteer je je dus.

Terug
Naar boven