AndroidHealthClinic

Anavar; niet droger worden

Is Johnny je PT?
Ga met tuinstoelen gooien daar val je vanaf
LOL

Met halters hardlopen helpt om af te vallen

voor wat jij wil bereiken heb je geen anavar nodig.

Maar anders is 30 tot 50 mg veel te veel voor een vrouw.

Met een goed voedingsschema kan je bereiken wat jij wil denk ik.

Kaloriebehoefte uitrekenen en van daaruit een schema opstellen + de juiste macros

voor wat jij wil bereiken heb je geen anavar nodig.

Maar anders is 30 tot 50 mg veel te veel voor een vrouw.

Met een goed voedingsschema kan je bereiken wat jij wil denk ik.

Kaloriebehoefte uitrekenen en van daaruit een schema opstellen + de juiste macros
C ipv K kut :p

Nee had nog niet alles gelezen echter bij sommige reacties kan ik niks zoals 'je voeding is slecht' en 'je trainingsschema is slecht'...
Vertel me dan waarom.
Ik heb mijn bericht gepost in de hoop leerzame reacties te krijgen.
Dat ik het niet goed doe zie ik notabene ook wel aan mn resultaten! Ik vraag jullie alleen wát ik niet goed doe en waarom.
Als jullie alleen maar reacties geven dat het niet goed is... moet ik dan ruiken wat wel goed is??
Ik vraag om jullie advies...
Gelukkig zijn er ook mensen die wel zeggen wat te doen.
Als je geen zin of tijd hebt om jezelf daarin te verdiepen zou ik toch dat geld wat je hebt geïnvesteerd in je (tevens volledig foute) kuur steken in een PT'er of coach die je op weg helpt.
Kun je daar niks mee?

Wil je verkering?
Ik houd wel van n flink stuk vlees?

• Topic Starter Topic Starter
:zzz:

inb4 19cm clitoris met aders

• Topic Starter Topic Starter
Wil je verkering?
Ik houd wel van n flink stuk vlees?

Als ik trotse bezitter zou zijn van zo'n groot stuk vlees zou ik toch eerder voor een vriendinnetje gaan ipv van jou, Bosco55555... dan kan ik tenminste nog afwisselen waar ik 'm in douw... bij jou heb ik weinig keuze.
Dan daarbij; je wilt toch kunnen blijven trainen of train je alleen staand?

Maar goed ontopic again; heb al wat goede tips voorbij zien komen en ik ga er zeker wat mee doen maar meer tips zijn welkom uiteraard. Dank alvast!

Als ik trotse bezitter zou zijn van zo'n groot stuk vlees zou ik toch eerder voor een vriendinnetje gaan ipv van jou, Bosco55555... dan kan ik tenminste nog afwisselen waar ik 'm in douw... bij jou heb ik weinig keuze.
Dan daarbij; je wilt toch kunnen blijven trainen of train je alleen staand?

Maar goed ontopic again; heb al wat goede tips voorbij zien komen en ik ga er zeker wat mee doen maar meer tips zijn welkom uiteraard. Dank alvast!
wow roidrage

Terug
Naar boven