Droger worden (met liefst geen spierverlies)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stop direct met aas.
Kcal behoefte uitrekenen, ga er 300-500 kcal onder zitten.
Start stronglifts 5x5
Genoeg om progressie te maken.
50 mg ed?Heb je ondertussen al een kaaklijn en een baard??
Mjah en wie weet heb ik inmiddels ook wel een grotere *fluit* dan jij
C ipv K kutvoor wat jij wil bereiken heb je geen anavar nodig.
Maar anders is 30 tot 50 mg veel te veel voor een vrouw.
Met een goed voedingsschema kan je bereiken wat jij wil denk ik.
Kaloriebehoefte uitrekenen en van daaruit een schema opstellen + de juiste macros

Nee had nog niet alles gelezen echter bij sommige reacties kan ik niks zoals 'je voeding is slecht' en 'je trainingsschema is slecht'...
Vertel me dan waarom.
Ik heb mijn bericht gepost in de hoop leerzame reacties te krijgen.
Dat ik het niet goed doe zie ik notabene ook wel aan mn resultaten! Ik vraag jullie alleen wát ik niet goed doe en waarom.
Als jullie alleen maar reacties geven dat het niet goed is... moet ik dan ruiken wat wel goed is??
Ik vraag om jullie advies...
Gelukkig zijn er ook mensen die wel zeggen wat te doen.
Kun je daar niks mee?Als je geen zin of tijd hebt om jezelf daarin te verdiepen zou ik toch dat geld wat je hebt geïnvesteerd in je (tevens volledig foute) kuur steken in een PT'er of coach die je op weg helpt.
Mjah en wie weet heb ik inmiddels ook wel een grotere *fluit* dan jij
Mijn mondhoek krulde omhoog.
Wil je verkering?
Ik houd wel van n flink stuk vlees?
wow roidrageAls ik trotse bezitter zou zijn van zo'n groot stuk vlees zou ik toch eerder voor een vriendinnetje gaan ipv van jou, Bosco55555... dan kan ik tenminste nog afwisselen waar ik 'm in douw... bij jou heb ik weinig keuze.
Dan daarbij; je wilt toch kunnen blijven trainen of train je alleen staand?
Maar goed ontopic again; heb al wat goede tips voorbij zien komen en ik ga er zeker wat mee doen maar meer tips zijn welkom uiteraard. Dank alvast!