XXL Nutrition

Anavar; niet droger worden

Johny is de nieuwe PT voor dummy's :p

Sterkte kanjer!!

• Topic Starter Topic Starter
Johny is de nieuwe PT voor dummy's :p

Sterkte kanjer!!

In elk geval fijn dat er wél mensen zijn die dummy's en r**ards normaal te woord willen staan, des te minder dummy's en r**ards blijven er bestaan..
Aan jouw posts en die van een andere hebben wij dummy's toch geen kloot aan

Jeetje, en dan al aan de anavar...

Natuurlijk is het niet frappant dat je niet afvalt. Je eet een ditje hier, een ditje daar.. nog wat melk in de koffie. En daar een bastognekoekje bij, want die zijn zo lekker.. Maar die zit niet in mijn voedingsschema, dus de kcals tellen niet.. ofzo?

:roflol:

fl**ker die anavar in de prullenbak en ga eens serieus aan de slag. Als je echt zou willen afvallen had je je al verdiept in hoe het moet.

Natuurlijk is het niet frappant dat je niet afvalt. Je eet een ditje hier, een ditje daar.. nog wat melk in de koffie. En daar een bastognekoekje bij, want die zijn zo lekker.. Maar die zit niet in mijn voedingsschema, dus de kcals tellen niet.. ofzo?

fl**ker die anavar in de prullenbak en ga eens serieus aan de slag. Als je echt zou willen afvallen had je je al verdiept in hoe het moet.

Potverdikkie.. heb MyFitnessPal niet meer nodig joh, heb hier al HillR die het voor me invult
???

die zijn wel lekker ja. Is al effe geleden :D

Tijd voor een koekje :D

Potverdikkie.. heb MyFitnessPal niet meer nodig joh, heb hier al HillR die het voor me invult
???

Fijn hé.. Ik geloof dat jij het liefst alles, met uitzondering van de eierkoek, voorgekauwd wil hebben.
Alle vragen die je stelt kun je invullen bij de zoekmachine en daar krijg je je antwoord. Niet alleen hier, maar ook op google.

Ik vind het gewoon kansloos dat er op alles voor de makkelijke weg gekozen wordt, dat deed je met de anavar en met deze vragen weer. Als je echt zo baalde dat je niet verder komt met afvallen e.d. had je zelf al geprobeerd een oplossing te zoeken voor je probleem, in plaats van een shortcut. Want wat dacht je als je stopt met de anavar? Dat je dan gewoon behoud wat je bereikt hebt? Natuurlijk niet, als de rest van de shit niet in orde is zak je gewoon weer als een eierkoek in elkaar.

En ik zeg het niet om onaardig of gemeen tegen je te doen hoor, ik heb al een hele post aan je gewijd met info en vind dat geen probleem. Maar je moet wel de waarheid onder ogen zien voordat je ooit uberhaupt nog eens aan AAS denkt.

Fijn hé.. Ik geloof dat jij het liefst alles, met uitzondering van de eierkoek, voorgekauwd wil hebben.
Alle vragen die je stelt kun je invullen bij de zoekmachine en daar krijg je je antwoord. Niet alleen hier, maar ook op google.

Ik vind het gewoon kansloos dat er op alles voor de makkelijke weg gekozen wordt, dat deed je met de anavar en met deze vragen weer. Als je echt zo baalde dat je niet verder komt met afvallen e.d. had je zelf al geprobeerd een oplossing te zoeken voor je probleem, in plaats van een shortcut. Want wat dacht je als je stopt met de anavar? Dat je dan gewoon behoud wat je bereikt hebt? Natuurlijk niet, als de rest van de shit niet in orde is zak je gewoon weer als een eierkoek in elkaar.

En ik zeg het niet om onaardig of gemeen tegen je te doen hoor, ik heb al een hele post aan je gewijd met info en vind dat geen probleem. Maar je moet wel de waarheid onder ogen zien voordat je ooit uberhaupt nog eens aan AAS denkt.
Is het injectiedag vandaag? :P

Gehele topic doorgelezen, ik bedank Lori voor het vermaak. Jammer dat ik het gisteren niet gezien heb.

Alhoewel er zeer veel dingen vermakelijk waren (vermakelijk omdat ze roids pakt en dat totaal niet overeenkomt met haar kennis betreft trainen/eten), was dit het beste:

eierkoek (niet voor de eiwitten hoor),

gevolgd door:

1. het trainingsschema in de OP, met name de termen 'onderarmen' 'bovenarmen', met als bonus het zelfverheerlijken over hoeveel kg ze wel niet pakt een paar regels erboven
2. het voedingsschema zonder macro's
3. het reposten van het voedingsschema nadat haar gevraagd werd om haar volledige/specifieke of whatever het was voedingsschema te posten

Een special mention is het niet tracken van de melk in de koffie en denken dat je van koffie an sich niet afvalt (wat al helemaal grappig is, omdat caffeine enzo).

TS is de zus van Fillie

Had uiteraard al gegoogled maar das het probleem, de een zegt dit, de ander dat. Wat is dan nog wijsheid?
De een roept Anavar is voor vrouwen, dat het mild is, speciaal voor beginners en je best 40 mg kan gebruiken als vrouwzijnde (usa kanalen), de ander zegt weer van niet...

En vwb mijn voeding; tuurlijk weet ik wel dat je zowel vetten als koolhydraten ed binnen moet krijgen, heb het alleen nog nooit dusdanig uitgespecificeerd.
En ook hier staat internet ramvol met een dieet die de hemel wordt ingeprezen vanwege lage koolhydraten, de ander roept weer juist veel koolhydraten te gaan eten, idem voor eiwitten en vetten...
Je weet uiteindelijk toch niet meer wat wel of niet klopt of ben ik daar nou de enigste in?

En oh my... gaan we nu van de clitten klets over op de eierkoeken klets? Nee toch...

Ben er dus inmiddels wel achter dat er hier heel anders wordt gedacht over AS dan op andere kanalen, idem als met voeding.
Nou dat zet mij toch weer aan het denken of is daar dit forum niet voor bedoelt; info opdoen, ervaringen uitwisselen, advies geven en allemaal dezelfde 'hobby' hebben?

Als ik jullie advies toch in de wind zou slaan en jullie een stelletje numbnuts zou vinden zou ik mijn vraag hier niet posten

Had uiteraard al gegoogled maar das het probleem, de een zegt dit, de ander dat. Wat is dan nog wijsheid?
De een roept Anavar is voor vrouwen, dat het mild is, speciaal voor beginners en je best 40 mg kan gebruiken als vrouwzijnde (usa kanalen), de ander zegt weer van niet...

En vwb mijn voeding; tuurlijk weet ik wel dat je zowel vetten als koolhydraten ed binnen moet krijgen, heb het alleen nog nooit dusdanig uitgespecificeerd.
En ook hier staat internet ramvol met een dieet die de hemel wordt ingeprezen vanwege lage koolhydraten, de ander roept weer juist veel koolhydraten te gaan eten, idem voor eiwitten en vetten...
Je weet uiteindelijk toch niet meer wat wel of niet klopt of ben ik daar nou de enigste in?

En oh my... gaan we nu van de clitten klets over op de eierkoeken klets? Nee toch...

Ben er dus inmiddels wel achter dat er hier heel anders wordt gedacht over AS dan op andere kanalen, idem als met voeding.
Nou dat zet mij toch weer aan het denken of is daar dit forum niet voor bedoelt; info opdoen, ervaringen uitwisselen, advies geven en allemaal dezelfde 'hobby' hebben?

Er wordt hier enorm neergekeken op mensen die aan de AAS zitten zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn, jij bent de ergste in [x] tijd. Er zijn veel foute bronnen op het internet en jij hebt de verantwoording om te ontdekken welke (on)betrouwbaar zijn. Ja, dat is moeilijk, maar dat interesseert ons niet, dat is meer iets waarover je tegen Gerda en Klasien op de zondagbrunch kan klagen.

Myfitnesspal app installeren en eerst eens kijken wat je nu binnenkrijgt!

Daarna kun je nog altijd gaan bedenken of jij je dieet wilt aanpassen naar High/low carb, keto, vegan, etc. Zoals je zelf zegt, zoveel mensen zoveel meningen over wat wel of niet moet. Maar zonder eerst te weten wat je nu echt binnenkrijgt blijft alles gis werk.

Als ik jullie advies toch in de wind zou slaan en jullie een stelletje numbnuts zou vinden zou ik mijn vraag hier niet posten

Ja, wellicht kortzichtig dezerzijds dat iedereen snapt dat anabolen ongeacht in welke vorm of mate niet voor beginners zijn. Het verbaast mij alleen zo dat het er altijd zoveel zijn, je bent natuurlijk niet de eerste met deze vragen, die deze weg inslaat en op deze site terecht komt (en daarbij niet door het forum spit om te kijken wat er over gezegd wordt). Maargoed, natuurlijk is het forum daarvoor. AAS en vrouwen is een delicaat dingetje omdat velen maar wat doen in plaats van uitgebreide research en bedenken of dit is wat je wilt. Het is kloten met je hormonen, met alle gevolgen van dien hé.. Natuurlijk zul je na 1 kuurtje anavar niet onvruchtbaar worden.. maar de sides behorende bij aas en het effect daarvan op vrouwen is niet met een korreltje zout te nemen.

Sinds de fitnesshype grijpt iedereen maar gauw naar anavar en zet de eerste spuit.. gewoon en alleen maar omdat ze ook willen voldoen aan het ideaal, en dan wel het liefst zo snel mogelijk, want de zomer breekt aan!

Je moet je ook realiseren dat geen enkel mens hetzelfde is, en er is dus geen enkel dieet/voedingsschema het beste voor iedereen. Dit vind je uit door te proberen, kijken op welke voeding je goed gaat, kijken op welke voeding je beter gaat. Heb je meer baat bij een low carb schema, of hou je het beter vol op een highcarb schema..

Terug
Naar boven