XXL Nutrition

Anavar only 6 weken

kort door de bocht, bij 3x inname word veel meer afgebroken.

En jij hebt daar een onderzoek van ?
Heb hier ook welleens naar gezocht namelijk maar kon niks vinden..

Voorbeeld, gaat er vast percentage verloren bij elke dosis of gaat er per dosis een vast aantal mg verloren..

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ik ga me niet druk maken om een oral omdat ik die nooit solo zou gebruiken en neem alles prewo maar het is wel interessant.

En jij hebt daar een onderzoek van ?
Heb hier ook welleens naar gezocht namelijk maar kon niks vinden..

Voorbeeld, gaat er vast percentage verloren bij elke dosis of gaat er per dosis een vast aantal mg verloren..

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ik ga me niet druk maken om een oral omdat ik die nooit solo zou gebruiken en neem alles prewo maar het is wel interessant.

nee geen onderzoeken, heb het ook meermaals gelezen en ook wat onderzoeken gezien toen, maar zit wel wat logica in imo. vergelijk het met 5 biertjes over een avond of 5 biertjes in 1x, wat heeft meer effect..

Als je wat onderzoeken gezien hebt toen..
Zoek er eens eentje op, want ik kon niks vinden.
Vind je voorbeeld van het bier nergens op slaan.
Want alcohol wordt helemaal afgebroken, en wie zegt dat het sneller gaat als je er 5 in 1x drinkt over de 5 verdeelt over de avond.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de tip

Laatst bewerkt:
Merken worden en mogen niet besproken worden, beter edit je je post.

Check echt/nep sectie ;)

Ik zat op 80mg p dag met Anavar, begon met 40 maar voelde er geen klote van. Op 80mg ging het prima :)

Hoe zijn de verdere ervaringen van jullie?
Klopt het indd dat het na 2 weken echt begint te werken.. want las in vorige topics dat sommige panters hier het al na 5 dagen begonnen te voelen
ben erg benieuwd naar jullie eigen ervaringen
Werkt dag 1 al, merk zelfs door de dag heen verschil tussen te veel en te weinig nemen en tussen in een keer of verspreid over de dag. Maar ik ben erg gevoelig.

---------- Post added at 12:23 ---------- Previous post was at 12:19 ----------

nee geen onderzoeken, heb het ook meermaals gelezen en ook wat onderzoeken gezien toen, maar zit wel wat logica in imo. vergelijk het met 5 biertjes over een avond of 5 biertjes in 1x, wat heeft meer effect..
Het is een kwestie van hogere pieken tegenover meer constante levels, bijv piek van 120 elke dag dalend naar 40 of constant tussen 60-70 blijven.

Denk dat de pieken sneller je eigen productie doen afnemen en de constante test levels meer gains opleveren door constant hogere protein synthese herstel etc. Maar geen idee of dat zo is.

Dus wat is beter, een paar uur schijtlazerus of de hele dag aangeschoten zijn? :)

Het is een kwestie van 1 hoge piek die geleidelijk afneemt of ga je liever 3x schommelen per dag.
Dus wat is beter, om de 8 uur omhoog en naar beneden 3x per dag met je bloedwaardes of 1x per dag geleidelijk?

Btw. Ben nog steeds benieuwd naar zo'n onderzoek dat er meer werkende stof verloren gaat als je alles in 1x inneemt.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

1x per dag alles in 1x is ook gewoon lekker makkelijk :p

Laatst bewerkt:
Werkt dag 1 al, merk zelfs door de dag heen verschil tussen te veel en te weinig nemen en tussen in een keer of verspreid over de dag. Maar ik ben erg gevoelig.

---------- Post added at 12:23 ---------- Previous post was at 12:19 ----------

Het is een kwestie van hogere pieken tegenover meer constante levels, bijv piek van 120 elke dag dalend naar 40 of constant tussen 60-70 blijven.

Denk dat de pieken sneller je eigen productie doen afnemen en de constante test levels meer gains opleveren door constant hogere protein synthese herstel etc. Maar geen idee of dat zo is.

Dus wat is beter, een paar uur schijtlazerus of de hele dag aangeschoten zijn? :)
De hele dag schijtlazerus natuurlijk! :D
OT: denk dat het altijd wel een discussie zal blijven, in 1 keer of meerdere keren. Zolang er geen duidelijk antwoord is, doe je waar je je goed bij voelt. Al dacht ik wel ergens gelezen te hebben dat een van beide manieren toch beter is, maar weet niet meer de welke :p

Iemand moet hier toch uitsluitsel over kunnen geven....

Ik denk dat met var only de hoge pieken vooral tegenwerken en met max 30-40ed verspreid over de dag het meest logisch is omdat je dan het meeste synergistische effect met je eigen test hebt. Met exogeen test kan ik me voorstellen dat je de pieken dan wel kunt hebben en ze juist voordelig kunnen worden.

Ik denk dat met var only de hoge pieken vooral tegenwerken en met max 30-40ed verspreid over de dag het meest logisch is omdat je dan het meeste synergistische effect met je eigen test hebt. Met exogeen test kan ik me voorstellen dat je de pieken dan wel kunt hebben en ze juist voordelig kunnen worden.

Hier ben ik het enigszins wel mee eens.
Maar een dosis van 30-40mg var p dag vind ik de moeite niet waard om je eigen test voor te gaan onderdrukken.
En na een tijd gebeurt dat zeker dus dan gaat die synergie met je eigen test al niet meer op.
Conclusie, oral only zuigt en met test erbij gewoon lekker alles tegelijk innemen :p

Laatst bewerkt:
mwah

"oral zuigt" ben ik het niet helemaal mee eens persoonlijk.

Ook 1x 9 weken 500mg Test-E geprobeerd, na 2 weken kon ik amper meer klaar komen en orgasmes als het dan eindelijk lukte waren weak as f**k. Echt zwaar vervelend.
Na 4 weken al 10 kilo zwaarder (yay ?) , maar dat viel er weer net zo hard af na de nakuur. Ik natuurlijk meer eten om wanhopig de kilo's eraan te houden. Nutteloos kwam er slechter uit dan ik er in ging . Herstel duurde 3x zo lang , kut oestrogene shit .

Pas geleden Oral-T voor 5 weekjes, Beetje HCG erbij, niks geen libido probs, supersnel herstel erna. Om te cutten , perfekt ! Lekker luchtig , vind ik persoonlijk fijner

Na 1x ben ik persoonlijk wel een beetje klaar met "hoge" hoeveelheden aromatiserende AAS.

Ook 1x 9 weken 500mg Test-E geprobeerd, na 2 weken kon ik amper meer klaar komen en orgasmes als het dan eindelijk lukte waren weak as f**k. Echt zwaar vervelend.
Na 4 weken al 10 kilo zwaarder (yay ?) , maar dat viel er weer net zo hard af na de nakuur.

Vraag me wel af wat er hier verkeerd is gelopen.

mwah

"oral zuigt" ben ik het niet helemaal mee eens persoonlijk.

Na 4 weken al 10 kilo zwaarder (yay ?) , maar dat viel er weer net zo hard af na de nakuur. Ik natuurlijk meer eten om wanhopig de kilo's eraan te houden. Nutteloos kwam er slechter uit dan ik er in ging . Herstel duurde 3x zo lang , kut oestrogene shit .

Pas geleden Oral-T voor 5 weekjes, Beetje HCG erbij, niks geen libido probs, supersnel herstel erna. Om te cutten , perfekt ! Lekker luchtig , vind ik persoonlijk fijner

Na 1x ben ik persoonlijk wel een beetje klaar met "hoge" hoeveelheden aromatiserende AAS.

Oral-t ?
Bedoel je M1T of soms Androil ?
Lijkt btw wel of je deca only ofzo hebt gedaan.
Vind het iig wel een vreemd verhaal.

In oral turinabol zit toch bijna altijd gewoon Dianabol met wat nolva!?

Vraag me wel af wat er hier verkeerd is gelopen.

Komt blijkbaar toch regelmatig voor. Meestal van Tren maar ook van Test . En geloof me het is ZWAAR IRRITANT.
Wat betreft kilo's kwijt raken, ik dénk dat je gewoon niet veel over kunt houden van wat er te snel bijkomt.
Als je echt wat kilo's erbij wilt die er niet uiteindelijk weer afvallen, moet je misschien wel gewoon een jaar kuren achter elkaar. Als je dan stopt, én als je fatsoenlijk herstel (ook een risico met zo'n lange kuur), dan blijft er misschien wat massa plakken. 8 of 12 weken is gewoon niet genoeg, je raakt die kilo's weer kwijt, als je maar lang genoeg OFF blijft.
Je kunt jezelf natuurlijk ook voor de gek houden, en weer gaan kuren voordat je alle "gewonnen" kilo's weer kwijt bent, maar ik durf te wedden dat als je lang genoeg wacht tussen je kuren, je gewoon weer wordt net als voor de kuur.
Ik heb in ieder geval nog nooit 1 persoon gezien die NIET weer helemaal terug morphde na z'n kuur. Tenzij ie ON blijft, of binnen 6 maanden weer gaat kuren.
Het enige wat ik LEES, is hier op forums waar mensen zeggen dat ze 10 kilo bij zijn gekomen, en er 9 hebben overgehouden.
Ik geloof er geen drol van.

Oral-t ?
Bedoel je M1T of soms Androil ?
Lijkt btw wel of je deca only ofzo hebt gedaan.
Vind het iig wel een vreemd verhaal.

Oral Turinabol.

In oral turinabol zit toch bijna altijd gewoon Dianabol met wat nolva!?

mwah waarom zou dat zijn ? Oral Turinabol is toch niet zo duur of wel ? Ik had echt 0.0 bloat of andere oestrogene effecten. Ook was de spierwinst zeer gering , maar wel minimaal 3% vet eraf terwijl mijn VVM nagenoeg hetzelfde is gebleven.

Met de doseringen die hier op het forum voorbijkomen is het inderdaad niet mogelijk om de gewonnen massa/spiermassa volledig vast te houden na een kuur. Al helemaal niet als je nog eens 6 maanden clean blijft.

Een BB'er blijft continu on via een bridge of dergelijke. Zonder test verdwijnt de gewonnen spiermassa als sneeuw in de zon.

Met de doseringen die hier op het forum voorbijkomen is het inderdaad niet mogelijk om de gewonnen massa/spiermassa volledig vast te houden na een kuur. Al helemaal niet als je nog eens 6 maanden clean blijft.

Een BB'er blijft continu on via een bridge of dergelijke. Zonder test verdwijnt de gewonnen spiermassa als sneeuw in de zon.

Wat een bs.

8 of 12 weken is gewoon niet genoeg, je raakt die kilo's weer kwijt, als je maar lang genoeg OFF blijft.

Euh? Lees ik dit nu verkeerd?

Terug
Naar boven