MuscleMeat

Anavar only 6 weken

Euh? Lees ik dit nu verkeerd?

Niet "verkeerd" , maar je haalt de 2 uit context en gaat ze vervolgens naast elkaar leggen :rolleyes:

Begrijpend lezen bro :d

Met de doseringen die hier op het forum voorbijkomen is het inderdaad niet mogelijk om de gewonnen massa/spiermassa volledig vast te houden na een kuur. Al helemaal niet als je nog eens 6 maanden clean blijft.

Een BB'er blijft continu on via een bridge of dergelijke. Zonder test verdwijnt de gewonnen spiermassa als sneeuw in de zon.

kweenie, maar "ikke" ziet er aardig buff uit. No offense maar ik zou eerder hem geloven dan jou . Want je zou toch denken dat er met zulke stats wel een foto'tje vanaf kon ment0s. :p

.

Laatst bewerkt:
Check alleen al naar sniezel, hij is het levende lopende bewijs van iemand die off nog steeds een bruut fysiek kan behouden.

Ik ben ecto :(

mwah

"oral zuigt" ben ik het niet helemaal mee eens persoonlijk.

Ook 1x 9 weken 500mg Test-E geprobeerd, na 2 weken kon ik amper meer klaar komen en orgasmes als het dan eindelijk lukte waren weak as f**k. Echt zwaar vervelend.
Na 4 weken al 10 kilo zwaarder (yay ?) , maar dat viel er weer net zo hard af na de nakuur. Ik natuurlijk meer eten om wanhopig de kilo's eraan te houden. Nutteloos kwam er slechter uit dan ik er in ging . Herstel duurde 3x zo lang , kut oestrogene shit .

Pas geleden Oral-T voor 5 weekjes, Beetje HCG erbij, niks geen libido probs, supersnel herstel erna. Om te cutten , perfekt ! Lekker luchtig , vind ik persoonlijk fijner

Na 1x ben ik persoonlijk wel een beetje klaar met "hoge" hoeveelheden aromatiserende AAS.
Dan denk ik toch echt dat er deca in je vial zat. In elk geval een hoog percentage. En als je alles weer kwijt raakt na je nakuur dan bestaat je gewonnen massa grotendeels uit vocht of je herstelt gewoon slecht.

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Check alleen al naar sniezel, hij is het levende lopende bewijs van iemand die off nog steeds een bruut fysiek kan behouden.

Ik ken er meer die na jaren nog als een beest rond lopen.

• Topic Starter Topic Starter
Om kort maar even terug te komen op de topic:

de afgelopen paar dagen gaan als een gek!! duidelijk krachtstoename en de 'hardere look'
heb de inname iets verdeeld nu, 4 in de ochtend, 6 uur later 2 en de laatste 2 in de avond (nu dus op 80mg)

weet niet of het daar aan kan liggen maar heb het gevoel dat dit voor mij beter werkt. Dus misschien heeft het indd 2 weken nodig gehad voordat de oral z'n echte functie heeft laten zien!

@ Nightside

Nice :D

@ Walter

En ze zouden nooit liegen tegen je ? En ze zitten ook niet aan de "TRT" ?
Tsja ik ken ze niet, jij wel, dus ik kan er niks over zeggen.

Ik heb alleen m'n twijfels. En wie zegt dat die massa die je ziet niet gewoon allemaal natuurlijk behaalde massa is die ze over een periode van 20 of 30 jaar NATTY gegained hebben bijvoorbeeld ?

Ik weet namelijk niet hoe groot die gasten zijn waar jij het over hebt

@ Nightside

Nice :D

@ Walter

En ze zouden nooit liegen tegen je ? En ze zitten ook niet aan de "TRT" ?
Tsja ik ken ze niet, jij wel, dus ik kan er niks over zeggen.

Ik heb alleen m'n twijfels. En wie zegt dat die massa die je ziet niet gewoon allemaal natuurlijk behaalde massa is die ze over een periode van 20 of 30 jaar NATTY gegained hebben bijvoorbeeld ?

Ik weet namelijk niet hoe groot die gasten zijn waar jij het over hebt
Nee, geen TRT. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
En zoals ik al schreef, ik ken die lui behoorlijke goed (eentje is een direct familielid). En nee, ze hebben het niet natty gehaald. Natuurlijk gaat op een gegeven moment het scherpe er vanaf. Maar als je goed blijft eten en trainen dan gaat je massa echt niet allemaal verloren. De gene die het wel verliezen doen iets verkeerd (zoals 90% van de kuurders die op de sportschool rondlopen). Of misschien herstellen ze wel niet goed meer.

Bij eentje is Sniezel overigens een ecto.

Sniezel is een bull voorbeeld ouwe. Die is fucking droog en ja dat ziet er op foto's heel tof uit, maar heeft ook gewoon alles opgebouwd d.m.v kuren hoor. Daarnaast zit ie nog altijd op een dose GH. Niettemin een goed fysiek maar iedereen doet opeens alsof ie 't natty heeft gehaald.

Overigens gaat dit op voor iedereen die een grote gast kent die nu natty is en z'n massa goed behoudt. Kudo's, sommige hebben idd blessed genen, ook al telt dat op DBB niet. Kijk naar een Serge Nubret die er op z'n 70e beter uit zag dan wij allemaal. Arnold die nog steeds een betere arm heeft dan 99% hier. Oke Off zullen ze mss niet zijn maar wel fucking oud :P

Sniezel is een bull voorbeeld ouwe. Die is fucking droog en ja dat ziet er op foto's heel tof uit, maar heeft ook gewoon alles opgebouwd d.m.v kuren hoor. Daarnaast zit ie nog altijd op een dose GH. Niettemin een goed fysiek maar iedereen doet opeens alsof ie 't natty heeft gehaald.

Overigens gaat dit op voor iedereen die een grote gast kent die nu natty is en z'n massa goed behoudt. Kudo's, sommige hebben idd blessed genen, ook al telt dat op DBB niet. Kijk naar een Serge Nubret die er op z'n 70e beter uit zag dan wij allemaal. Arnold die nog steeds een betere arm heeft dan 99% hier. Oke Off zullen ze mss niet zijn maar wel fucking oud :P

K heb toch niet gezegd dat die het natty gehaald heeft bro.
Heeft het wel een hele tijd natty onderhouden en hierboven werd gezegd dat dit niet kon.
Natty kan je echt wel een goed fysiek onderhouden alleen het scherpe zou er wel afgaan.
Wou ff een punt maken omdat sniezel gewoon een bekende is.
Verder zijn er wel meer mensen die natty een bruut fysiek onderhouden.
Hoe ze dat fysiek hebben gehaald terzijde.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven