XXL Nutrition

Anavar Only kuur... Afkuren?????

Dadas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen,

Na veel onderzoek op internet forums en ervaring kenissen gedeeld te hebben, is het hoog tijd om te beginnen met as. Ik wil een anavar only kuur gaan doen wil de laatste meningen weten omdat ik over wat kleine puntjes twijfel ( veel te veel verschillende meningen heb gehoord ) vandaar deze topic.

Wat het belangrjkste voor mij is, is dat ik niet veel wil aankomen. Enige wat ik wil bereiken is er wat strakker uit komen zien, wat hardere look.
Dit is ook de reden voor een anavar only kuur.

Stats;
25 jaar.
75 kilo
14%

Train nu een jaarte of 5. drie keer pw kracht fitness. 1 keer pw duurloop buiten. 1x pw gym kickboxen.

Wat mijn doel is met anavar, miss tot 2 kilo aankomen . Extra kracht zodat ik wat grenzen kan verhogen, merk laatste halfjaar biojna geen verschil meer ondanks dat ik genoeg train.Hiernaast een hardere look.

Na vele gesprekken en onderzoek volgende tot stand gekomen.

Anavar kuur;

20 dagen 50mg of/ 5 weken 30mg. Anavar EPL ( merk met meeste postieve beoordelingen gebruikers )

Mijn vraag is wat te doen met afkuren???? Ik weet dat sommige zeggen is niet nodig en sommige die zeggen neem zekere voor onzekere. Hiernaast hoor ik de volgende producten vallen; Nolvadex/ Clomid/ Tamoxifine.
(Clomid hoor ik meest positieve dingen over)

Eetschema trainingschema zijn in orde.

Graag meningen wat te doen met afkuren. MIjn eerste kuur. Is dit nodig zo ja? wat is de verhouding hoeveel en hoelang, direct na het stoppen van de kuiur.

Kom aub niet met pak serieuze kuur of begin er niet aan. Ben al maanden bezig om alles uit te zoeken maar zit met lengte kuur/hoeveelheid. Afkuur ja of nee. Ben van mening dat dit om te beginnen ideaal voor me is ook qua verwachtingen. Wil niet gek veel massa maar wat omlaag met vet percentage en een wat drogere look. Graag reacties waar ik iets aan heb.

Kan niet wachten om te beginnen;) kan Dus HULP goed gebruiken...

iam waiting poeple.... vast Bedankt

je bedoelt nakuren? Ik zou het bezien.. zkr nolva bij de hand houden moest het nodig zijn nakuren.

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd. Nakuren ;)

Nolva bij de hand houden zeg je.... stel ik pak 5 weken 30mg.
hoe lang nakuren met nolva.. op hoeveel mg

2-3 weken 20mg is voldoende met een anavar kuurtje

6 weken anavar doen op 50mg, op 30mg wordt het bijna zinloos. (evt nog verhogen naar 60 of zelfs 70 naar de laatste 2 weken)

Nakuren is optioneel.

Ps. Geen merknamen noemen

Er is iets mis met jouw trainingschema als je na 5 jaar 75kg @ 1m80. Roids gaan je niet of slechts tijdelijk helpen.

Neem ook creatine erbij.
Nakuren zou ik wel doen met nolva.
VAR doseren vanaf 60 mg per dag.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 09:21 ----------

Gaat weer goed hier met de adviezen :rolleyes:

Klusserdeklus moeten ze gewoon een ban geven. Sarcasme is leuk, maar niet in de AAS sectie. Kan gewoon een keer slecht aflopen.

Goodlife geeft een redelijk advies imo.

Gaat weer goed hier met de adviezen :rolleyes:

Wat is er dan zo slecht aan mijn advies? Buiten dat orals niet hoeven aangemoedigd te worden dan...
Geef jij jou mening dan ipv mijne af te breken?

Anavar hoeft niet minstens op 60mg, er zijn genoeg mensen die op 50mg al genoeg resultaat halen, en ik zeg zelf dat hij eventueel nog kan opbouwen (ondanks dat is achterhaald, beter eerst zien hoe je reageert op 50mg...)
Nakuren met Nolva hoeft niet persee, ik heb het zelf ook niet gedaan en geen last van ondervonden... De andere dan weer wel, als je zeker wil zijn doe je het anders niet :P

Laatst bewerkt:
Idd.

Hoogst waarschijnlijk gaat mijn kuur er ook zo uitzien.
5 weken op 40mg ( eerste week kijk ik hoe ik hier op reageer) daarna eventueel opschroeven naar 50mg. Wil niet te veel verschillende dosisi pakken maar de eerste week wordt doorslaggevend. Als 40mg goed doet blijf ik op 40 mg, anders 1ste week 40- 4weken 50mg ED.

Afkuren met nolva lees ik veel!! Iemand ervaring met Clomid??? Hoor ik buiten deze forum positieve verhalen over.
Bovenstaande kuur(tje) nakuren twee weken 20mg voldoende begrijp ik dus!!

Nakuur direct na het stoppen van de kuur??

gezien je doelstelling zou ik helemaal niet kuren? Je wilt maar 2 kg aankomen en wat vet verliezen.. met een deftige bulk/cut zit je daar toch zo op, al helemaal met jouw stats?

gezien je doelstelling zou ik helemaal niet kuren? Je wilt maar 2 kg aankomen en wat vet verliezen.. met een deftige bulk/cut zit je daar toch zo op, al helemaal met jouw stats?

Ja.. Je hebt een punt alleen is het met mij op dit moment dat ik geen genoeg verandering meer zie, ondanks dat ik precies hetzelfde als altijd train.

Denk dat ik ook wil kijken hoe ik er op reageer (nieuwsgierigheid miss) drm ook de lichte hoeveelheid en de keuze voor anavar.. Alleen zit met nakuren wel of niet in me maag.

Ben van mening als ik dit goed doe wel me verwachtingen haal, vetp wat omlaag net wat strakkere look en tussen de 2-3 massa..

Ja.. Je hebt een punt alleen is het met mij op dit moment dat ik geen genoeg verandering meer zie, ondanks dat ik precies hetzelfde als altijd train.

Denk dat ik ook wil kijken hoe ik er op reageer (nieuwsgierigheid miss) drm ook de lichte hoeveelheid en de keuze voor anavar.. Alleen zit met nakuren wel of niet in me maag.

Ben van mening als ik dit goed doe wel me verwachtingen haal, vetp wat omlaag net wat strakkere look en tussen de 2-3 massa..

je zegt t zelf, change ur method bro!
zo zonde om alles plat te leggen voor minimale resultaten, ga dan voor een fatsoenlijke kuur!

Het is niet dat ik niet aan een serieuze kuur heb gedacht..
Maar wil absoluut niet te veel massa... Vind het mooi maar niet bij mij, kan ook ivm bepaalde redenen niet.. En hetwordt ook me eerste kuur(tje). Vandaar deze keus.. Wil kijken hoe ik er op reageer!!
Heb je tips voor mij betreft deze kuur qua verwachtingen ( behalve traings meth changen;) )

Het is niet dat ik niet aan een serieuze kuur heb gedacht..
Maar wil absoluut niet te veel massa... Vind het mooi maar niet bij mij, kan ook ivm bepaalde redenen niet.. En hetwordt ook me eerste kuur(tje). Vandaar deze keus.. Wil kijken hoe ik er op reageer!!
Heb je tips voor mij betreft deze kuur qua verwachtingen ( behalve traings meth changen;) )

sorry, dit gaat gewoon nergens over. Je wilt geen massa maar wel kuren?
Jouw doelstellingen zijn makkelijk naturel te bereiken, wellicht al door een simpele aanpassing in je dagelijkse routine. Ik raad je kuren niet aan, geef je er dus ook geen advies over. Mag de rest doen, succes ermee!

sorry, dit gaat gewoon nergens over. Je wilt geen massa maar wel kuren?
Jouw doelstellingen zijn makkelijk naturel te bereiken, wellicht al door een simpele aanpassing in je dagelijkse routine. Ik raad je kuren niet aan, geef je er dus ook geen advies over. Mag de rest doen, succes ermee!

Is goed bro thnx man!!

Weet ik wat ik wil.. Jammer beetje alleen.. Zit met laatste klein puntje en vraag er advies over.. Maar het aan jouw natuurlijk dt je dat geeft of niet..

Met massa bedoel ik geen kilotje of 6-7 aankomen.. Ieder zn din ding tog;)
Maar toch bedankt voor je reactie broo

Neem ook creatine erbij.
Nakuren zou ik wel doen met nolva.
VAR doseren vanaf 60 mg per dag.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 09:21 ----------

Klusserdeklus moeten ze gewoon een ban geven. Sarcasme is leuk, maar niet in de AAS sectie. Kan gewoon een keer slecht aflopen.

Goodlife geeft een redelijk advies imo.

Sarcasme?
Ik geef raad ivm de nakuur , wat is daar mis mee?

Is jammer idd.

Opent een topic vraagt ervaren mensen kennis te delen., vervolgens gaat de helft nergens over.. Lees je op een gegeven moment suf op het web... Bijna al je gesprekken op de sportschool gaat over as..,bent alleen nog maar bezig hiermee.. verschillende reacties weet op een gegeven moment niet meer waar je moet zoeken.. Tot nu toe alleen maar slechte revieuws gekregen over (stanozolol) winstrol.. Kom ik hier op site hoor er bijna alleen maar positieve reacties over..

altijd dat gezeik over nakuren, zelf al geregeld 20 jaar aan de snoepjes en geloof me, nolva, pregnyl etc, allemaal uitstel want je gaat (ieder verschillend) toch een tijd met een verlaagd libido rondlopen. nakuren is uitstel van en verder niks!

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 02:01 ----------

ooh ja vrienden, kwam hierover een mooi artikel tegen, klopt helemaal!
http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2003/onvruchtbaarheid

Terug
Naar boven