Week 3:
Dosis 30mg/dag met cafeïne
Ben nu een paar weken ver, anavar geeft me tot nu toe een off season gevoel terwijl ik in een kcal deficit zit. Het maakt het dieet een stuk makkelijker, voel me sterk, train met plezier en kracht is on par met off season training.
Deze week wel een setback, momenteel is de infraspinatus van mijn linker schouder erg ontstoken. Geen idee waar het van komt had de dag ervoor rug getraind mr voelde tijdens de training niks speciaals. Ik ken die blessure heb het nog ooit gehad aan de andere kant. Hopelijk kan ik het met wat gerichte oefeningen snel laten wegtrekken.
Afhankelijk van hoe het gaat deze week geen bovenlichaam trainingen meer. Wel een extra beentraining dan. Dat is niet zo erg mijn benen kunnen wel wat extra gebruiken. Na 14 jaar trainen heb ik geleerd om me mentaal niet te laten beïnvloeden door blessures, Bodybuilding is vaak om dingen heen trainen, zeker als je geen 18 meer bent.
Sides:
- van gyno is voorlopig absoluut geen sprake meer. Ookal heb ik in het begin een paar dagen een raar gevoel gehad in mijn tepels, dat is nu ook weg. Ik neem GEEN Nolvadex enkel hoge dosering zink.
- gejaagd gevoel is ook alweer beter
- acne, ik heb een beetje een flare up gehad, op mijn schouders en op mijn wang. Hoeft niet persé met anavar te maken hebben, ik heb daar sowieso wel soms last van. Kan natuurlijk wel. Ik kijk het aan. Voorlopig totaal geen reden om te stoppen