MuscleMeat

Anavar only

Bezoekers in dit topic

Deze vm bloed laten trekken. Resultaten mag ik woensdag afhalen.

Daarna gewicht en vet% laten meten:
91 kg bij 6.9% vet% daar was ik heel tevreden mee.

Ik had zelf al wel in de spiegel gezien dat ik droger stond. Vind het zelf wel niet echt een 6.9% look. Dat heb ik ook aan mijn coach gezegd. Hij vind van wel, ik moet er volgens hem ook rekening mee houden dat je op sommige plaatsen meer vet hebt als op andere en dat dat ook wat langer duurt eer alles "in" is. Hij meet een 70tal atleten maandelijks dus hij heeft er wel ervaring mee en vertrouw zijn mening.

Hier een overzichtje van de progressie, het mag duidelijk zijn dat de anavar wat doet. Sinds de start win ik vvm en verlies ik vet. Tot nu toe voldoet het volledig aan mijn verwachtingen. Afhankelijk van mijn bloedresultaat van komende woensdag wordt het een super of eerder een gewoon goed :-)

97 kg 12.9% vvm: 84.5 kg (off-season top, enkele maanden terug)
92 kg 10.1% vvm: 82.7 kg (24 juli)
---> 13 augustus: start anavar <---
91 kg 8.6% vvm: 83.2 kg (27 aug)
91 kg 6.9% vvm: 84.7 kg (10 sept)
 
Nieuwe macro's:
E 268 K 304 V 48 (kcal 2720)
 
Omdat ik nog steeds regelmatig een gejaagd gevoel heb, heb ik de laatste dagen mijn bloeddruk verschillende keren gecontroleerd.

13 over 7 is het gemiddelde dus dat is goed. Rust hartslag was gemiddeld 49 bpm. Is die cardio toch nog ergens goed voor.

Vanaf nu ook veel bezig met posing ivm mijn wedstrijd.
 
Omdat ik nog steeds regelmatig een gejaagd gevoel heb, heb ik de laatste dagen mijn bloeddruk verschillende keren gecontroleerd.

13 over 7 is het gemiddelde dus dat is goed. Rust hartslag was gemiddeld 49 bpm. Is die cardio toch nog ergens goed voor.

Vanaf nu ook veel bezig met posing ivm mijn wedstrijd.

cafeïne die je gebruikt?
 
Had ik ook aan gedacht mr het is een ander gevoel, moeilijk te omschrijven.
 
Wat waren de resultaten van je bloedtest?
 
Weet je zeker dat jouw anavar anavar is (en geen winny) ? Winstrol (en Boldenone) staan bekend om hun gevoel van onrust en zelfs paniek aanvallen bij sommigen. Ik heb momenteel ook afentoe heerlijk de bibbers van de equipoise. Schijnt gerelateerd te zijn aan gaba-achtige effecten in het brein.

Edit ik zie dat je je var getest hebt.
 
Ok, bloedresultaaten zijn binnen, niet echt om blij van te worden:
LH: 2.3 U/L
FSH: 2.2 U/L
Prolactine: 6.91 ug/l
Oestradiol: <5 ng/dl
Test: 57 ng/dl
Shbg: 6.9 nmol/l
Test vrij 28.9%

Onderdrukking was wel te verwachten

Cholesterol ben ik van geschrokken al had ik het ook wel verwacht, wat denken jullie hierover?
Hdl: 9 mg/dl
Non hdl: 267 mg/dl
Triglyceriden: 168 mg/dl

Lever:
Sgot 69 u/l
Sgpt 75 u/l
Rest lever waarden binnen normale grenzen
 
Ok, bloedresultaaten zijn binnen, niet echt om blij van te worden:
LH: 2.3 U/L
FSH: 2.2 U/L
Prolactine: 6.91 ug/l
Oestradiol: <5 ng/dl
Test: 57 ng/dl
Shbg: 6.9 nmol/l
Test vrij 28.9%

Onderdrukking was wel te verwachten

Cholesterol ben ik van geschrokken al had ik het ook wel verwacht, wat denken jullie hierover?
Hdl: 9 mg/dl
Non hdl: 267 mg/dl
Triglyceriden: 168 mg/dl

Lever:
Sgot 69 u/l
Sgpt 75 u/l
Rest lever waarden binnen normale grenzen

Gw 501516 is goed voor je lipidenprofiel en ook om te cutten. Ik laat het in cycles altijd meelopen.
 
Gezien ik op 13 aug begonnen ben zit ik vandaag precies op het einde van week 5 van mijn kuur.

Sinds mijn bloedresultaat van woensdag heb ik even genomen om na te denken wat ik wil. Ik heb besloten om mijn kuur vandaag te beëindigen. In principe ging ik een wedstrijd doen in december mr dat wordt nu moeilijk gezien er een periode komt dat mijn eigen testosteron zich moet herstellen.

Ik heb nolvadex liggen en dat ga ik gebruiken als nakuur om mijn eigen testosteron te herstellen. Zal ik over een klein weekje mee beginnen (anavar hw tijd is 8u).

Ja, nakuur is nodig mijn testosteron heeft een serieuze deuk gekregen zoals blijkt uit mijn bloedresultaat. Mijn oestrogeen waarden zijn momenteel nog zeer laag daarom dat ik even wacht met nolva.

Over de resultaten kan ik niet klagen. Ik heb +- 4 kg vvm gewonnen terwijl mijn vet% +- 3% gedaald is. Heeft natuurlijk ook met mijn training en dieet te maken. Mr de anavar heeft zeker geholpen.

Probleem wat ik heb is dat ik mij te veel zorgen maak over bloedresultaten en gezondheid. Dat is ook de reden waarom ik zo lang natural getraint heb. Ik heb het nu even geprobeerd maar kuren is niet aan mij besteed daar ben ik nu wel achter.

Ik ga mijn logje hier mooi afmaken met over een tijdje weer bloedresultaten om het herstel van mijn eigen test waarden te tracken.

Enkele conclusies van mezelf, mssn handig voor mensen die hetzelfde overwegen te doen:
- anavar onderdrukt je eigen testosteron
- anavar heeft een duidelijke negatieve impakt op cholesterol.
- leverwaarden worden ook beïnvloed
- bloeddruk heb ik er niet van gehad
- je kan er wel iets van verwachten, resultaten zijn bevredigend maar je moet natuurlijk geen 10 kg spiermassa gaan verwachten
- je wordt er sterker van
 
slim dat je nu stop als je nu wilt gebruiken voor je wedstrijd.

echter zie ik het fenomeen "stoppen na bloedresultaten zien" vaker voorbij komen, terwijl ze zich niet beroerd voelen ofzo.
Dat je waarden fucked gingen zijn wist je toch op voorhand?
 
hoe lang en welke dosering ga je nolvadex gebruiken? Doe je daarna weer bloedtesten?
Succes iig!
 
hoe lang en welke dosering ga je nolvadex gebruiken? Doe je daarna weer bloedtesten?
Succes iig!

Ik ga 1 maand nolva nemen tenzij ik blurry vision of iets ervan moet krijgen dan stop ik en ga ik voor een natural test booster.

Protocol is 10/10/5/5

Ik ben nu een week ver op 10 mg. Sides voorlopig geen, hout vasthouden.

Ik laat sowieso weer bloed prikken dat zal zo rond de 20ste oktober zijn.

Stukje expliciete tekst over mijn genitaliën, als je er niet tegen kan niet meer verder lezen:

Gisteren en vanmorgen wakker geworden met morning wood dus dat stemt me tevreden. M'n ballen waren trouwens niet echt gekrompen mssn een beetje gestegen ze hingen niet echt laag meer. Ondertussen zijn die ook afgedaald en ik heb de indruk dat ze groter dan te voren waren nu mr dat kan door de Nolvadex zijn.
 
Ok, bloedresultaaten zijn binnen, niet echt om blij van te worden:
LH: 2.3 U/L
FSH: 2.2 U/L
Prolactine: 6.91 ug/l
Oestradiol: <5 ng/dl
Test: 57 ng/dl
Shbg: 6.9 nmol/l
Test vrij 28.9%

Onderdrukking was wel te verwachten

Cholesterol ben ik van geschrokken al had ik het ook wel verwacht, wat denken jullie hierover?
Hdl: 9 mg/dl
Non hdl: 267 mg/dl
Triglyceriden: 168 mg/dl

Lever:
Sgot 69 u/l
Sgpt 75 u/l
Rest lever waarden binnen normale grenzen

Je leverwaarden mogen gerust wat lager zijn, zelts tijdens anavar. Ik hou van anavar en heb er al heel wat van geslikt. Leverwaarden waren er nooit echt van gestegen.

Je cholesterol zou ik toch wel proberen te verlagen als je gezondheid op nr 1 staat. Hdl moet omhoog en non hdl en tri flink naar beneden. Is makkelijk te doen met supps en voeding. Als je wil weten hoe vraag je het maar. Idem voor lever.

Je LH staat wel laag, hoe oud ben je?

Geloof niet echt dat deze waarden een gevolg zijn van dat beetje anavar maar dat dit allemaal voor je kuur al zo was.
 
97 kg 12.9% vvm: 84.5 kg (off-season top, enkele maanden terug)
92 kg 10.1% vvm: 82.7 kg (24 juli)
---> 13 augustus: start anavar <---
91 kg 8.6% vvm: 83.2 kg (27 aug)
91 kg 6.9% vvm: 84.7 kg (10 sept)
--> 16 september: stop anavar <--
--> 17 september: start Nolvadex 10mg <--
89 kg 5.5% vvm: 84.1 kg (24 sept)

Zoals je kan zien weeg ik wat minder. Dit gewicht was ik zondag avond al kwijt 48 uur na ik gestopt ben met anavar. Ik ben op die 48u dubbel zo vaak als normaal gaan pissen. Is dus veel vocht, volgens mij wel intramusculair vocht hetgeen me die volle ronde look Gaf op anavar.
 
Laatst bewerkt:
Je leverwaarden mogen gerust wat lager zijn, zelts tijdens anavar. Ik hou van anavar en heb er al heel wat van geslikt. Leverwaarden waren er nooit echt van gestegen.

Je cholesterol zou ik toch wel proberen te verlagen als je gezondheid op nr 1 staat. Hdl moet omhoog en non hdl en tri flink naar beneden. Is makkelijk te doen met supps en voeding. Als je wil weten hoe vraag je het maar. Idem voor lever.

Je LH staat wel laag, hoe oud ben je?

Geloof niet echt dat deze waarden een gevolg zijn van dat beetje anavar maar dat dit allemaal voor je kuur al zo was.

Binnenkort wordt ik 32.

Waarde waren ervoor niet zo, ik heb ervoor ook bloed laten prikken staat eerder in dit topic. Ik heb gewoon het lichaam niet voor te kuren denk ik.
 
Binnenkort wordt ik 32.

Waarde waren ervoor niet zo, ik heb ervoor ook bloed laten prikken staat eerder in dit topic. Ik heb gewoon het lichaam niet voor te kuren denk ik.

Klopt, ben even gaan teruglezen en gevonden. Je prolactine was wel vrij hoog, ik begin al te panikeren bij 17.3 en jij had 18.8....

Als je 32 bent zoals mij moet je niet teveel wonderen verwachten ivm je eigen test.

Kuren is huren en wedstrijden doen kost je nu eenmaal een beetje van je gezondheid. Daar moeten we niet flauw over doen.
Mijn eigen testproductie ligt zo goed als plat maar daar heb ik voor gekozen en daar kan ik mee leven. Jij moet voor jezelf uitmaken wat jij doet met je lichaam, je hebt er maar 1.
 
97 kg 12.9% vvm: 84.5 kg (off-season top, enkele maanden terug)
92 kg 10.1% vvm: 82.7 kg (24 juli)
---> 13 augustus: start anavar <---
91 kg 8.6% vvm: 83.2 kg (27 aug)
91 kg 6.9% vvm: 84.7 kg (10 sept)
--> 16 september: stop anavar <--
--> 17 september: start Nolvadex 10mg <--
89 kg 5.5% vvm: 84.1 kg

Zoals je kan zien weeg ik wat minder. Dit gewicht was ik zondag avond al kwijt 48 uur na ik gestopt ben met anavar. Ik ben op die 48u dubbel zo vaak als normaal gaan pissen. Is dus veel vocht, volgens mij wel intramusculair vocht hetgeen me die volle ronde look Gaf op anavar.
Je hebt gecut van 10% naar 5.5% in een paar weken tijd en je vindt het gek dat je testosteron zo sterk onderdrukt is, zeker i.c.m. een dergelijk lage SHBG? Als ik cut naar 5% ben ik ook hypogonadaal.
 
Exact wat Galen zegt.

Daarnaast is verantwoord kuren slim maar je bent wel een beetje een hypochonder.

Wat betreft je onderdrukking: een maand nolva is waarschijnlijk schadelijker dan de var it self. Je bent hooguit primair onderdrukt zonder atrofie van je ballen. Herstelt vanzelf wel, chill down. Neem gember en koenjit voor extra stimulatie, beiden elimineren oestrogeen en stimuleren testosteron.

Over die onderdrukking: eet eens een zak drop zoethout met muntthee dan keldert je test spiegel ook, jouw redenatie volgen zou je dan ook kunnen nakuren :p.

Daarom ben ik van mening dat als je de darkside (kuren) ingaat dat het igg de schade waard is. Je hoeft niet gelijk aan een gram per week te zitten maar het lichaam kan echt wel wat hebben. Qua onderdrukking valt het na een eerste kuur gigantisch mee (zeker met deftige nakuur).

Kijk naar GW501516 aka cardarine voor het fixen van je lipidenprofiel, en het is goed om cutten ook. Btw waar kon je die anavar fake test ookal weer halen.

Ik bedoel het niet afzeikerig. Je hebt prima stats en daar heb ik respect voor. Waarschijnlijk omdat je goed je huiswerk gedaan hebt mbt voeding en trainen. Máár vergeet niet: teveel huiswerk is ook niet goed (opzoeken hoe gyno met var kan en dan via SGHB verlaging dat minder van je natuurlijke oestrogeen gekoppeld wordt... REALLY)

Succes and keep on going!
 
Ik zeg altijd: bij twijfel, bijvatte!

Maar goed hier gaat het rustig en gecontroleerd. Mooi resultaat!
 
Back
Naar boven