AndroidHealthClinic

Anavar Only kuur... Afkuren?????

altijd dat gezeik over nakuren, zelf al geregeld 20 jaar aan de snoepjes en geloof me, nolva, pregnyl etc, allemaal uitstel want je gaat (ieder verschillend) toch een tijd met een verlaagd libido rondlopen. nakuren is uitstel van en verder niks!

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 02:01 ----------

ooh ja vrienden, kwam hierover een mooi artikel tegen, klopt helemaal!
http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2003/onvruchtbaarheid

als je niet weet hoe je moet nakuren (2 weken nolva en pregnyl) of er niks van snapt kun je het idd beter niet doen. maar nakuren is alleen uitstellen? je snapt er werkelijk geen **** van.
als je er niks van weet ga dan lekker in de allerlei sectie posten.

altijd dat gezeik over nakuren, zelf al geregeld 20 jaar aan de snoepjes en geloof me, nolva, pregnyl etc, allemaal uitstel want je gaat (ieder verschillend) toch een tijd met een verlaagd libido rondlopen. nakuren is uitstel van en verder niks!

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 02:01 ----------

ooh ja vrienden, kwam hierover een mooi artikel tegen, klopt helemaal!
http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2003/onvruchtbaarheid

Ten 1te heeft het niks met uitstel maar met verbeterd/sneller herstel te maken. Dat het niet voor instant 100% herstel zorgt is geen reden om het dan niet te gebruiken.

Ten 2de blokkeren serms ook datgene waar ze oorspronkelijk voor bedoelt zijn.

Als je dan de beruchtste anti-AAS propagandasite gaat quoten als "mooi artikel" ben je aan het trollen vermoed ik.

OT: als je niet te groot wil worden en de stats hebt van mijn niet-trainende broer(die met een perfecte sixpack zit op minder dan 8%), moet je van de AAS afblijven.

Laatst bewerkt:
Ten 1te heeft het niks met uitstel maar met verbeterd/sneller herstel te maken. Dat het niet voor instant 100% herstel zorgt is geen reden om het dan niet te gebruiken.

Ten 2de blokkeren serms ook datgene waar ze oorspronkelijk voor bedoelt zijn.

Als je dan de beruchtste anti-AAS propagandasite gaat quoten als "mooi artikel" ben je aan het trollen vermoed ik.

OT: als je niet te groot wil worden en de stats hebt van mijn niet-trainende broer(die met een perfecte sixpack zit op minder dan 8%), moet je van de AAS afblijven.

Wat deze man zegt!
Het zou zonde zijn om alles plat te leggen met een anavar only waarvan jij maar 2 kilo van aan wil komen.
Van dat geld kan je beter een paar potten pinda kaas en nog harder gaan trainen. Er kan sws nog wel een kilo of 10 bij zonder een kuurtje! ;)

2 weken nakuur met nolva is voldoende, pak gewoon 6 weken anavar beginnend met 40mg en kijk hoe je reageert. Verhogen naar 50/60mg kan altijd nog :). En vergeet niet erg gezond te eten, dus lage inname verzadigd vet, eiwitten hoog en veel onverzadigde vetten. Anavar kan gaan spelen met je LDL/HDL en bloeddruk. Meidoorn helpt, net als taurine tegen mogelijke backpumps.

wrong topic

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik je topic even leen om een vraag te stellen.

Ben nu 1 week bezig met anavar 50mg/dag. Is het normaal dat ik nog niets voel of merk?

Is clomifen 50mg per dag gedurende 1 week goed als nakuur?

Heb maten die ook al anavar gedaan hebben en zij hebben nooit een nakuur genomen en hadden geen last. Heeft die clomifen bijwerkingen?

Lees je eigen eens in, in plaats van blindelings wat te doen.
50mg per dag is te weinig.
clomifen = clomid?

als je niet weet hoe je moet nakuren (2 weken nolva en pregnyl) of er niks van snapt kun je het idd beter niet doen. maar nakuren is alleen uitstellen? je snapt er werkelijk geen **** van.
als je er niks van weet ga dan lekker in de allerlei sectie posten.
Het is niet 100% uitstel, als je direct na je na kuur weer je waarden op meet zie je dat ook weer je eigen test aanmaak weer gedaald is, maar niet zo ver als geen nakuur nemen. hij heeft zeker ergens gelijk maar niet helemaal. Maar nakuur heeft zeker zin als opstarter.
Het zou mooi zijn dat er een pilletje bestaat die in eens je waarden 100% hersteld. Bij anavar only is pregnyl iig niet belangrijk. Nolvadex voor je hypofyse kan wel belangrijk zijn maar hoeft niet persé, daar voor moet je eerst je test waarden weten of het nodig is of niet.

Laatst bewerkt:
Wrong topic

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven