AndroidHealthClinic

Anavar only + Nolva

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperNova27

Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
78kg
Beste Leden,

Ik ben 27 Jaar, 1.82 lang en 78Kg. Vetpercentage weet ik niet.
Met een klein tussenstop in de winter train ik al 1,5 jaar.
Allemaal niet heel bijzonder ;) Vroeger trainde ik ook, maar niet zo serieus bezig als nu.

Nu heb ik besloten om een kuurtje Anavar te nemen. 6 weken lang 40mg per dag, 20mg in de morgen en 20mg in de avond. Wat ik hiermee wil bereiken is uiteraard wat spiermassa en kracht.
3KG Gewichtstoename, drogere lichaam en powerrrr :D

Moet ik nou nakuren met nolvadex? zo ja hoelang en hoeveel moet ik hiervan gaan gebruiken? De meningen zijn hierover volgens mij erg verdeeld. Ik was het niet van plan te nemen maar wil geen risico.

Als ik m heb en ik begin ermee maak ik een leuk logje incl fotolog :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe ziet je voedingsschema eruit? Anavar only ben ik zelf geen voorstander van.. als je er klaar voor bent zou ik gewoon beginnen met wat Test E op 250 tot 500mg EW.

Zou anavar op 60 mg/ed pakken

Anavar soieso op 60mg/dag en dan nog maar de vraag of je die 3kg gaint die je eist.
Alles moet dan PERFECT zijn voeding , trainingschema en rust.
Veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen gebruik gemaakt van een voedingsschema. Dat ga ik in combinatie gebruiken met anavar.
Reden dat ik voor anavar gekozen heb is omdat het 'mild' is. Ik wil geen ijsbeer worden. Ik heb momenteel een sportief lichaam met leuke vormpjes erin, maar ik wil het ff dikker hebben en dat zo snel mogelijk.
Ik moet even een kleine boost hebben en dat zie ik wel zitten met Anavar. Ik heb al genoeg gespendeerd aan natuurlijke producten.

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 11:49 ----------

Hmmmm ik lees vaker dat met voldoende krijgt met 40mg per dag?
Als ik aan de 60 zit, is het nodig om dat wel na te kuren? Zo ja met wat en hoe lang?

Een voeding schema laat ik ook opstellen, maar als iemand advies heeft, altijd welkom :)

Ga maar eerst een jaartje naturel aan de gang met een voedingsschema imho.

om nu te beginnen met kuren heeft geen zin als je nog nooit fatsoendelijk je met voeding hebt bezig gehouden.
En je hebt daarnaast ook de compleet verkeerde mentaliteit met "het moet ff sneller weet je"

Die 3kg (mocht je dat ff snel lukken) zullen dan ook weer ff even snel verdwijnen.

Ik ben al een jaar aan de gang, en eet ook goed.. Niet met schema maar ik eet goed..
Ik ben ook blij met de resultaten die ik de afgelopen 3 maanden met harde training heb bereikt. Met ff snel bedoel ik dat ik gewoon tussendoor een boost nodig heb / wil.
Ik zie mensen die 70 kilo wegen en binnen 2 maanden na een kuurtje dianabol zwaarder dan mij wegen die niet eens zo serieus als mij bezig zijn.

ik eis niet veel, vandaar Anavar. En dat ga ik doen ook, bedankt voor de waarschuwingen. nu ff weten te vinden.
Alleen mijn vraag is dus nog als ik 60mg p/d gebruik (3 in de morgen en 3 in de avond) 6 weken lang, is er dan een nakuur nodig?

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 15:18 ----------

40mg per dag 6 weken lang is geen nakuur benodigd heb ik begrepen..

Ik ben al een jaar aan de gang, en eet ook goed.. Niet met schema maar ik eet goed..

NEE SORRY JE EET NIET GOED.
Hoeveel kcal krijg je binnen?
Wat is de E/K/V verhouding?

haha het feit al dat je over resultaten "van 3 maanden" praat zegt al genoeg. Volgens mij besef je niet dat bodybuilding geen marathon is

Dankjewel, hier krijg ik dus alles behalve antwoord op mijn vraag..

antwoord krijg je zat..
de een zegt hoger doseren, de ander zegt niet doen.
oftewel, lees je goed in, zet voor jezelf een voedingsschemain elkaar, kijk naar verhouding tussen eiwit, koolhydraat en vetten, is dat goed, ga hier dan minimaal nog een half jaar mee aan de slag, en als je dan echt wat 'voller' wil zijn neem dan test e in combinatie met anavar.
daar zul je zoveel meer mee bereiken, en het zal je dan uiteindelijk NIET tegen vallen, wat die anavar only WEL gaat doen..

Je wilt dus anavar toepassen wegens het feit dat het super mild is... uhmz.....
niet doen, gezien je hier echt weinig mee vooruit komt, tenzij je t stackt met test/e o.i.d.

ga eerder voor winny voor hardere looks,

dianabol, tja dat is weer een heel andere verhaal dit is gewoon een vochtopslag pil..

antwoord krijg je zat..
de een zegt hoger doseren, de ander zegt niet doen.
oftewel, lees je goed in, zet voor jezelf een voedingsschemain elkaar, kijk naar verhouding tussen eiwit, koolhydraat en vetten, is dat goed, ga hier dan minimaal nog een half jaar mee aan de slag, en als je dan echt wat 'voller' wil zijn neem dan test e in combinatie met anavar.
daar zul je zoveel meer mee bereiken, en het zal je dan uiteindelijk NIET tegen vallen, wat die anavar only WEL gaat doen..

Hier heb ik meer aan :klink:

Anavar only is zo zonde. Je bent 'on' maar je kan al blij zijn met wat meer vasculariteit/afleining en heel mss kilo of 2-3. Als je echt orals only wil doen neem dan winstrol of dianabol (winstrol heeft mijn vookeur. Maar zoals zovelen zeggen:

1) Voedingsschema
2) Aanhouden schema en naturel progressie boeken
3) Vanaf je jezelf echt buff begint te vinden is het tijd voor een kuurtje

Nu, je wil dit natuurlijk niet horen dat begrijp ik. Ik kan je echter garanderen dat, als je nu begint met kuren en je voeding maar zus en zo is, dat je de gewonnen spiermassa (als het al iets is met anavar only) nooit gaat kunnen vasthouden. Je kent simpelweg niet genoeg af van het onderhouden van spiermassa dus alles wat je gaint tijdens een kuur blijft niet steken.

Doe vooral wat je zelf wel maar je bent gewaarschuwt :D. Kuren is allesbehalve een shortcut pakken, het is eerder een pad bewandelen waar je jezelf nog beter gaat moeten inzetten op gebied van rus/voeding/training, maar het is wel een pad dat mogelijks leidt tot zoveel meer dan de gemiddelde man voor mogelijk houdt. Succes!

was info voor mattie

Anavar only is zo zonde. Je bent 'on' maar je kan al blij zijn met wat meer vasculariteit/afleining en heel mss kilo of 2-3. Als je echt orals only wil doen neem dan winstrol of dianabol (winstrol heeft mijn vookeur. Maar zoals zovelen zeggen:

1) Voedingsschema
2) Aanhouden schema en naturel progressie boeken
3) Vanaf je jezelf echt buff begint te vinden is het tijd voor een kuurtje

Nu, je wil dit natuurlijk niet horen dat begrijp ik. Ik kan je echter garanderen dat, als je nu begint met kuren en je voeding maar zus en zo is, dat je de gewonnen spiermassa (als het al iets is met anavar only) nooit gaat kunnen vasthouden. Je kent simpelweg niet genoeg af van het onderhouden van spiermassa dus alles wat je gaint tijdens een kuur blijft niet steken.

Doe vooral wat je zelf wel maar je bent gewaarschuwt :D. Kuren is allesbehalve een shortcut pakken, het is eerder een pad bewandelen waar je jezelf nog beter gaat moeten inzetten op gebied van rus/voeding/training, maar het is wel een pad dat mogelijks leidt tot zoveel meer dan de gemiddelde man voor mogelijk houdt. Succes!

Er zijn toch lieve mensen aanwezig :D
hehehe.. bedankt voor je info, aan zuks heb ik meer aan.

Mijn verhaal is eigenlijk dat ik een klein tikje nodig heb. Als ik wat in gebruik neem zoals var ga ik ook tijdens en hopelijk ook daarna me aanhouden aan een voedingschema. Ik zie het gewoon als een stapje hoger dan de standaard supplementen en ik zal me zeker niet druk maken als ik de 2 a 3 kilo niet hebt bereikt.

Als ik deze zaak zo serieus als de meesten hier aanzie zou ik eerder gaan injecteren, aan dianabol begin ik niet. Dus als ik een stap hoger wil gaan dan anavar doe ik een test /o kuur.

Het is eerder voor mij ff kijken wat het doet, en wat ik ermee kan bereiken. en het enige wat ik wou weten is 6 weken lang 40mg per dag of dat voldoende zou zijn, nou ik hoor al 60mg dus het word 60mg per dag, en mijn 2e vraag waar ik nog steeds geen antwoord op heb is moet ik daarna nakuren en zo ja hoeveel moet ik daarvan gebruiken. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven