Fitness Seller

Anavar only + Nolva

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn toch lieve mensen aanwezig :D
hehehe.. bedankt voor je info, aan zuks heb ik meer aan.

Mijn verhaal is eigenlijk dat ik een klein tikje nodig heb. Als ik wat in gebruik neem zoals var ga ik ook tijdens en hopelijk ook daarna me aanhouden aan een voedingschema. Ik zie het gewoon als een stapje hoger dan de standaard supplementen en ik zal me zeker niet druk maken als ik de 2 a 3 kilo niet hebt bereikt.

Als ik deze zaak zo serieus als de meesten hier aanzie zou ik eerder gaan injecteren, aan dianabol begin ik niet. Dus als ik een stap hoger wil gaan dan anavar doe ik een test /o kuur.

Het is eerder voor mij ff kijken wat het doet, en wat ik ermee kan bereiken. en het enige wat ik wou weten is 6 weken lang 40mg per dag of dat voldoende zou zijn, nou ik hoor al 60mg dus het word 60mg per dag, en mijn 2e vraag waar ik nog steeds geen antwoord op heb is moet ik daarna nakuren en zo ja hoeveel moet ik daarvan gebruiken. :)

Om op je laatste vraag te antwoorden. Voor een anavar only zou ik persoonlijk niet nakuren maar ik weet niet of het wel is toegelaten dat ik je dat advies geef. Meningen zijn erg verdeeld wanneer het gaat over lichte kuurtjes zoals winny/diana/var. Je moet het zelf een beetje afwegen maar gezien dat anavar herstel niet echt zwaar is zie ik geen reden om 4 weken aan de nolva te gaan hangen. Vanaf je test e + var doet ga ik mee in het nolvadex verhaal maar voor een simpel var kuurtje zou ik het niet doen. Hoop dat je hier iets aan hebt ;).

Edit: als je toch wil nakuren zou ik 4 weken 20mg nolva per dag (na het onbijt bijvorbeeld)

Laatst bewerkt:
Ik ben ook blij met de resultaten die ik de afgelopen 3 maanden met harde training heb bereikt.

Wat zijn je bereikte resultaten dan in de afgelopen drie maandan?

Ik zie mensen die 70 kilo wegen en binnen 2 maanden na een kuurtje dianabol zwaarder dan mij wegen die niet eens zo serieus als mij bezig zijn.

Ken je ze persoonlijk dan? Want ik vindt niet dat het reeël is te zeggen dat ze niet serieus bezig zijn, gebasseerd op het uurtje dat jij ze in de sportschool ziet..

En je kan wel kijken naar andere, maar ieder lichaam verschilt. Je kan beter zorgen voor een goed voedingsschema en trainingsschema en je eigen zaken op orde hebben.

ik ga je logje wel even volgen, mocht je die gaan bijhouden

Anavar soieso op 60mg/dag en dan nog maar de vraag of je die 3kg gaint die je eist.
Alles moet dan PERFECT zijn voeding , trainingschema en rust.
Veel succes!
Dat zijn juist leuke gains en een goed begin voor een beginnende kuurder.
Ik vind het daarom niet zo gek als eerste kuurtje. Het is wel harde kwaliteits massa.

Om op je laatste vraag te antwoorden. Voor een anavar only zou ik persoonlijk niet nakuren maar ik weet niet of het wel is toegelaten dat ik je dat advies geef. Meningen zijn erg verdeeld wanneer het gaat over lichte kuurtjes zoals winny/diana/var. Je moet het zelf een beetje afwegen maar gezien dat anavar herstel niet echt zwaar is zie ik geen reden om 4 weken aan de nolva te gaan hangen. Vanaf je test e + var doet ga ik mee in het nolvadex verhaal maar voor een simpel var kuurtje zou ik het niet doen. Hoop dat je hier iets aan hebt ;).

Edit: als je toch wil nakuren zou ik 4 weken 20mg nolva per dag (na het onbijt bijvorbeeld)

Ik vind het onjuist dat je dianabol een licht kuurtje noemt.

@ TS: pak dan een pre workout booster ofzo als je alleen een beetje extra wil. Overgaan op betere voeding zal je meer boost geven dan een beetje anavar in je strot douwen. Beter eten komt ook nog eens ten goede van je gezondheid, anavar met evt nolva niet.

Doe dan op 70mg ED, kom je precies uit met 3 potjes.

Maar ik vind je stats k*t, maar dat heb je ongetwijfeld al genoeg gehoord in dit topic. :)

Doe dan op 70mg ED, kom je precies uit met 3 potjes.

Maar ik vind je stats k*t, maar dat heb je ongetwijfeld al genoeg gehoord in dit topic. :)

Vond het al zo lang duren...Normaal is dat een van de eerste opmerkingen heb ik inmiddels geleerd bij zulke stats...

Ik vind het onjuist dat je dianabol een licht kuurtje noemt.

@ TS: pak dan een pre workout booster ofzo als je alleen een beetje extra wil. Overgaan op betere voeding zal je meer boost geven dan een beetje anavar in je strot douwen. Beter eten komt ook nog eens ten goede van je gezondheid, anavar met evt nolva niet.

Misschien niet het gezondste maar op zich 6 weken on zijn lijkt mij voor een beginner minder 'intens' dan meteen 10-12 weken aan de test te gaan. Nuja ik wil dianabol ook helemaal niet verdedigen, is ook niet mijn favoriet ofzo. Maar de TS wil duidelijk orals gaan pakken en anavar only is IMO gewoon een verspilling :p.

• Topic Starter Topic Starter
De plannen: :)

Voedingschema
60mg anavar x 6 weken
20mg Nolva x 2 weken (zekerheid)
4x per week trainen

Misschien dat ik de eerste paar dagen 40mg neem om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert.
Ik hou zeker weten een logje bij en maak ook foto's om te kijken wat de vorderingen zijn.
Ik ben niet zo'n AAS mannetje maar dit wil ik gewoon meemaken. Mijn eisen zijn ook niet zo veel.
Ik post zodra ik de shizzle binnen heb :D

Als men tips heeft, altijd welkom.
Dat ik eerst door moet trainen met voedingschema, of eerst al het natuurlijke eruit moet persen en dan pas.. en dat ik ook nog andere dingen erbij moet gebruiken heb ik al genoeg gehoord :D

Ja mijn stats zijn k*t :D Maar ik wil ook geen kast worden en ik ben nu al lekker :p Strax meer..
Voor iedereen die nuttige info heeft gegeven, vriendelijk bedankt.. Is beter dan onwetend slikken ;)

Je weet dat AAS niks gaat doen zonder een degelijk voedingsschema en trainingsschema?

Heb je wel de comments gelezen?, je pakt een van de mildste aas die er is en dat wil je zelfs doen zonder dergelijk schema laat staan de kennis.

Prima slik wat je wilt, maar weet wel dat je er veel meer uit gaat halen als je voeding en training perfect zijn.

Yo, hoe is het bevallen?

haha en jij bent 2 jaar ouder met mindere stats..:rolleyes: wat maakt het uit?

ja maar 90% van de stats hier is toch verzonnen of overdreven dus dat zegt nou ook weer niet zoveel

p.s: Vraagje voor mezelf : Hoe lang zou het herstel ongeveer duren na 6 weken anavar 40mg p/d ?

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf Anavar 70mg 6 weken gedaan ben net 2 maandjes klaar heb niet na gekuurd.
heb 3 kilo overgehouden en ben 1,5%vet gezakt.
Ik vond een lekker kennismakings kuurtje en meer ook niet!
Wil je massa geen Anavar nemen maar gewoon test e only 250e5d!

Heb je test laten meten na de kiir ?

Ben ik de enige die het uitermate irritant vind dat er ipv advies geven vooral mensen afgezeken worden wanneer ze een normale vraag stellen?

Met vriendelijke groet,

Jerry

Ik vind et meer irritant dat ik weer een fokkin topic van een half jaar oud zit te lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven