Eattillyoudrop
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Er zijn toch lieve mensen aanwezig
hehehe.. bedankt voor je info, aan zuks heb ik meer aan.
Mijn verhaal is eigenlijk dat ik een klein tikje nodig heb. Als ik wat in gebruik neem zoals var ga ik ook tijdens en hopelijk ook daarna me aanhouden aan een voedingschema. Ik zie het gewoon als een stapje hoger dan de standaard supplementen en ik zal me zeker niet druk maken als ik de 2 a 3 kilo niet hebt bereikt.
Als ik deze zaak zo serieus als de meesten hier aanzie zou ik eerder gaan injecteren, aan dianabol begin ik niet. Dus als ik een stap hoger wil gaan dan anavar doe ik een test /o kuur.
Het is eerder voor mij ff kijken wat het doet, en wat ik ermee kan bereiken. en het enige wat ik wou weten is 6 weken lang 40mg per dag of dat voldoende zou zijn, nou ik hoor al 60mg dus het word 60mg per dag, en mijn 2e vraag waar ik nog steeds geen antwoord op heb is moet ik daarna nakuren en zo ja hoeveel moet ik daarvan gebruiken.![]()
Om op je laatste vraag te antwoorden. Voor een anavar only zou ik persoonlijk niet nakuren maar ik weet niet of het wel is toegelaten dat ik je dat advies geef. Meningen zijn erg verdeeld wanneer het gaat over lichte kuurtjes zoals winny/diana/var. Je moet het zelf een beetje afwegen maar gezien dat anavar herstel niet echt zwaar is zie ik geen reden om 4 weken aan de nolva te gaan hangen. Vanaf je test e + var doet ga ik mee in het nolvadex verhaal maar voor een simpel var kuurtje zou ik het niet doen. Hoop dat je hier iets aan hebt
.Edit: als je toch wil nakuren zou ik 4 weken 20mg nolva per dag (na het onbijt bijvorbeeld)
Laatst bewerkt:

.
wat maakt het uit?