Fitness Seller

Anavar Only

In de praktijk word het al veel gedaan in het circuit. Maar als je anavar neemt zit je toch in de cut dus nemen velen al standaard extra caffeine al dan niet via een fat burner dus of het echt een toevoeging is maakt nieteens uit.

Heb Oxandrolone binnen. Zijn 15 mg tabs, ik had eerder 10 mg tabs verwacht. Ik meen ergens op het forum een post van Cools gelezen te hebben ivm Oxandrolone. Het zou beter zijn drie maal daags in te nemen ipv tweemaal. Dus nu in mijn geval zou dat betekenen 3 X 15 mg / dag. Duur zou best 4 weken zijn, met na 3 maanden niets terug 4 weken. Iemand verstand van of de link ? Thanks.

P.s: beetje dom een weeral een nieuwe Oxandrolone topic aan te maken, vandaar deze kaping. ;)

Ik vrees alleen dat de 2e cyclus na 3maanden teleur gaat stellen... verwacht zeker niet de zelfde krachtwinst/progressie als bij de eerste cyclus..

Heb Oxandrolone binnen. Zijn 15 mg tabs, ik had eerder 10 mg tabs verwacht. Ik meen ergens op het forum een post van Cools gelezen te hebben ivm Oxandrolone. Het zou beter zijn drie maal daags in te nemen ipv tweemaal. Dus nu in mijn geval zou dat betekenen 3 X 15 mg / dag. Duur zou best 4 weken zijn, met na 3 maanden niets terug 4 weken. Iemand verstand van of de link ? Thanks.

P.s: beetje dom een weeral een nieuwe Oxandrolone topic aan te maken, vandaar deze kaping. ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabole-androgene-oestrogene-dilemma-310205/index20.html

Thanks Koreem ! ;)

Niets mis met var only, je moet het wel niet doen voor de gaine, maar als je mager bent en je wilt wat meer shredness is het zeker goed.
Ik doe proviron only wordt je nog eens lekker horny van :').

Gezien het binnenkwam aan 15 mg ipv 10 overweeg ik 4 weken aan 45 mg/dag (3 X 1 tab) ipv de 30 mg /dag. Zou het voldoende zijn na de 4 weken met een PCT-supplement & leversupp aan de slag te gaan ipv de veelvuldig aangeraden "echte" PCT (Nolva,...) ? Ter info ben 47 jaar.

sorry verkeerde reply ;)

Gezien het binnenkwam aan 15 mg ipv 10 overweeg ik 4 weken aan 45 mg/dag (3 X 1 tab) ipv de 30 mg /dag. Zou het voldoende zijn na de 4 weken met een PCT-supplement & leversupp aan de slag te gaan ipv de veelvuldig aangeraden "echte" PCT (Nolva,...) ? Ter info ben 47 jaar.
Wat een k*tkuur. Doe 500 mg testosteron of gewoon niet kuren. Daarnaast is anavar 45 mg alsnog veel te laag, doe dan 60-80 mg. Je bent nu met je hormonen aan het klooien voor bijna niks. En nee, als nakuur gebruik je altijd een SERM (nolvadex/clomid).

Terug
Naar boven