Waarom zou je gaan kuren(je lichaam onderdrukken)als je niet veel wilt aankomen.
Kuur goed of kuur gewoon niet.
Mijn eerste kuur van 500mg zou dus minder veilig zijn dan bv 4 var kuurtjes of 3 cools kuurtjes waarbij ik dus ook gewoon elke keer weer moet nakuren.
Denk dat het voor je lichaam niet fijn is om elke keer te schommelen met hornonen.
Als je die 10kg gains kent waarom zei je net dan dat iemand maximaal maar 5 kan pakken?
En daar heb je het iderdaad.
Ik praat over mensen die ambitie hebben om groot te worden en dat kan niet zonder aas.
Jij hebt het over jongens die hun naturel limiet willen halen zodat ze daarna niks inleveren.
Jongens die het dus niet eens nodig hebben.
Dat is veilig ja, jongens die het niet eens nodig hebben en ook nog een geduld hebben om wat groter te worden aan de aas zetten.
---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------
Topic is al goed verpest ondertussen.
Omdat er een verschil in onderdrukking en mogelijke schade aan de testes is. Dit is middel, dosis- en lengte afhankelijk.
Ja die 500mg test is minder veilig op bepaalde punten dan 4 var kuurtjes of 3 primo-test met genoeg rust tussen.
h**r hoger de hoeveelheid aan androgenen en oestrogeen, hoe hoger de onderdrukking en kans op celschade.
Nakuren is sommige vallen ook slechter dan de kuur zelf. Zeker met nolvadex. Bij var is geen nakuur nodig en test-primo een lichte dosis clomid voor beperkte tijd. Dit verminderd de kans op celschade door te laag oestrogeen.
Die schommelingen in hormonen zijn lager tov een kuur in hogere dosering met een langere nakuur. Veel lager.
Omdat die 10kg gains, 3kg vocht is, plus moet je het nog behouden. En het is een uitzondering. Gemiddeld ligt de winst lager op 5kg.
Ik praat over mensen die sneller vooruit willen op een veilige manier. Ipv 10 jaar te trainen om je limiet te bereiken. Ook wordt die limiet verlegt door het gebruik van aas. Dus je kan meer bereiken en overhouden dan zonder aas.
Daar gaat het toch om, bij iedereen, los van hoe groot je wil worden, het proces te versnellen

Iedereen.
Die jongens, niemand kan 2kg spiermassa op 4 weken opbouwen zonder aas.
---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------
Kan je dan niet zeggen dat als men het doel heeft de limiet te bereiken dat nog veiliger en gezonder kan met geduld ipv kuurtjes en als het doel hoger ligt je serieuzer moet kuren en niet kan stoppen...
Als je 10 a 15 jaar de tijd hebt. Plus die grens wordt verlegt door het gebruik van aas. Dus met bereik je meer en kan je meer overhouden dan zonder.
Meeste mensen gaan toch kuren dan, ik geef een veilig alternatief. Ik raad het allereerst trouwens altijd af. Ik ben geen voorstander van aas.
Die mensen die heel groot willen worden kunnen dan ook beter wachten tot ze hun natuurlijke limiet hebben bereikt?