AndroidHealthClinic

Anavar / Oxandrolone

Nee absoluut niet. Vetpercentage heb ik laten opmeten en was met 0.6% gezakt ---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ---------- Ik ga hier me zelf ook niet meer zitten verdedigen of goedpraten. Ik ben er super tevreden mee en als mensen dit niet willen geloven dan niet.
Nice, ben wel benieuwd hoe het er over een paar maanden voor staat.

Wat te doen: 1,80 nu 79 kg aan 18 %. Beginnen aan de Cools Anavar tip of eerst zakken in body-fat ? P.s: vorig jaar na cut 74 kg, maar vet zat toch nog op 14% Dus zakken in VVP is voor mij niet zo evident. (48 jaar)

Cools, weet jij dan ook welke de betere fabrikanten zijn van var?

Geen idee. Kan je best naar ervaringen bij mensen zien in topics en in de echt of nep sectie.

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Sorry gozer, ik kan er verder ook niks aan doen dat ik al van dat beetje Var 4.5 kg bijkom zonder me de pl**ris te moeten spuiten.

@Cools: in de zomer ga ik je voorstel Test/Primo eens uittesten.;)

Je bent gelukkig niet de enigste met goede ervaringen ;)

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Geldt dit ook als ik jaren eerder al een keer winny only op 50mg gedaan heb?

Hangt van je natuurlijke grens af (die nu al groter is door het kuren). Er is dus ook een aas grens waar je altijd naar terug zakt zonder aas.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Wat te doen: 1,80 nu 79 kg aan 18 %. Beginnen aan de Cools Anavar tip of eerst zakken in body-fat ? P.s: vorig jaar na cut 74 kg, maar vet zat toch nog op 14% Dus zakken in VVP is voor mij niet zo evident. (48 jaar)

Met huidplooimeter je vet% gemeten? Best zakken onder de 15% dan.

Maar je kan ook cutten op var. Voordeel is spierbehoud en mogelijk ook wat winst, dit is gemiddeld 1kg dan.

Op 150mg per dag doet het wel leuke dingen.
Zou het toch op minimaal 90mg elke dag pakken.

heb vroeger ook wel is 4kg gepakt met 4 weken var 40mg ed.
Allemaal spier zal het niet geweest zijn.

Dit is harstikke normaal man, sommigen zakken een paar procent en gainen ook nog 5 kg.
En dat met een vrouwenmiddel :o
Reageerde ik maar zo goed op var :(

Dat is niet het geval.

Het maximaal aan winst is 3kg spiermassa met var only op die dosering en lengte. Wat je dus overhoud na je kuur (maanden nadien).

Maar gemiddeld is het dus 2kg winst en mogelijk daling in vet%.

Dit vrouwenmiddel is vrij anabool dus en de resultaten zijn reëel.

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Op 150mg per dag doet het wel leuke dingen.
Zou het toch op minimaal 90mg elke dag pakken.

heb vroeger ook wel is 4kg gepakt met 4 weken var 40mg ed.
Allemaal spier zal het niet geweest zijn.

Wat was het dan? Vocht op var only is heel minimaal door ontbreken van de omzetting naar oestrogeen.

Vet lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat androgenen juist de vetverbranding stimuleren. Oestrogeen doet het omgekeerde.

Dat is niet het geval.

Het maximaal aan winst is 3kg spiermassa met var only op die dosering en lengte. Wat je dus overhoud na je kuur (maanden nadien).

Maar gemiddeld is het dus 2kg winst en mogelijk daling in vet%.

Dit vrouwenmiddel is vrij anabool dus en de resultaten zijn reëel.

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Wat was het dan? Vocht op var only is heel minimaal door ontbreken van de omzetting naar oestrogeen.

Vet lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat androgenen juist de vetverbranding stimuleren. Oestrogeen doet het omgekeerde.

Wat adviseer jij dan mbt kcal inname tijdens anavar'kuurtje'?

Wat was het dan? Vocht op var only is heel minimaal door ontbreken van de omzetting naar oestrogeen. Vet lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat androgenen juist de vetverbranding stimuleren. Oestrogeen doet het omgekeerde.
Glucose+vocht opslag in de spieren?

Glucose+vocht opslag in de spieren?

Dat is zeer beperkt bij niet aromatiserende aas. Max 1kg, daarom verlies je gemiddeld 0,5-1kg na je kuur.

Bij zwaardere kuren (met aromatiserende aas dan) is dit gemiddeld 3-4kg. Bij test-primo is dit 1-2kg.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Wat adviseer jij dan mbt kcal inname tijdens anavar'kuurtje'?

Onderhoud, dan verlies je 0,5-1% aan vet icm spierwinst natuurlijk.

Of boven onderhoud, blijf je zelfde vet% meestal met iets meer spierwinst.

Onder onderhoud is de winst minder, maar het vetverlies 1-2%.

Voor 2kg winst ga je toch niet je eigen productie onderdrukken..
Wie voor 2kg aas wilt gebruiken is gewoon dom.

Voor 2kg winst ga je toch niet je eigen productie onderdrukken..
Wie voor 2kg aas wilt gebruiken is gewoon dom.

Ah, dus 2kg spiermassa op 4 weken is niet voldoende? Ooit natuurlijk getraind?

Plus je eigen aanmaak wordt niet volledig onderdrukt op deze dosering gedurende 4 weken. Dus heropstart is snel.

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Cools zegt zelf ook dat hij niet met mensen werkt die groot willen worden. Dan is 2 kg wel veel natuurlijk.

Ik werk met mensen die veilig hun doelen willen bereiken en hier de tijd voor nemen.

Je zal op deze manier ook je natuurlijke grens bereiken en licht hierover door verandering van je lichaam.

Maar je zal altijd terug naar deze door aas veranderde grens zakken zonder aas. En wat je houd hangt van je eigen aanmaak af. Als je veel en lang kuurt zal die aanmaak na x aantal jaren niet zo geweldig meer zijn.

2kg op 4 weken aan spiermassa is voor iedereen veel. Misschien in de droomwereld niet. Hoeveel denk je gemiddeld uit een zware kuur te halen met alleen maar aas?

3kg is het gemiddeld van primo-test ter vergelijking. 4 a 5kg gemiddeld met een zwaardere kuur. Dus is die dosering en lengte niet een beetje uit verhouding met de winst?

Je kan niet zomaar zeggen dat iemand +/- zoveel kg pakt bij een kuur.
Sommige reageren veel beter dan anderen.
Plus dat iemand met degelijke stats op een "cools kuurtje" echt niet meer zou groeien.
Maar iemand zoals TS of een jongen die niet groot wilt worden daar nog wel op kunnen groeien.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Herhaal het gewoon nog eens.
Wie voor 2kg aas wilt gebruiken is gewoon dom!

Je kan niet zomaar zeggen dat iemand +/- zoveel kg pakt bij een kuur.
Sommige reageren veel beter dan anderen.
Plus dat iemand met degelijke stats op een "cools kuurtje" echt niet meer zou groeien.
Maar iemand zoals TS of een jongen die niet groot wilt worden daar nog wel op kunnen groeien.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Herhaal het gewoon nog eens.
Wie voor 2kg aas wilt gebruiken is gewoon dom!

Daarom zeg ik gemiddeld. Sommigen zitten er 1kg boven en anderen 1kg onder. Maar de meerderheid zit op 2 a 3kg.

Iemand met degelijke stats is een breed begrip. Als je boven je grens zit dan is je winst idd minder, maar verlies je uiteindelijk weer zonder aas. Genoeg voorbeelden van in deze wereld.

Resultaten spreken voor zich, de rest is ernaar raden. Resultaten van mensen staan in mijn topic en dat is duidelijk.

2kg op 4 weken orals, als je daar niet blij mee bent kan je beter stoppen met trainen. En primo-test (dus injects ter vergelijking) is 3kg gemiddeld. Of je inderdaad volsteken met aas om die 4 a 5 kg op 12-16 weken te bereiken, vreemd..

Kwam me eerste kuur toch echt 10kg aan in 10 weken.
En hield er 8 van over met zelfde bf.
Verder zeg je niks nieuws, iedereen weet wel dat als iemand die boven zijn natuurlijke grens stopt met aas hij massa gaat inleveren.
Degene stopt ook niet.
Sommige cruisen nog op meer dan jouw cools kuurtje.
Het onderwerp is dan ook heel wat anders.

Naar aas grijpen voor 2kg met slechte stats is gewoon dom.

Kwam me eerste kuur toch echt 10kg aan in 10 weken.
En hield er 8 van over met zelfde bf.
Verder zeg je niks nieuws, iedereen weet wel dat als iemand die boven zijn natuurlijke grens stopt met aas hij massa gaat inleveren.
Degene stopt ook niet.
Sommige cruisen nog op meer dan jouw cools kuurtje.
Het onderwerp is dan ook heel wat anders.

Naar aas grijpen voor 2kg met slechte stats is gewoon dom.

Ik zeg niet dat ik wat nieuws zeg, ik geef alleen maar een feit aan.

En die 10kg met 8kg over ken ik, heb het zelf meegemaakt in mijn verleden. Maar dat is maar een paar kuren en kon je ook bereiken met wat geduld en meerdere kleine kuurtjes.

Veiliger en gezonder.

En daar heb je het, degene stopt niet. Sommige mensen willen wel stoppen als hun doel bereikt is. Die kans geef ik hun.

Niet tevreden zijn met 2 kg op 4 weken = het leven in fabeltjesland waar er minimum 5kg per kuur moet bereikt worden wat de dosering of lengte van de kuur ook is.

Waarom zou je gaan kuren(je lichaam onderdrukken)als je niet veel wilt aankomen.
Kuur goed of kuur gewoon niet.

Mijn eerste kuur van 500mg zou dus minder veilig zijn dan bv 4 var kuurtjes of 3 cools kuurtjes waarbij ik dus ook gewoon elke keer weer moet nakuren.
Denk dat het voor je lichaam niet fijn is om elke keer te schommelen met hornonen.

Als je die 10kg gains kent waarom zei je net dan dat iemand maximaal maar 5 kan pakken?

En daar heb je het iderdaad.
Ik praat over mensen die ambitie hebben om groot te worden en dat kan niet zonder aas.
Jij hebt het over jongens die hun naturel limiet willen halen zodat ze daarna niks inleveren.
Jongens die het dus niet eens nodig hebben.
Dat is veilig ja, jongens die het niet eens nodig hebben en ook nog een geduld hebben om wat groter te worden aan de aas zetten.

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Topic is al goed verpest ondertussen.

Kan je dan niet zeggen dat als men het doel heeft de limiet te bereiken dat nog veiliger en gezonder kan met geduld ipv kuurtjes en als het doel hoger ligt je serieuzer moet kuren en niet kan stoppen...

Ben er ook helemaal klaar mee.
Cools jij bent de aas expert!
Je hebt helemaal gelijk, iedereen aan de 30mg var en 250mg test met 200mg primo.
Alleen maar topatleten in 2015 op alle podiums.

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Kan je dan niet zeggen dat als men het doel heeft de limiet te bereiken dat nog veiliger en gezonder kan met geduld ipv kuurtjes en als het doel hoger ligt je serieuzer moet kuren en niet kan stoppen...

Nee iedereen aan de var en cools kuurtjes :p

Waarom zou je gaan kuren(je lichaam onderdrukken)als je niet veel wilt aankomen.
Kuur goed of kuur gewoon niet.

Mijn eerste kuur van 500mg zou dus minder veilig zijn dan bv 4 var kuurtjes of 3 cools kuurtjes waarbij ik dus ook gewoon elke keer weer moet nakuren.
Denk dat het voor je lichaam niet fijn is om elke keer te schommelen met hornonen.

Als je die 10kg gains kent waarom zei je net dan dat iemand maximaal maar 5 kan pakken?

En daar heb je het iderdaad.
Ik praat over mensen die ambitie hebben om groot te worden en dat kan niet zonder aas.
Jij hebt het over jongens die hun naturel limiet willen halen zodat ze daarna niks inleveren.
Jongens die het dus niet eens nodig hebben.
Dat is veilig ja, jongens die het niet eens nodig hebben en ook nog een geduld hebben om wat groter te worden aan de aas zetten.

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Topic is al goed verpest ondertussen.

Omdat er een verschil in onderdrukking en mogelijke schade aan de testes is. Dit is middel, dosis- en lengte afhankelijk.

Ja die 500mg test is minder veilig op bepaalde punten dan 4 var kuurtjes of 3 primo-test met genoeg rust tussen.

h**r hoger de hoeveelheid aan androgenen en oestrogeen, hoe hoger de onderdrukking en kans op celschade.

Nakuren is sommige vallen ook slechter dan de kuur zelf. Zeker met nolvadex. Bij var is geen nakuur nodig en test-primo een lichte dosis clomid voor beperkte tijd. Dit verminderd de kans op celschade door te laag oestrogeen.

Die schommelingen in hormonen zijn lager tov een kuur in hogere dosering met een langere nakuur. Veel lager.

Omdat die 10kg gains, 3kg vocht is, plus moet je het nog behouden. En het is een uitzondering. Gemiddeld ligt de winst lager op 5kg.

Ik praat over mensen die sneller vooruit willen op een veilige manier. Ipv 10 jaar te trainen om je limiet te bereiken. Ook wordt die limiet verlegt door het gebruik van aas. Dus je kan meer bereiken en overhouden dan zonder aas.

Daar gaat het toch om, bij iedereen, los van hoe groot je wil worden, het proces te versnellen ;) Iedereen.

Die jongens, niemand kan 2kg spiermassa op 4 weken opbouwen zonder aas.

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Als je 10 a 15 jaar de tijd hebt. Plus die grens wordt verlegt door het gebruik van aas. Dus met bereik je meer en kan je meer overhouden dan zonder.

Meeste mensen gaan toch kuren dan, ik geef een veilig alternatief. Ik raad het allereerst trouwens altijd af. Ik ben geen voorstander van aas.

Die mensen die heel groot willen worden kunnen dan ook beter wachten tot ze hun natuurlijke limiet hebben bereikt?

Haha ja precies precies.

Terug
Naar boven