MuscleMeat

Anavar / Oxandrolone

Als je vet vrije massa aankomt betekent dat inderdaad dat je vetpercentage om laag gaat - maar dit betekent niet dat je daadwerkelijk vet verloren hebt.

Rekenkundig gezien klopt dat. Maar dat is niet wat hij bedoeld. Hij bedoeld het gemeten vet% dus het aantal millimeter dat gemeten is. En dat staat voor een bepaald %.

Als je vet vrije massa aankomt betekent dat inderdaad dat je vetpercentage om laag gaat - maar dit betekent niet dat je daadwerkelijk vet verloren hebt.

Nee, dat klopt niet. Als je met een huidplooimeter (correcte manier) je vet% meet hangt het resultaat alleen af van hoeveel vet je verliest.

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Rekenkundig gezien klopt dat. Maar dat is niet wat hij bedoeld. Hij bedoeld het gemeten vet% dus het aantal millimeter dat gemeten is. En dat staat voor een bepaald %.

Dit

En als je nu, zoals ikzelf, tijdens een cutpoging blijft zakken in gewicht maar het vetpercentage niet echt evenredig daalt. Vorig jaar bv tot 74 kg gegaan, redelijk kracht & spier ingeboet en vet niet lager dan 15% gekregen. (meting electronisch in sportschool) Zou de 30 mg Oxandrolone kunnen helpen tijdens de cut dit jaar wat (meer) spier te behouden en wat (meer) vet te verliezen ? Voor 1,80 en stevig gebouwd is 74 kg zeker toch laag genoeg. Zou liever niet lager dan 75 à 76 kg gaan.....

En als je nu, zoals ikzelf, tijdens een cutpoging blijft zakken in gewicht maar het vetpercentage niet echt evenredig daalt. Vorig jaar bv tot 74 kg gegaan, redelijk kracht & spier ingeboet en vet niet lager dan 15% gekregen. (meting electronisch in sportschool) Zou de 30 mg Oxandrolone kunnen helpen tijdens de cut dit jaar wat (meer) spier te behouden en wat (meer) vet te verliezen ? Voor 1,80 en stevig gebouwd is 74 kg zeker toch laag genoeg. Zou liever niet lager dan 75 à 76 kg gaan.....

Het zal zeker iets helpen tov zonder Anavar. Maar zal ook van je dieet afhangen. Dus hoog in de eiwitten blijven, krachttraining en cardio.

Die electronische meting van je sportschool kan er enorm naast zitten door het vochtgehalte in je lichaam.

Met 180 74kg @ 15% zou ik zeggen dat je makkelijk veel betere resultaten kunt halen door de basis van kcal en progressieve krachttraining beter te beheren, wat ook belangrijk zal zijn bij kuren/behouden en anders maar zonde is van je geld en gezondheid.

Het antwoord op je vraag is ja, als je die basis correct aanpakt helpt het.

---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:27 ----------

Cools..Je hoeft jezelf niet te verdedigen man. Als men een bepaalde winst niet wil geloven zul je dit toch nooit kunnen aantonen. Andersom echter is hetzelfde van toepassing. Als men zich vol test pompt en er 13 kg van aankomt kan er ook gesteld worden dat het vocht is. Bewijs maar dat het niet zo is. Dit blijft een eeuwige discussie op deze manier. Je kunt er pas achter komen als je het zelf geprobeerd hebt. Ik heb jouw kuurtjes ook gedaan en bij klopte alles wat je stelde. Bij andere mensen werkt het misschien weer anders, beter of slechter. Mijn mening is: laat elkaar in je waarde. Als je bewust kilo's erbij verzint is dit ziek. Andere mensen beschuldigen hiervan is nog zieker
Ik wil trouwens ook niet zeggen dat men kilo's verzint, maar wel m'n mening geven erover. Ik zie mogelijkheden voor nuance van resultaten waar mensen rekening mee kunnen houden, that's all.

Hetzelfde als studies een beetje kritisch bekijken en niet zomaar conclusies over exacte kilo's spiermassa/vet aannemen zonder dexascans etc.

Ik vertrouw Cools wel op z'n advies en transparatie over dit onderwerp.

Terug
Naar boven