Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools merkt dat BigCat er niet meer is en verder niemand zin heeft om onzinnige discussies aan te gaan en meteen komt er weer een hoop troep uit. Bah. Out.
En dat zou nu niet zijn?Toen de Anavar nog 100% echt was en niet ondergedoseerd?
Cools merkt dat BigCat er niet meer is en verder niemand zin heeft om onzinnige discussies aan te gaan en meteen komt er weer een hoop troep uit. Bah. Out.
Ik heb Van Galen nog niet gezien in dit topic? Ben wel benieuwd naar zijn input.
Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om gebruikers ervaringen.
Ik denk wel dat Anavar goed kan werken mits goed gedoseerd en afhankelijk van de kuur verleden. Jet middel heeft zijn anabole werking immers al aangetoond. Hoe hoog doseren, dat is de vraag. En je moet er ook de juiste verwachtingen bij hebben.
Toen tientallen jaren Anavar op de markt kwam gingen de mannen er ook op. Toen de Anavar nog 100% echt was en niet ondergedoseerd?
Gebruikerservaringen op fora zijn ook twijfelachtig. Als je ziet dat sommige figuren hier 9 kg op een beetje Winny claimen en 18 kg op wat Test.. Het zal best kunnen maar dan heb je ook nog nooit een hap gegeten of een dumbell gelift en dan ben je dan opeens gaan doen toen je begon met kuren. Leuk hoor, maar aan dat soort ervaringen heb je geen ene fl**ker daar de meeste toch niet zo zullen beginnen. En dat soort stats hebben de meeste waar Cools mee werkt ook en dan zul je vast goed gainen op 30 mg Var.
Het is dat ik zelf niet tegen orals kan anders had ik 4 weken 30 mg Var only gerund en er een log van bijgehouden.
Gebruikerservaringen op fora zijn ook twijfelachtig. Als je ziet dat sommige figuren hier 9 kg op een beetje Winny claimen en 18 kg op wat Test.. Het zal best kunnen maar dan heb je ook nog nooit een hap gegeten of een dumbell gelift en dan ben je dan opeens gaan doen toen je begon met kuren. Leuk hoor, maar aan dat soort ervaringen heb je geen ene fl**ker daar de meeste toch niet zo zullen beginnen. En dat soort stats hebben de meeste waar Cools mee werkt ook en dan zul je vast goed gainen op 30 mg Var.
Het is dat ik zelf niet tegen orals kan anders had ik 4 weken 30 mg Var only gerund en er een log van bijgehouden.
Voor mij was Var 30 mg de allereerste keer. ik eet altijd op onderhoud, met de Var dus ook. Ik let altijd op mijn voeding en train al vele jaren lang naturel. dus voor mij gaat jouw theorie niet op.
Mijn lichaamsgewicht bij aanvang was 94.3 kg nu dus 98. 8 kg met een verlies van 0.6% BF
Nu jij...
---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------
Maar zoals gezegd ga ik hier niet inhoudelijk meer op reageren. Als men het niet gelooft dan maar niet.
Voor mij was Var 30 mg de allereerste keer. ik eet altijd op onderhoud, met de Var dus ook. Ik let altijd op mijn voeding en train al vele jaren lang naturel. dus voor mij gaat jouw theorie niet op.
Mijn lichaamsgewicht bij aanvang was 94.3 kg nu dus 98. 8 kg met een verlies van 0.6% BF
Nu jij...
---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------
Maar zoals gezegd ga ik hier niet inhoudelijk meer op reageren. Als men het niet gelooft dan maar niet.
Mike zegt net al, iedereen kan wel gains gaan claimen.
Net zoals jou...
Sommige beweren ook 15 kg aan te komen door dbol.
En gozer net alsof je je bf op 0,1% precies kan meten.
Mike zegt net al, iedereen kan wel gains gaan claimen.
Net zoals jou...
Sommige beweren ook 15 kg aan te komen door dbol.
En gozer net alsof je je bf op 0,1% precies kan meten.
Cools, ik heb inmiddels 2keer het 250-200 test-primo kuurtje gedaan, waarbij ik de tweede keer proviron erbij gepakt heb om gyno tegen te gaan wat ik tijdens de eerst kuur kreeg (had toen al geswitched naar 200-250).
Heb met de laatste kuur 2kg gepakt en 1% vet verloren.
Langere wil ik ook niet doen, 1x eerder gedaan met test/mast maar daar merkte ik ook na 8 weken geen vooruitgang meer behalve vocht vasthouden.
@cools
Ik heb ook je kuurtje geprobeerd als eerste keer in me leven. Voordat ik eraan begon ben ik eerst flink gaan cutten van 15% naar circa 10%vet. Ik woog 82 kg toen ik de cut starte, mijn lengte 1'78 m. Train al ruim 12 jaar maar nooit serieuz op voeding gelet. Het laatste jaar wel maar geen significante gains vandaar dat ik es jou kuurtje wilde proberen.
Het resultaat mag er zijn ik ging van 74 naar 82 kg.
De nakuur is nu een week afgelopen hierin ben ik circa 0,5 kg afgevallen, weeg nu dus nog 81,5 kg
Ben wel direct na de kuur gestart met creatine....dus er zal nog een gedeelte vocht zijn.
Ik sta nog steed op circa 10% vet.
Over 3 maanden zal ik nog een update geven hoe ik er dan bij sta.
Hallo cools,
Ik zou je nog op de hoogte brengen van wat ik 3 maanden later heb over gehouden aan jou kuurtje. Ik begon op een gewicht van 74 kg ( kwam wel uit er n diepe cut fase ) ik groeide naar 81,5 na de nakuur. Momenteel weeg ik nog steeds rond de 81,5 vet zelfde gebleven. Buikplooi is exact gelijk gebleven.
Ik ben dus zeer tevreden als eerste kuurtje.
Thanks,
Ger
Mannen,
Op advies van Cools volgende kuur gedaan de afgelopen 6 weken.
- test E 250 mg ew.
- Anavar 20 mg ed.
over 4 dagen begint nakuur met nolva
gestart op 78 kg bij 1,70 met vp 11.
Zit nu na 6e week op 87kg bij 12%.
Sides: sneller zweten, enorme pomp onderrug, en erg geil.
postieve effecten: gainz,kracht,pomp,lekker gevoel.
ga nu eerst 2 a 3 maanden off om te zien wat er van over blijft doel is om in de off periode vp te gaan verlagen voor de volgende kuur.
Dan zal ik een soortgelijke kuur gaan proberen met test e 250/prim0 200 mg voor weer 6 weken.
ben benieuwd naar de netto winst over 2 maanden.
vooralsnog ben ik erg te spreken over deze manier van kuren.
helemaal geen vervelende sides en knallen als een beest!
@Cools:
Na exact 33 dagen ( bijna 5 weken) lang 30 mg anavar te hebben genomen:
-4.5 kg aangekomen
-Vet percentage grotendeels hetzelfde gebleven, mischien zelfs ietsjes droger
-Meer vorm in borst.rug en schouders vooral in de schouders goede vooruitgang te noteren
nu afwachten over 2 maanden, hoe het dan is...
Hopelijk val ik niet veel terug☻
Thx
P
Maar dat geld natuurlijk voor alle kuurresultaten.Ik verdedig mezelf niet. Ik doe dit eerder om de negatieve invloed te beperken op een andere mening.
Op deze manier wil ik mensen de keuze geven. Mensen zijn heel beïnvloedbaar en zouden dan eerder luisteren naar de massa.
Ik geef ook altijd aan probeer het eerst, meer en langer kan nog altijd.
Nee absoluut niet. Vetpercentage heb ik laten opmeten en was met 0.6% gezakt ---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ---------- Ik ga hier me zelf ook niet meer zitten verdedigen of goedpraten. Ik ben er super tevreden mee en als mensen dit niet willen geloven dan niet.