AndroidHealthClinic

Anavar / Oxandrolone

Cools merkt dat BigCat er niet meer is en verder niemand zin heeft om onzinnige discussies aan te gaan en meteen komt er weer een hoop troep uit. Bah. Out.

Cools merkt dat BigCat er niet meer is en verder niemand zin heeft om onzinnige discussies aan te gaan en meteen komt er weer een hoop troep uit. Bah. Out.

Ik heb Van Galen nog niet gezien in dit topic? Ben wel benieuwd naar zijn input.

Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om gebruikers ervaringen.

Ik denk wel dat Anavar goed kan werken mits goed gedoseerd en afhankelijk van de kuur verleden. Jet middel heeft zijn anabole werking immers al aangetoond. Hoe hoog doseren, dat is de vraag. En je moet er ook de juiste verwachtingen bij hebben.

Toen tientallen jaren Anavar op de markt kwam gingen de mannen er ook op. Toen de Anavar nog 100% echt was en niet ondergedoseerd?

Dat weten we nooit zeker bij de UG labs. Ook gezien het relatief groot prijsverschil tussen UG en HG Anavar.

De originele tabs waren 2,5mg omdat het Mg voor Mg best krachtig spul is. Vroeger werd er 10-15 Mg gebruikt voor Anavar. Tegenwoordig zit dit een stuk hoger tot 80-100 Mg (zie UK en USA forums)

Heeft daar niets mee te maken wie wel of niet hier op het forum is.

Ik onderbouw mijn mening met resultaten van gebruikers op dit forum zoals je kan zien in mijn topic.

En dit komt toevallig overeen met wat ik voorheen verkondigde. Niet meer of minder.

Het zou onzinnig zijn om als een papegaai hetzelfde als iedereen te verkondigen zonder echt na te denken. Deed ik vroeger ook.

Dat jij niet tevreden bent met 2kg spiermassa op 4 weken is jou spijtige zaak.

Laatst bewerkt:
Ik heb Van Galen nog niet gezien in dit topic? Ben wel benieuwd naar zijn input.

Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om gebruikers ervaringen.

Ik denk wel dat Anavar goed kan werken mits goed gedoseerd en afhankelijk van de kuur verleden. Jet middel heeft zijn anabole werking immers al aangetoond. Hoe hoog doseren, dat is de vraag. En je moet er ook de juiste verwachtingen bij hebben.

Toen tientallen jaren Anavar op de markt kwam gingen de mannen er ook op. Toen de Anavar nog 100% echt was en niet ondergedoseerd?

Gebruikerservaringen op fora zijn ook twijfelachtig. Als je ziet dat sommige figuren hier 9 kg op een beetje Winny claimen en 18 kg op wat Test.. Het zal best kunnen maar dan heb je ook nog nooit een hap gegeten of een dumbell gelift en dan ben je dan opeens gaan doen toen je begon met kuren. Leuk hoor, maar aan dat soort ervaringen heb je geen ene fl**ker daar de meeste toch niet zo zullen beginnen. En dat soort stats hebben de meeste waar Cools mee werkt ook en dan zul je vast goed gainen op 30 mg Var.

Het is dat ik zelf niet tegen orals kan anders had ik 4 weken 30 mg Var only gerund en er een log van bijgehouden.

Gebruikerservaringen op fora zijn ook twijfelachtig. Als je ziet dat sommige figuren hier 9 kg op een beetje Winny claimen en 18 kg op wat Test.. Het zal best kunnen maar dan heb je ook nog nooit een hap gegeten of een dumbell gelift en dan ben je dan opeens gaan doen toen je begon met kuren. Leuk hoor, maar aan dat soort ervaringen heb je geen ene fl**ker daar de meeste toch niet zo zullen beginnen. En dat soort stats hebben de meeste waar Cools mee werkt ook en dan zul je vast goed gainen op 30 mg Var.

Het is dat ik zelf niet tegen orals kan anders had ik 4 weken 30 mg Var only gerund en er een log van bijgehouden.

Voor mij was Var 30 mg de allereerste keer. ik eet altijd op onderhoud, met de Var dus ook. Ik let altijd op mijn voeding en train al vele jaren lang naturel. dus voor mij gaat jouw theorie niet op.
Mijn lichaamsgewicht bij aanvang was 94.3 kg nu dus 98. 8 kg met een verlies van 0.6% BF
Nu jij...

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Maar zoals gezegd ga ik hier niet inhoudelijk meer op reageren. Als men het niet gelooft dan maar niet.

Nog nooit gehoord van 9kg op winny en 18kg op test. beetje overdreven niet?

En gebruikerservaringen gaat het nu net om? Meeste mensen hebben alleen maar profijt om een slechte ervaring te posten in mijn topic, maar tot nu toe alleen maar positief.

Komt nog eens overeen met mijn eigen testen in het verleden de resultaten en bevindingen via medisch onderzoek.

Er zijn dan ook mensen met verschillende stats en ervaring die het getest hebben. Zal nog eens een mooi overzicht maken van alle resultaten van dbb leden en mijn eigen testen ernaast leggen.

Voor mij was Var 30 mg de allereerste keer. ik eet altijd op onderhoud, met de Var dus ook. Ik let altijd op mijn voeding en train al vele jaren lang naturel. dus voor mij gaat jouw theorie niet op.

Mijn lichaamsgewicht bij aanvang was 94.3 kg nu dus 98. 8 kg met een verlies van 0.6% BF

Nu jij...

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Maar zoals gezegd ga ik hier niet inhoudelijk meer op reageren. Als men het niet gelooft dan maar niet.

Mike zegt net al, iedereen kan wel gains gaan claimen.
Net zoals jou...
Sommige beweren ook 15 kg aan te komen door dbol.

En gozer net alsof je je bf op 0,1% precies kan meten.

Nu jij...

En dit.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Net zoals jou...

Niemand claimt dit hier en ook nog niet gezien. Dus bull.

Je kan je bf op 0,5% verschil berekenen ja via huidplooimeting. Is niet per % die berekening.

ajb
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/laag-vetpercentage-gevaarlijk-292332/#post6313139

Berekening en tabellen staan er in.

Als je evenveel ecto's hebt van 70 kg die 6 kg aankomen als jongens met degelijke stats die helemaal niks aankomen.
Kom je nog gemiddeld op 3kg.
Helaas hebben jongens die serius met de sport bezig zijn om zo groot mogelijk te worden hier niks aan.
Denk dat een beetje var voor 4 weken meer iets is voor een fitness forum.
Dit is en blijft een bodybuildforum.

Net zoals jou...

Zoals gezegd ga ik dus hierop niet meer reageren.

Zo
Cools, ik heb inmiddels 2keer het 250-200 test-primo kuurtje gedaan, waarbij ik de tweede keer proviron erbij gepakt heb om gyno tegen te gaan wat ik tijdens de eerst kuur kreeg (had toen al geswitched naar 200-250).

Heb met de laatste kuur 2kg gepakt en 1% vet verloren.

Langere wil ik ook niet doen, 1x eerder gedaan met test/mast maar daar merkte ik ook na 8 weken geen vooruitgang meer behalve vocht vasthouden.

@cools

Ik heb ook je kuurtje geprobeerd als eerste keer in me leven. Voordat ik eraan begon ben ik eerst flink gaan cutten van 15% naar circa 10%vet. Ik woog 82 kg toen ik de cut starte, mijn lengte 1'78 m. Train al ruim 12 jaar maar nooit serieuz op voeding gelet. Het laatste jaar wel maar geen significante gains vandaar dat ik es jou kuurtje wilde proberen.

Het resultaat mag er zijn ik ging van 74 naar 82 kg.
De nakuur is nu een week afgelopen hierin ben ik circa 0,5 kg afgevallen, weeg nu dus nog 81,5 kg
Ben wel direct na de kuur gestart met creatine....dus er zal nog een gedeelte vocht zijn.
Ik sta nog steed op circa 10% vet.

Over 3 maanden zal ik nog een update geven hoe ik er dan bij sta.

Hallo cools,

Ik zou je nog op de hoogte brengen van wat ik 3 maanden later heb over gehouden aan jou kuurtje. Ik begon op een gewicht van 74 kg ( kwam wel uit er n diepe cut fase ) ik groeide naar 81,5 na de nakuur. Momenteel weeg ik nog steeds rond de 81,5 vet zelfde gebleven. Buikplooi is exact gelijk gebleven.
Ik ben dus zeer tevreden als eerste kuurtje.

Thanks,

Ger

Mannen,

Op advies van Cools volgende kuur gedaan de afgelopen 6 weken.
- test E 250 mg ew.
- Anavar 20 mg ed.

over 4 dagen begint nakuur met nolva
gestart op 78 kg bij 1,70 met vp 11.
Zit nu na 6e week op 87kg bij 12%.
Sides: sneller zweten, enorme pomp onderrug, en erg geil.
postieve effecten: gainz,kracht,pomp,lekker gevoel.

ga nu eerst 2 a 3 maanden off om te zien wat er van over blijft doel is om in de off periode vp te gaan verlagen voor de volgende kuur.
Dan zal ik een soortgelijke kuur gaan proberen met test e 250/prim0 200 mg voor weer 6 weken.
ben benieuwd naar de netto winst over 2 maanden.
vooralsnog ben ik erg te spreken over deze manier van kuren.
helemaal geen vervelende sides en knallen als een beest!

@Cools:

Na exact 33 dagen ( bijna 5 weken) lang 30 mg anavar te hebben genomen:

-4.5 kg aangekomen
-Vet percentage grotendeels hetzelfde gebleven, mischien zelfs ietsjes droger
-Meer vorm in borst.rug en schouders vooral in de schouders goede vooruitgang te noteren

nu afwachten over 2 maanden, hoe het dan is...

Hopelijk val ik niet veel terug☻

Thx

P

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Oude resultaten

Resultaten test e 250mg – primo 200mg kuur (6weken, nakuur 10dagen clomid op 50mg)

+Hope2again:-Start 85kg op 13%

-Einde 88,3 op 11% (na nakuur)

-Winst 5kg (spreken over pure spiermassa dan)

+SHaDoWLanDZ: -Start 103,4kg op 23%

-Einde 106,2kg op 22%

-Winst 4kg

+CobyBE:-Start 91,5kg op 19,8%

-Einde 93kg op 17,81% (6weken)

-Winst 3,5kg

+Gebruikuur:-Start 80kg op 11,9%

-Einde ?-week 5: 86kg op 13% (voorlopige winst 5kg)

+Annoniem 1:-Start 80,5kg op 16%

-Einde 84,8 op 15%

-Winst 5kg

+Annoniem 2:-Start 93kg op 15%

-Einde 92kg op 11%

-Winst 3kg

+Annoniem 3:-Start 90,5 kg op 11%

-Einde 93,5 kg op 11%

-4weken na nakuur 93 kg op 11%

-Winst 2,5kg

Andere kuren:

+Annoniem 4 (test e 250 mg-anavar 30mg/dag): -Resultaat 4,5kg winst en daling van 1%

En hier eigen testen dan.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ogene-dilemma-310205/index20.html#post7478462

Dem results

Tsja vetpercentage 1-2% misschatten/meten en je hebt het al over kilo's vet, dan nog vocht en glucosevoorraden bijvullen na een cut en je pakt er ook alweer kilo's bij. Ik kan ook in een dag 6kg gainen zonder kuur en zeggen dat vet ongeveer gelijk is ;) Maar dat geld natuurlijk voor alle kuurresultaten.

Vet% schattingen zou ik gewoon niet omrekenen naar kilo's gained. Fijn voor een gevoelsmatige beoordeling of de kuur positief was, dat wel.

2-3kg overhouden geloof ik wel, en bijna op je limiet zou dat anders 2-3 jaar constante progressie gekost kunnen hebben dus dat is gewoon mooi.

Welk kuurtje had Ome Ger? Dat staat er niet bij.

Cools..Je hoeft jezelf niet te verdedigen man. Als men een bepaalde winst niet wil geloven zul je dit toch nooit kunnen aantonen. Andersom echter is hetzelfde van toepassing. Als men zich vol test pompt en er 13 kg van aankomt kan er ook gesteld worden dat het vocht is. Bewijs maar dat het niet zo is. Dit blijft een eeuwige discussie op deze manier. Je kunt er pas achter komen als je het zelf geprobeerd hebt. Ik heb jouw kuurtjes ook gedaan en bij klopte alles wat je stelde. Bij andere mensen werkt het misschien weer anders, beter of slechter.

Mijn mening is: laat elkaar in je waarde.
Als je bewust kilo's erbij verzint is dit ziek.
Andere mensen beschuldigen hiervan is nog zieker

Ik verdedig mezelf niet. Ik doe dit eerder om de negatieve invloed te beperken op een andere mening.

Op deze manier wil ik mensen de keuze geven. Mensen zijn heel beïnvloedbaar en zouden dan eerder luisteren naar de massa.

Ik geef ook altijd aan probeer het eerst, meer en langer kan nog altijd.

Ik verdedig mezelf niet. Ik doe dit eerder om de negatieve invloed te beperken op een andere mening.

Op deze manier wil ik mensen de keuze geven. Mensen zijn heel beïnvloedbaar en zouden dan eerder luisteren naar de massa.

Ik geef ook altijd aan probeer het eerst, meer en langer kan nog altijd.

Nice

Nee absoluut niet. Vetpercentage heb ik laten opmeten en was met 0.6% gezakt ---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ---------- Ik ga hier me zelf ook niet meer zitten verdedigen of goedpraten. Ik ben er super tevreden mee en als mensen dit niet willen geloven dan niet.

Als je vet vrije massa aankomt betekent dat inderdaad dat je vetpercentage om laag gaat - maar dit betekent niet dat je daadwerkelijk vet verloren hebt.

Terug
Naar boven