XXL Nutrition

Anavar

swiss

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal, ben al een tijdje op dit forum en ben sinds kort maar eens lid geworden, goed forum lof aan alle serieuze lui hier. Keep it up. Nu effe mijn vraag zit op het moment in mijn tweede cycle ziet er als volgt uit
1-8 deca 400 mg/wk
1-8 sust 500 mg/wk
1-6 d-bol 30mg/wk
1-8 proviron 10mg pd
Lengte 1.75 en 84kg.
Heb nog 2 weken te gaan maar will een cutting cycle plannen met var (en dieet natuurlijk) vraag: moet ik minimaal 8 weken wachten voor de var in een cycle te gooien onder de term time on=time off ? ??? jullie mening hierover ?

ik zou die Anavar er gewoon achteraan plakken, Anavar onderdrukt de eigen testosteron aanmaak niet. Begin na de d-bol met anavar, ik zou tijdens de gehele kuur wel 1 gram mariadistel per dag er bij pakken om de lever te helpen.

hardgainers zei:
ik zou die Anavar er gewoon achteraan plakken, Anavar onderdrukt de eigen testosteron aanmaak niet. Begin na de d-bol met anavar, ik zou tijdens de gehele kuur wel 1 gram mariadistel per dag er bij pakken om de lever te helpen.

Alle AS hebben invloed op je eigen test aanmaak dus ook anavar....veel studies bewijzen het ook...ga er dus maar niet van uit en mariadistel is niet voldoende

4cc

En ik mis ook een nakuur met clomid of nolvadex.
zou ik zeker doen!!
Voor die enkele euro's meer.
Greetz Jeof

• Topic Starter Topic Starter
Staat er niet bij maar ik heb een nakuur met clomid, no worries bro. :)

swiss zei:
Hallo allemaal, ben al een tijdje op dit forum en ben sinds kort maar eens lid geworden, goed forum lof aan alle serieuze lui hier. Keep it up. Nu effe mijn vraag zit op het moment in mijn tweede cycle ziet er als volgt uit
1-8 deca 400 mg/wk
1-8 sust 500 mg/wk
1-6 d-bol 30mg/wk
1-8 proviron 10mg pd
Lengte 1.75 en 84kg.
Heb nog 2 weken te gaan maar will een cutting cycle plannen met var (en dieet natuurlijk) vraag: moet ik minimaal 8 weken wachten voor de var in een cycle te gooien onder de term time on=time off ? ??? jullie mening hierover ?
Beetje verkeert begonnen met je kuur zo.
Dan had je hele andere spullen moeten nemen.
Je heb 3 middelen die veel vocht en eventueel vet aanslaan en proviron voor de gyno en voor het vocht tegen te gaan maar dat zal niet genoeg zijn.Het beste is voor je lichaam om een tijdje te laten herstellen.
Maar je kan ook anavar er achter aan gooien maar dan hoef je ook niet je nakuur niet te doen.

Zou als ik jou was deze reis maar overslaan en de volgende keer een goeie cut kuur nemen met en goed dieet.

Of een lange kuur plannen,dat is ook een optie dat je langszaam je spullen omdraait naar spullen die geen vocht vast houden en waar je hard en droog van wordt.

Maar dat moet je wel van tevoren plannen en niet zomaar achter een kuur aan plakken.

Wat moet je eigenlijk met 10mg proviron? De aanbevolen dosering in de handleiding is 3 x 25mg per dag en dan werkt het naar mijn idee nog steeds minimaal. Ik voel me tenminste veel beter/droger van 20mg nolvadex (veel oestrogenen = stress bij mij).
En om je lever nu meteen nog even te bombarderen met anavar lijkt mij een beetje riskant. Vaak kan het best hoor, als je naar andere ervaringen kijkt, maar daar zou ik persoonlijk nog minimaal 2 weken mee wachten.

ik d8 dat anavar juist veilig voor de lever was, daarmee bedoel ik niet belastend voor de lever

misschien òff topic, maar hoeveel ben je bijgekomen.
ik vind het wel raar dat je dan eerst sus en dboll neemt als je toch droger wil worden.
Dan had je toch beter winstrol of test prop kunnen nemen volgens mij.
Het lijkt me nu wel mogelijk om de anavar er direct na te nemen om er toch nog droger uit te komen

• Topic Starter Topic Starter
ben van 73 naar 84kg gegaan in de twee maanden dat ik deze kuur doe, maar eerlijk gezegd had ik niet gedacht zoveel vocht vast te houden merk het vooral in het gezicht, toch een beetje onderschat maar goed...zal er toch de nodige kg's aan over te houden, zie dat wel na een cutting dieet. volgende kuur zal waarschijnlijk idd test prop of winny worden aldoende leert men......de proviron is trouwens 25mg per tabl. zit dus op 50mg pd, foutje mij kant :nut:

lunatic zei:
Wat moet je eigenlijk met 10mg proviron? De aanbevolen dosering in de handleiding is 3 x 25mg per dag en dan werkt het naar mijn idee nog steeds minimaal. Ik voel me tenminste veel beter/droger van 20mg nolvadex (veel oestrogenen = stress bij mij).
En om je lever nu meteen nog even te bombarderen met anavar lijkt mij een beetje riskant. Vaak kan het best hoor, als je naar andere ervaringen kijkt, maar daar zou ik persoonlijk nog minimaal 2 weken mee wachten.

Klopt.
Bij mijn laatste kuur nam ik zelfs 150 mg per dag zonder daar echt veel van te merken. Verschilt waarschijnlijk van persoon tot persoon.

In ieder geval zijn er hier nog steeds mensen die denken dat enzymblokkers als Proviron en Winstrol helpen tegen gyno van Deca. Is niet zo. Alleen Nolva helpt.

Terug
Naar boven