Fitness Seller

Ander voedsel

X time

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
81kg
Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 1 maand begonnen met bulken, ik weeg nu 73 kg en ben 1.76 lang.
Mijn vraag luid, kan iemand mij vertellen wat ik als alternatief voedsel kan eten voor hieronder beschreven bulkschema

s`morgens 50 gr bambix met 55 gr wey perfection daarbij 600 ml water, dit gaat behoorlijk moeilijk me strort in:(

rond 10.30 u. 2 snee bruinbrood met 60 gr. kipfile of ham ( geen volkoren want dat krijg ik echt niet weg)

S`middags 3 snee bruinbrood pindkaas, daarna kwark met 28 gr. whey perfection banaan ( maar banaan is geen probleem)

S`avonds 18.00 u, rijst of macaroni met kipfile ( dit begint ook al redelijk te vervelen)

voor slapen kwark met 28 gr. whey perfection en ananas

Ik wil wel even vertellen dat ik qua vis alleen maar lekkerbek lus of kippeling voor de rest lust ik echt geen vis.

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk kan zijn mij hiermee te helpen

aangezien je (maar) 73 kg weegt en in de bulk zit zou ik varieren. pak gewoon lekker melk bij je ontbijt en probeer een andere smaak shake.
een broodje gezond is snel gemaakt met kipfilet, augurk, sla en komkommer.

genoeg maaltijden toch.. aardappelen, pasta, rijst, etc

Doe lekker pindakaas én kipfilet op een boterham
Ham is lekker met mosterd erop ;)
Ik denk dat je te weinig vetten en teveel eiwitten eet met dit schema, maar dat zul je zelf even na moeten rekenen;)

IIFYM ftw.

Altijd zo ingewikkeld doen met rijst enzo, gaaaaap.
Beetje volkoren brood, brinta/havermout, melk, eieren, noten, fruit en wat groentes bij het avondeten, en je komt er ook wel hoor.

Probeer voedsel te vinden dat je lekker vindt en eet dat. Anders raak je snel je motivatie kwijt.

ga inderdaad met iifym werken, genoeg koolhydraatbronnen naast bambix. lijkt me erg smerig water/whey/bambix dus stop met jezelf te kwellen, nergens voor nodig ;)

Misschien de bambix vervangen door Brinta, dacht altijd dat bambix voor kleine peuters en kinderen was :D

Terug
Naar boven