MuscleMeat

Kom niet aan

Bezoekers in dit topic

fitnessbart

Cool Novice
Lid geworden
15 mei 2015
Berichten
100
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
75kg
hallo,

ik ben inmiddels weer een maand aan het sporten maar ik wil maar niks aankomen,
ik ben nu 1.78 75kilo met 13%.

ik was tijdje terug 80kilo en had gecut naar 72 had bijna al me massa behouden, maar tijden mijn vakantie was motivatie beetje weg en kon ook niet goed eten dus is alles beetje verwaterd.

-------------------------------------------------------------
Maaltijd 1: 07:00

3x omega 3 capsule

20g whey

1 banaan

20g rozijnen

75g havermout

300ml halfvolle melk

(kcal 600, E37, K83, v13)


Maaltijd 2: 10:00

4 snee volkoren brood

50g kipfilet

200ml halfvolle melk

19g pindakaas

(kcal 600, E42, k68, V18)


Maaltijd 3: 12:30

500g magere kwark

20g walnoten (ongeveer 8 walnoot partjes)

(Kcal 400, E48, K22, V13)



Maaltijd 4 (Avond eten)

65g ongekookt afgewogen (en daarna gekookte) rijst OF 260gram aardappels

150g groenten (ui, prei, broccoli, paprika, etc).

150g kipfilet/biefstuk/varkenshaas/vis (rauw afgewogen).

8g olijfolie.

(kcal 500, E42, K60, V10)



Maaltijd 5(direct na het trainen):
25g whey
200 ml halfvolle melk
Banaan
1 snee volkoren brood (banaan op brood).

(kcal 400)




Maaltijd 6: 1 uur na het trainen

Omelet van 3 hele eieren

100g groenten (champignon, ui, tomaat, etc)

4 snee volkoren brood

(Kcal: 600, E36, K68, V18)


Maaltijd 7: 22:30

65g ongekookt afgewogen (en daarna gekookte) rijst

150g groenten (ui, prei, broccoli, paprika, courgette, etc).

150g kipfilet/biefstuk (rauw afgewogen).

8g olijfolie (voor bakken van kip met groenten).

(kcal 500, E42, K60, V10)

TOTAAL 3600kcal.

-----------------------------------------------------------------------------

Maar schommel dus al 3 weken op 75kilo en dat is erg frustrerend, ik heb deze week mijn kcal omhoog gegooid 350kcal

1 snee volkoren boterhammen
200ml halfvolle melk
2plakjes kipfile op brood

Dus zit nu totaal op 3950kcal, en dat lijkt me al aan de hoge kant.
ook lijkt het alsof me pens steeds vetter word, maar dat lijkt me theoretisch gezien niet mogelijk aangezien de weegschaal verders niks hoger aangeeft.

Kracht blijft ook gelijk.

Ik volg een ub/lb schema.

Wie kan me helpen?
 
Zo door blijven gaan en volgende week nog eens kijken of je bent aangekomen of niet, je eet al meer kcal.
Je kunt ook eens alles goed afwegen en checken op de verpakking of alles wel klopt. Wellicht zit daar een foutje.

1 snee volkoren boterhammen 80 kcal
200ml halfvolle melk 90 kcal
2plakjes kipfile op brood 30 kcal

Jij zegt dat je 350 kcal erbij hebt gedaan, maar dit is opgeteld 200 kcal. Hier zit je dus al 150 kcal naast, vandaar de suggestie om de rest van je voeding echt na te kijken.
 
Je hebt gelijk, bedoelde 400ml.

200ml bij me shake vanochten en 200ml in de middag. dus dat is bijna 300. zit er alsnog dan wat langs.

ik zal het nog even aankijken,

ik twijfel of mijn vrije test wel goed is ook, alleen dan zal ik met cutten niet me massa hebben behouden toch?

Wat ook vreemd is dat ik tijdens het cutten met incline dumbell press echt flink vooruit ben gegaan in kracht, shoulder press ook. nu zit ik weer op de kracht van voor het cutten, zelfs wat lager.
iemand daar een verklaring voor?
 
Hallo.

Ik ben inmiddels paar maanden verder en kcal alweer 150 omhoog geschroefd, zit nu over de 4000kcal met een gewicht van 75. Dus ben niks meer aangekomen.

Iemand hier een verklaring voor? Zo gaat de lol er wel vanaf moet ik zeggen.
Douw me elke dag stampes vol zonder resultaat.
 
Maak eens een nieuw en duidelijk bestand met al je macros uitgeschreven, dan kunnen we helpen.
 
Hoe lang zit je al op die 4000 cals?

Als je er nog niet lang op zit op die 4000 zou ik nog even verder doen hiermee.Hoeveel cals zit je nu boven je onderhoud?
 
Ik.zit nu 700kcal boven onderhoud ongeveer. Dus lijkt me meer als voldoende.

Ik zal.vnv even even nieuw bestandje maken.
 
Ik.zit nu 700kcal boven onderhoud ongeveer. Dus lijkt me meer als voldoende.

Ik zal.vnv even even nieuw bestandje maken.
Je zit niet 700 kcal boven onderhoud, anders kwam je wel aan. Je hebt of je onderhoud fout berekend of je schema klopt niet qua macro's.

Eventueel nog wat vloeibare kcal toevoegen zoals chocomel.
 
Ja daarom heb ik deze topic geopend, als ik aankwam hoefde ik ook geen topic te openen.

Ik zat hiervoor op bijna 3900 kcal voor 3 maanden.

Ik weeg 75 met 12-13 procent bf. Dus dan is 4000kcal zowiezo al.hoog. ik post vnv me voeding schema wel eens.
 
Je zit niet 700 kcal boven onderhoud, anders kwam je wel aan. Je hebt of je onderhoud fout berekend of je schema klopt niet qua macro's.

Eventueel nog wat vloeibare kcal toevoegen zoals chocomel.

Of de halfvolle melk vervangen door volle melk.Zo verhoog je je cals ook een beetje zonder dat je meer moet naar binnen werken.

Mct olie in de shakes.

Maar in princiepe is niet bijkomen niet genoeg eten.

Om hoe laat ga je slapen?is die maaltijd om 22u30 je laatste maal voor het slapen gaan?
 
Laatst bewerkt:
Laatste maaltijd is inderdaad om half 11.

Krijg al het eten anders niet weg.

Bedankt voor alle reacties al!
 
Je hebt gelijk, bedoelde 400ml.

200ml bij me shake vanochten en 200ml in de middag. dus dat is bijna 300. zit er alsnog dan wat langs.

ik zal het nog even aankijken,

ik twijfel of mijn vrije test wel goed is ook, alleen dan zal ik met cutten niet me massa hebben behouden toch?

Wat ook vreemd is dat ik tijdens het cutten met incline dumbell press echt flink vooruit ben gegaan in kracht, shoulder press ook. nu zit ik weer op de kracht van voor het cutten, zelfs wat lager.
iemand daar een verklaring voor?

Ik squatte ook een pr in de cut
 
Ja dacht dat je tijdens cutten niet kon gainen. Maar ben in kracht flink vooruit gaan. Schoulder press en incline bench press flink op vooruit gegaan.

En nu aan t bulken en groei niks meer haha
 
Je bent net een maand weer aan het sporten. Ik vind het niet zo gek dat je nog niets bent aangekomen, sorry.
 
Wie zegt dat ik een maand bezig ben?
 
hallo,

ik ben inmiddels weer een maand aan het sporten maar ik wil maar niks aankomen,
ik ben nu 1.78 75kilo met 13%.

ik was tijdje terug 80kilo en had gecut naar 72 had bijna al me massa behouden, maar tijden mijn vakantie was motivatie beetje weg en kon ook niet goed eten dus is alles beetje verwaterd.
Wie kan me helpen?

Jij zelf.
 
Ja kan niet geloven dat ik te weinig eet, hoeveel kcal zit jij? En wat is je gewicht?

Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Woensdag: rust
Donderdag: benen
Vrijdag: schouders triceps

Heb op dit schema eerst goed gegaind.
Ik heb ook ub/lb schema gedaan maar door 2x per week benen word ik niet blij van en word ik gedemotiveerd.

Ik zit zelf te denken aan een niet goede stofwisseling ofzo? Dat alles niet goed opgenomen word.
Of praat ik poep?:p
 
Back
Naar boven