MuscleMeat

andreas munzer laatse cycle

klopt sowieso geen **** van die lijst.. slaat nergens op.
en 'maar' 20iu insuline per dag? wat een grap..

Is dikke BS.

is niks bullshit aan , de originele papieren met zijn trainingsschema en zijn kuurschema opstaan,zijn terug te vinden opt internet .

Ja en het komt overeen met wat er in '95 in de s&f werd gepubliceerd. Vind het toch erg hoge doseringen allemaal maar er zullen best figuren bij zijn die dat doen. Overgins komt dat gelijktijdig falen van organen bij zijn dood natuurlijk niet door de steroiden maar mogelijk door diuretica.

Het verhaal was volgens mij dat hij zich nooit mocht laten onderzoeken.
In vliegtuig kreeg hij pijn, maar duurde 20 uur voordat ie lande.
Gewoon geen off season, gruwelijke shape

vind het wel vreemd dat hij aan 20iu hgh zat en toch niet die bloated look heeft gelijk veel bodybuilders nu hebben .
En zijn fysiek was niet groter dan die van Arnold en die zou nooit geen hgh gebruikt gehad hebben ??

Die lijst klopt niet is al een paar keer door experts bekeken en als deze lijst zou kloppen dan zou dat genoeg zijn geweest om de levers van 20 pro's te slopen.

Laatst bewerkt:
geloof er geen drol van. 20iu slin per dag? veel te weinig voor iemand van zijn size

Ronnie gebruikte 40-60 (ook maar gehoord:p)

geloof er geen drol van. 20iu slin per dag? veel te weinig voor iemand van zijn size

wat zeg jij nu? Arnold gebruikte geen slin en was 2keer zo groot als munzer.
En 20iu slin plus 20 iu hgh is zowiezo niet weinig, wat noem jij dan wel een gebruikelijke dosis :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 17:11 ----------

nogmaals ,de lijst is echt, het originele papier waarop alles vermeld staat,kan je terugvinden opt net. Heb geen zin om het te zoeken maar kijk maar eens met google ofzo.
Daar staat precies op geschreven door hem wat hij gebruikte en welk trainingsschema hij volgde toen.

Is dit om te bridgen tussen zijn echte kuurtjes want dit ziet er uit als kinderspel.

wat zeg jij nu? Arnold gebruikte geen slin en was 2keer zo groot als munzer.
En 20iu slin plus 20 iu hgh is zowiezo niet weinig, wat noem jij dan wel een gebruikelijke dosis :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 17:11 ----------

nogmaals ,de lijst is echt, het originele papier waarop alles vermeld staat,kan je terugvinden opt net. Heb geen zin om het te zoeken maar kijk maar eens met google ofzo.
Daar staat precies op geschreven door hem wat hij gebruikte en welk trainingsschema hij volgde toen.

ken BEGINNERS die 10iu post wo nemen.. waar praten we over:roflol:
ga even inlezen wat megadoses hg op lange termijn doet met je, en waarom insuline noodzakelijk is op dat niveau

Laatst bewerkt:
ken BEGINNERS die 10iu post wo nemen.. waar praten we over:roflol:
ga even inlezen wat megadoses hg op lange termijn doet met je, en waarom insuline noodzakelijk is op dat niveau

ja ,maar is het nodig om zoveel te gebruiken?
Nogmaals ,Arnold gebruikte geen hgh en geen slin en was stuk groter dan munzer.

• Like
Waarderingen: kix
ja ,maar is het nodig om zoveel te gebruiken?
Nogmaals ,Arnold gebruikte geen hgh en geen slin en was stuk groter dan munzer.

volgens mij komt arnold niet eens in de buurt van munzer hoor...plus munzer staat ook net even ietsiepietsie droger dan arnold.

volgens mij komt arnold niet eens in de buurt van munzer hoor...plus munzer staat ook net even ietsiepietsie droger dan arnold.

kijk dan maar eens naar de stats van hun twee op google , dan zal je vlug zien wie groter was . Munzer was idd wel droger maar daar gaat het nu even niet over.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 21:29 ----------

Arnold zijn borstomvang was bijna het dubbele van munzer de zijne.

kijk dan maar eens naar de stats van hun twee op google , dan zal je vlug zien wie groter was . Munzer was idd wel droger maar daar gaat het nu even niet over.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 21:29 ----------

Arnold zijn borstomvang was bijna het dubbele van munzer de zijne.

ff snel gegoogled maar kom op dit uit.

munzer weight 238, arms 21 en chest 58
arnold weight 235, arms 22 en chest 57
en volgens mij was arnold ook wel stukje langer als ik me niet vergis.
arnold was huge in zijn tijd en blijft een baas maar munzer was wel ff ander niveau.

vooral benen scheelt het een hoop denk ik.

Die hoeveelheden worden tegenwoordig door jongens als Phil Heath/Cutler en eerder Coleman toch ook gebruikt?

500mg TestE per dag hmmmm

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 18:47 ----------

Volgens internet geruchten pakt de Pool Pudwiakovski (zoiets) 5 gr test en 2 gr Deca per week....

Die hoeveelheden worden tegenwoordig door jongens als Phil Heath/Cutler en eerder Coleman toch ook gebruikt?

500mg TestE per dag hmmmm

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 18:47 ----------

Volgens internet geruchten pakt de Pool Pudwiakovski (zoiets) 5 gr test en 2 gr Deca per week....

Je denkt toch niet echt dat ze dat gaan vertellen? En zoals je al aangeeft geruchten, iedereen kan iets op het internet zetten.

Terug
Naar boven