MuscleMeat

Androgel (en andere gels/pleisters)

• Topic Starter Topic Starter
als je wil weten of het onderdrukt, moet je het een tijdje gebruiken en ondertussen je bloed laten testen en zien of er LF-HSH geproduceerd wordt. ieder mens is verschillend. ik zie maar één reden waarom dat als je 1 zakje androgel smeert, je boeltje niet platligt. Als je 's morgens smeert, heb je tegen de avond weer een normaal testosteronlevel en zou het kunnen dat je lichaam tegen 's nachts weer testosteron produceert. ik weet niet of dit klopt maar dat zou wel is kunnen. Ik dacht toch dat tegen de ochtend het lichaam het meeste testosteron aanmaakt.

Dat is ook wat ik heb begrepen. Ook tremendes (de gel guru van het forum zo heb ik inmiddels vernomen :p ) beweert dat het niet onderdrukkend werkt om bovenstaande reden. Men zou dus in theorie deze gels kunnen beschouwen als ultieme ondersteuning om testlevels op maximaal - gezond - niveau te brengen..

Dat is ook wat ik heb begrepen. Ook tremendes (de gel guru van het forum zo heb ik inmiddels vernomen :p ) beweert dat het niet onderdrukkend werkt om bovenstaande reden. Men zou dus in theorie deze gels kunnen beschouwen als ultieme ondersteuning om testlevels op maximaal - gezond - niveau te brengen..
't is maar een logische redenering van mij. ik veronderstel dat dit ook niet meer zo zal zijn als je een hoge dosis smeert. die gels dienen om je testlevels op een maximaal gezond niveau te brengen. maar dan spreekt men over 1 of 2 sachets (androgel, androtiv of juiste dosis testflow) 's morgens. het enigste wat je kan doen is na twee,drie maanden gebruik je verschillende waardes laten meten. en als je stuurhormonen niet platliggen, weet je of je eigen lichaam nog testosteron produceert.

En skydirk, al begonnen met smeren? en benieuwd. Zelf wil ik ook beginnen.

instyle9 bedoel je ;)

waar androgel,testgel kopen??

ben hier nieuw,maar vraag me af of iemand weet waar ik androgel kan krijgen behalve bij dokteronline.nl. Bij deze laatste heeft een arts het afgekeurd.Helaas.

ja heb ervaring mee...vroeger androgel voor een jaar gebruikt 2 zajes per dag...

Geloof me, als je testosteronniveau zo laag is als dat van mij op het moment dan helpen die zakjes wel degelijk, en niet een klein beetje. Dus niets psychisch....

ben hier nieuw,maar vraag me af of iemand weet waar ik androgel kan krijgen behalve bij dokteronline.nl. Bij deze laatste heeft een arts het afgekeurd.Helaas.

koop dan androtiv. is ook veel beter dan vroeger omdat de formule sinds een jaar veranderd is zodat het veel beter opgenomen wordt. koop je drie sachets, krijg je een vierde gratis en dikwijls zijn er promoties. leveren ook snel. is te koop bij www.anastore.com
dokteronline zijn dieven. verkopen veel te duur. androtiv is goedkoper dan androgel.

ik smeer ook terug androgel, waar is eigenlijk de beste plaats om te smeren? volgens de bijsluiter mag je niet op je borst smeren maar in topics lees ik van wel

Is de beste opname niet op de binnenkant van de onderarmen omdat daar de huid het dunst is? ik dacht dit ergens gelezen te hebben.

Op een bijsluiter stond er dat je het op de achterkant van je schouders, rug moest doen...

voel mij toch al wat beter, had wel de eerste dagen last van hoofdpijn. voorlopig hou ik het op 1 zakje per dag. heb nog voor bijna 3 maand liggen

Heeft er iemand een update met betrekking tot resultaten tot nu toe?

nevermind.

Laatst bewerkt:
zoekfunctie > testgel > trende heeft een hele log (2 zelfs)

succes.

Thnx, is was al op de hoogte van de log van Tremendes. Ik hoor alleen wisselende verhalen hierover.

De ene keer is 2x pompen al genoeg en dan andere keer is dat minimaal 6x..
(is natuurlijk ook afhankelijk van je doelen)

Ik heb zelf trendflow gel gebruikt resultaat k*t zonder van je geld ik smeerde 3ml per dag das is 580 mg pw wat ze beweren,je libido gaat omhoog klop maar net niet genoeg voor spieropbouw het is bedoelt voor 50+.
Als je wat wilt gaan gebruiken zou je toch moeten prikken succes.....

Terug
Naar boven