AndroidHealthClinic

Anekdotes

Wist je dat het mannelijk geslachtshormoon testosteron stijgt als er een vrouw in de buurt is. En dan maakt het niet eens uit dat ze aantrekkelijk dan onaantrekkelijk is voor de man.:)

China heeft veel meer inwoners dan dat er werkelijk op de officiële cijfers staat. Denk vooral aan het 1 kind beleid.

enne voordat je bijdehande commentje plaats kijk hier maar naar.
2:10

http://www.youtube.com/watch?v=v5QLZ4oj_6A

Oh een youtube deskundige deze 18 jarige mocromontana.

Anyway, China kan natuurlijk beschikken over enorme aantallen manschappen maar op dit moment hebben ze relatief gezien een groot gebrek aan slagkracht als het gaat om uitrusting en militaire technologie. Chinese wapenarsenaal is heel matig, focus ligt daar dan ook nog helemaal niet op. Mensen die er wel verstand van hebben verwachten wel dat dit de komende 50 jaar gaat veranderen aangezien China meer invloed wil gaan uitoefenen in de Atlantic. Aantal manschappen zeggen niets meer in deze tijd van massadestructie, wat wel van belang is dat China waarschijnlijk minder last heeft van 'homefront' reacties bij een groot conflict alhoewel je je dit ook kan afvragen of dat wel zo is, volgens mij is de situatie daar niet zo heel stabiel als het doet lijken. Die Chinezen doen niet voor niets zo huiverig als het gaat om internet en andere externe media. Maar goed, dit is nogal vooruit lopen op zaken die totaal niet van toepassing zijn mijnerzijds.

Overigens denk ik niet dat die illegale kinderen in China nu zo'n belangrijke factor zijn in militaire slagkracht, denk je dat echt? Het is namelijk nogal lastig om illegalen op te roepen, vooral in een land waar je keihard wordt gestraft voor dergelijke praktijken.

Laatst bewerkt:
Oh een youtube deskundige deze 18 jarige mocromontana.

Anyway, China kan natuurlijk beschikken over enorme aantallen manschappen maar op dit moment hebben ze relatief gezien een groot gebrek aan slagkracht als het gaat om uitrusting en militaire technologie. Chinese wapenarsenaal is heel matig, focus ligt daar dan ook nog helemaal niet op. Mensen die er wel verstand van hebben verwachten wel dat dit de komende 50 jaar gaat veranderen aangezien China meer invloed wil gaan uitoefenen in de Atlantic. Aantal manschappen zeggen niets meer in deze tijd van massadestructie, wat wel van belang is dat China waarschijnlijk minder last heeft van 'homefront' reacties bij een groot conflict alhoewel je je dit ook kan afvragen of dat wel zo is, volgens mij is de situatie daar niet zo heel stabiel als het doet lijken. Die Chinezen doen niet voor niets zo huiverig als het gaat om internet en andere externe media. Maar goed, dit is nogal vooruit lopen op zaken die totaal niet van toepassing zijn mijnerzijds.

Overigens denk ik niet dat die illegale kinderen in China nu zo'n belangrijke factor zijn in militaire slagkracht, denk je dat echt? Het is namelijk nogal lastig om illegalen op te roepen, vooral in een land waar je keihard wordt gestraft voor dergelijke praktijken.

als je nou een mijn post grondig leest, zul je zien dat ik het over mankracht had en niks over slagkracht of technologie had.

Tip voor de volgende keer: Goed lezen is het halve werk :D

Cheers out!

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Wist je dat:

-Op een gemiddelde werkdag komt je hand indirect in aanraking met 15 penissen

-Tijdens een jaar dineren in een fast-food restaurant eet je gemiddeld 12 schaamharen

-20% van alle bodybuilders is gay (lol!)
http://www.wistjedital.nl/weetje.ph...nteetjegemiddeld12schaamharen&id=11&feitid=14

dude....

als je nou een mijn post grondig leest, zul je zien dat ik het over mankracht had en niks over slagkracht of technologie had.

Cheers out!

Ik gaf je enkel wat extra informatie, maar ik vergat even dat jij tot de halve garen behoort die dat dan direct ziet als een of ander onderdeel van een schoolplein'esque steekspel van ik heb jou keihard uitgelult man.

In ieder geval, China kan geen kwart van haar bevolking tevoorschijn toveren bestaand uit gezonde volwassen en gevechtsklare vrouwen. Daar hoef ik geen halve gare propaganda filmpjes voor te bekijken.

Laatst bewerkt:

Cheers out!

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

dude....

zeg t is

• Topic Starter Topic Starter
Fout makker :D maar goe om te weten da gij nog leeft ;)
Kheb mij er deze week in ingelezen in freediving etc.

Bij hyperventilatie (bij duiken) adem je kort in, lang uit.
Aangezien je dezelfde lucht altijd maar inademt kan je je O2 gehalte niet verhogen. Het enige wat je doet is je C02 gehalte in je bloed/longen doen dalen.
Dit heet hypocapny.

Een lage CO2 gehalte stel je ademhalingsreflex (dat plaats vindt in de 4e ventrikel van je hersenen blijkbaar) uit. Dus door te hyperventileren stel je die prikkel uit.
Om nog langer onder te blijven maken die gasten gebruik van het principe van apnea. Ze proberen zich maximaal te ontspannen ze zodat hun spieren minder 02 gaan gebruiken.

Hehe, je kan gelijk hebben over die O2, maar dat is mierennken hé. ;)
Toch merci voor den uitleg streetfighter!!

Maar voor je adem langer in te houden, helpt da toch wel denk ik. Als je blijft hyperventileren tot je zo wat in je hoofd voelt da je duizelig wordt kan je normaal langer je adem inhouden. Is bij mij toch zo.

Maar voor je adem langer in te houden, helpt da toch wel denk ik. Als je blijft hyperventileren tot je zo wat in je hoofd voelt da je duizelig wordt kan je normaal langer je adem inhouden. Is bij mij toch zo.

Dan heb je al te lang gehyperventileerd en dan zal je wss in het water een blackout krijgen en zonder divebuddy zal dan ook wss verdrinken.

Wist je dat tijdens pinksteren sommige sportscholen dicht zijn.
en daarom sommige mensen een creatine rage krijgen???:mad:

Terug
Naar boven