Fitness Seller

angelus texas log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nog niet gezien, anders had k je wel uit mijn squatrek gesmeten:D

Ja kan ik wel geloven als je er al een eindje traint; ben ook zo wat de enige die daar zit :P

Maar het grappige is, vorige keer kwamen zo verschillende mensen mij helpen zo van; ik had even iets nodig, zonder iets te vragen komt iemand het mij brengen, ik zo van HEIN wtf? En dan nog een keer bij de bench kwam iemand mij assisteren bij het laatste setje: P I like :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja kan ik wel geloven als je er al een eindje traint; ben ook zo wat de enige die daar zit :P

Maar het grappige is, vorige keer kwamen zo verschillende mensen mij helpen zo van; ik had even iets nodig, zonder iets te vragen komt iemand het mij brengen, ik zo van HEIN wtf? En dan nog een keer bij de bench kwam iemand mij assisteren bij het laatste setje: P I like :D

wat een service:D

net weer een volume training achter de rug, alles ging redelijk vlot, bench voelde wel weer wat stroef aan zoals vorige week:D

squat: 5x5x77,5kg
bench: 5x5x62,5kg
bor: 3x8x52,5kg

db shrugs: 3x8x26kg
incline dbcurl: 2x10x12kg
crunches: 3x15

Lekker getraind baas :D!
5x5 is lekker he!

Wel ik heb er uiteindelijk 150 euro aan moeten uit geven, dus ik verwacht wel iets terug : P
die 50 euro inschrijvingsgeld is gewoon dikke afzetterij, en nog erger is dat het maar een jaar geldig is.
Daarom dat ik voor februari mijn doel wil bereiken, zodat k dat niet meer opnieuw hoef te betalen en gewoon gratis kan gaan trainen:D
Lekker getraind baas :D!
5x5 is lekker he!
idd, ga wss weer tot woensdag scheef lopen van de squat^^

die 50 euro inschrijvingsgeld is gewoon dikke afzetterij, en nog erger is dat het maar een jaar geldig is.
Daarom dat ik voor februari mijn doel wil bereiken, zodat k dat niet meer opnieuw hoef te betalen en gewoon gratis kan gaan trainen:D

idd, ga wss weer tot woensdag scheef lopen van de squat^^

als ik progressie blijf maken als ik bezig ben dan is mijn squat binnen 4 weken al in orde en Bench in 10 weken, maar daar geloof ik dus niet in :D

Ik dacht eerlijk gezegd dat jij zo'n type was dat hier maar wat rondhing en niet trainde :p
Good to see you prove me wrong ;)

Gaat lekker hierzo

ben niet echt bekend met de werking en effecten van creatine, maar denken jullie dat het een merkbaar verschil zou maken bij het helpen vh behalen van mijn doel?

ben niet echt bekend met de werking en effecten van creatine, maar denken jullie dat het een merkbaar verschil zou maken bij het helpen vh behalen van mijn doel?

Tja, imo helpt het wel voor een procentje of 10 meer kracht. En ook wel wat meer massa.
En meer massa in combo met meer kracht zorgt dan weer voor nog meer, en nog meer, en nog meer.

Dus ja, creatine is leuk, werkt (tenzij je een non responder bent) en doet geen kwaad aan je gezondheid.
En het kost daarbij ook nog eens zo goed als niets ...

Tja, imo helpt het wel voor een procentje of 10 meer kracht. En ook wel wat meer massa.
En meer massa in combo met meer kracht zorgt dan weer voor nog meer, en nog meer, en nog meer.

Dus ja, creatine is leuk, werkt (tenzij je een non responder bent) en doet geen kwaad aan je gezondheid.

oké bedankt, dan ga ik eens een pot bestellen:cool:

"1 afgestreken maatschep (5 gram) met vruchtensap of water mengen en opdrinken.
De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 2 maal daags een maatschep Creatine (10 gram / dag). Daarna 1 maal dagelijks een maatschep per dag (5 gram / dag), ook innemen op rustdagen.
Voor een optimale opname Creatine beter niet innemen met melk of koffie. Bij voorkeur op een lege maag met vruchtensap innemen of met water en Dextrose. Creatine is uitermate geschikt voor zowel kracht als duursporten.

Gebruik Creatine tot 6 weken. Las dan een pauze in van tenminste 2 weken. "

dus als ik het goed begrijp doe je op een periode van 6 weken = 42 dagen + 2 rustweken
5x10g=50g + 37x5g = 185g = 235g creatine op

dus met een pot van 500g kom ik in totaal makkelijk 16 weken toe?

ps: zitten er schadelijke stoffen in ofzo, dat je na 6 weken een pauze moet inlassen?

"1 afgestreken maatschep (5 gram) met vruchtensap of water mengen en opdrinken.
De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 2 maal daags een maatschep Creatine (10 gram / dag). Daarna 1 maal dagelijks een maatschep per dag (5 gram / dag), ook innemen op rustdagen.
Voor een optimale opname Creatine beter niet innemen met melk of koffie. Bij voorkeur op een lege maag met vruchtensap innemen of met water en Dextrose. Creatine is uitermate geschikt voor zowel kracht als duursporten.

Gebruik Creatine tot 6 weken. Las dan een pauze in van tenminste 2 weken. "

dus als ik het goed begrijp doe je op een periode van 6 weken = 42 dagen + 2 rustweken
5x10g=50g + 37x5g = 185g = 235g creatine op

dus met een pot van 500g kom ik in totaal makkelijk 16 weken toe?

ps: zitten er schadelijke stoffen in ofzo, dat je na 6 weken een pauze moet inlassen?

Schijnt dat de oplaadfase achterhaald is en dat je het gebruik moet beperken tot 3gram per dag; de rest is weggegooid geld. En ik zou toch misschien na 4 weken ofzo even een pauze inlassen met het gebruik.
Ben zelf van plan om het te gebruiken bij mijn 2de bulk en nu eerst gebruik te maken van de fenomenale beginnersprogressie; want de eerste creatinekuur heeft steeds de grootste impact; daarmee dat ik ermee wacht :)

- Oplaadfase is eigenlijk niet nodig
- 6 weken break is omdat je het niet meer voelt werken na 6 weken (maar het werkt wel nog)
- carbs bij je creatine om het transport te vermakkelijken is een mythe
- cafeïne en creatine mag je mengen (niet ideaal, maar het mag wel)

Gewoon trainen en na je training gelijk 5 gr naar binnen happen

- Oplaadfase is eigenlijk niet nodig
- 6 weken break is omdat je het niet meer voelt werken na 6 weken (maar het werkt wel nog)
- carbs bij je creatine om het transport te vermakkelijken is een mythe
- cafeïne en creatine mag je mengen (niet ideaal, maar het mag wel)

Gewoon trainen en na je training gelijk 5 gr naar binnen happen

oké thx, dan gooi ik et gewoon bij mn postworkoutshake (=water+whey+dextrose), zal wel geen kwaad kunnen:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven