MuscleMeat

angelus texas log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
net weer een "training" achter de rug. ik haat recovery dagen -_-', voelt net alsof ik niets gedaan heb, enkel van de pull-ups raakte ik een beetje buiten adem.

squat: 1x5x40kg, 1x5x50kg, 2x5x62,5kg
military press: 3x5x42,5kg
back extensions: 3x10xBW (volgende keer eens met wat extra gewicht doen, want die shit is easy:D)
pull-ups: 2x12, 1x8
crunches: 3x15xBW+10kg

gezien het aantal mensen dat er squatten en je stats denk ik wel je eens gezien te hebben

zou goed kunnen:) (meestal een slipknot of metallica t-shirt aan); hoe komt het eigenlijk dat jij niet in de powerzaal van de kul traint?

Vrienden van mij train(d)en er, heb er vaak slecht over gehoord. Soms mochten ze er niet in, is maar enkele uren per dag open etc. Schijnt dat er ook geen halters liggen etc...
Voordeel van fitness heverlee is dat die zelfs op vakantiedagen open is

Vrienden van mij train(d)en er, heb er vaak slecht over gehoord. Soms mochten ze er niet in, is maar enkele uren per dag open etc. Schijnt dat er ook geen halters liggen etc...

dat klinkt idd wel wat minder, maarja voor mij wegen de voordelen (gratis + heel dicht bij mn kot) nog steeds zwaarder door dan de nadelen.
kan altijd nog een 10beurtenkaart kopen in mijn gym thuis en daar de dingen trainen die niet gaan in die powerzaal:)

dat klinkt idd wel wat minder, maarja voor mij wegen de voordelen (gratis + heel dicht bij mn kot) nog steeds zwaarder door dan de nadelen.
kan altijd nog een 10beurtenkaart kopen in mijn gym thuis en daar de dingen trainen die niet gaan in die powerzaal:)

Wat studeer jij dan wel? Ik doe TEW..Straks doe je ook nog eens hetzelfde! :P

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Wanneer train jij dan wel? Ik ben de ecto in kort broekje met te grote T-shirt en halfgare bruine en krullende haren die altijd intensief bezig is aan het squatrack en tienduizend keer zijn workout blaadje herleest hoeveel gewicht er moet gebruikt worden :P Als je mij ziet, mag je altijd hallo zeggen ^^

Dat had je beter 10 jaar geleden gestudeerd :D Tegenwoordig zijn andere richtingen beter voor een goed verdienende baan. Maar ja zolang je het leuk vindt is het allemaal goed en wel. Ik zit wel momenteel met een probleem; ik skip keiveel lessen (kan moeilijk uit mijn bed) en ik concetreer mij teveel op dat sporten ipv te studeren :/ HELP!

Dat had je beter 10 jaar geleden gestudeerd :D Tegenwoordig zijn andere richtingen beter voor een goed verdienende baan. Maar ja zolang je het leuk vindt is het allemaal goed en wel. Ik zit wel momenteel met een probleem; ik skip keiveel lessen (kan moeilijk uit mijn bed) en ik concetreer mij teveel op dat sporten ipv te studeren :/ HELP!

IT sector doet het nog altijd goed hoor:P
maar overall is mn richting wel wreed k*t

Wat studeer jij dan wel? Ik doe TEW..Straks doe je ook nog eens hetzelfde! :P

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Wanneer train jij dan wel? Ik ben de ecto in kort broekje met te grote T-shirt en halfgare bruine en krullende haren die altijd intensief bezig is aan het squatrack en tienduizend keer zijn workout blaadje herleest hoeveel gewicht er moet gebruikt worden :P Als je mij ziet, mag je altijd hallo zeggen ^^

rond 19u

was n beetje moe vandaag, maar al bij al viel de training wel goed mee

squat: opwarming + 1x3x92,5kg
bench: opwarming + 1x2x77,5kg (keiharde faal op de 3de rep:D)
deadlift: opwarming + 1x3x112,5kg (mijn grip suckt wel hard:P, manieren om grip te trainen zonder van die grippers te moeten kopen???)

incline dbcurls: 3x10x12kg
dbside raises superset dbshrugs: 2x 10x8kg superset 8x26kg

was n beetje moe vandaag, maar al bij al viel de training wel goed mee

squat: opwarming + 1x3x92,5kg
bench: opwarming + 1x2x77,5kg (keiharde faal op de 3de rep:D)
deadlift: opwarming + 1x3x112,5kg (mijn grip suckt wel hard:P, manieren om grip te trainen zonder van die grippers te moeten kopen???)

incline dbcurls: 3x10x12kg
dbside raises superset dbshrugs: 2x 10x8kg superset 8x26kg

Ge kunt U misschien aan een stang vasthouden en zo lang mogelijk proberen te blijven hangen? :D

Leuke bench trouwens, was ik maar al zo ver :(

Wrist curl is dacht ik een oefening die goed is voor de grip. Anders misschien zware rack pulls met een tijdje vasthouden?

Leuke training maar valt me wel op dat je volume erg laag is, als je echt voor kracht traint dan kun je volgens mij het beste veel setjes gebruiken, dat zie ik iig veel in de PL logjes.

wrist curls, wtf

Static holds ja. Succes verder :)

Wrist curl is dacht ik een oefening die goed is voor de grip. Anders misschien zware rack pulls met een tijdje vasthouden?

Leuke training maar valt me wel op dat je volume erg laag is, als je echt voor kracht traint dan kun je volgens mij het beste veel setjes gebruiken, dat zie ik iig veel in de PL logjes.

dat is de bedoeling:D de texas method is volume-recovery-intensity, op volume dagen doe ik 5x5, intensity dagen gewoon 1setje van 3 op hoge intensiteit:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven